Selâmün aleyküm dostlarım . Kağıt yarenim ,kalemde pusulam oldu bende engellemedim . Bu kitabı okuyanlar bu kız aşık diyecekse bu duyuruyu okuduktan sonra gitsin . Zira bir şey yazmak için yaşamak gerekmiyor . Bana böyle bir ithafta bulunacak varsa mesaj atmasın yorum yazmasın . Sizden ricam budur .
Yılların güneşsizliği var üzerimde... Bir kibriti yaktıktan sonra ki süre kadar mutluluğum var.
Çok zormuş gerçekten güneşi kaybetmek . Sen gittin gideli geceler yârenim oldu sevgili. Yağmurlar sevdam .
Senin bedenin yok oldu ama neden içimde yok olamadı . Zamanı gelmedi mi daha ,gidişinin zamanı geldi de bunun zamanı yok mu?
Aşkın en güzeli mi demeliyim. Hayır bunu sana demem artık . Şimdi gelsen ben sana git derim, diyemem diye çok derdim ama artık sana nasıl güvenebilirim ki . Sen bir kere değil bin kere gittin benden, bin bir neden olmasın.
Sen gittikten sonra müzikler bir zaman seni anlattı. Kuşlar bir zaman cıvıltıları ile eşlik etti bana . Geceler karanlığa bürüdü beni . Duvarlar şahit oldu kan kusmalarıma .
Sabah ezanları da şahit oldu . Sen bilir misin haramı . Ben bildim ama engelleyemedim sevgili . O kadar tatlı geliyordu ki . İçime işlemişti haramın.
Sonra sen burdayken gitsin artık dedim . Çünkü seni harama bulaştırmak o kadar kötüydü ki . Sen şu gün gideceksin diye günleri saymak çok zordu . Zira ben aylar öncesinde başlamıştım saymaya .
Son 30 gün ,son 10 gün o kadar hızlıydı ki zaman ve en son 1 gün kaldı gidişine . Ve ben artık sen gideli şu kadar oldu demeye başladım . Bitecek korkum gelecek sözüne yelken açmıştı artık...