balí mě?

42 2 2
                                    

Hele já už mám fanoušků plný zuby chci trochu soukromí doufám že mě chápeš, nejdeme k mojí babičce? Ona se stejně vrátí až tak za šest hodin takže to tam je v pohodě. To mi tak věříš že mi klidně ukážeš kde bydlí tvoje babička? No... Celkem jo navíc co by si mohla udělat já tam stejně jezdím jednou za 50 let. To jsi tak starý? A začala jsem se smát, on se usmál a řekl jdem? Kývla jsem hlavou a šli jsme, po cestě jsme si povídali o rodině a tak prostě se poznávali, řekla bych že si i celkem rozumíme eště jestli to tak mam i on... Došli jsme k němu a sedli si na gauč on se mě ptal jestli to může natočit a já řekla že určitě, potom říkal že se mu líbila ta část jak s tou holkou spal a jak to byli do podrobna a dal mi ruku kolem pasu zakoukala jsem se do jeho modrých oči a najednou se nademě naklonil a obejmul mě, ale to bylo to dlouhé odejmutí...cítila jsem jak jeho ruce klesaly z mých zad na můj zadek a zmáčkli ho, já se od něj odtrhla a zeptala se jestli v té fanfikci mám pokračovat a on řekl že rozhodně. Pak jsme se začali bavit o tom kam chci jít po základce a tak, pak jsme si řekli že se budeme koukat na film, vytáhl notebook a pustil nějakou romantickou komedii, když tam byla milostná scéna koula jsem se na něj a on na mě.

S Vadimem Je Konec  Kde žijí příběhy. Začni objevovat