SOPHIE:
Doufám, že svolání smečky byl dobrý nápad. Trochu se bojim aby mě všichni respektovali.
"A jsme tady protože?" zeptal se Mason, kterej se ze svolání smečky netváří zrovna nadšeně.
"Hele chápu, že všichni máte lepší plány, ale trénink je potřeba" doufám že to vezmou. Mason si jen odfrkl a poraženecky se opřel o nejbližší strom. Najednou zašustilo křoví a všichni zbystřili. Z křoví vylezla Kate. No jasně jako vžycky pozdě.
"Přišla jsi někdy nikam včas Kate??" ona se jen usmívala jako sluníčko a tak jsem to dál neřešila.
-------------------------------------------
Trénink proběhl v naprostém klidu. Codyho ego sice občas dosáhlo bodu vyššího než je Mt. Everest a Mason s Kate se zabíjeli pohledem, ale jinak bylo všechno super. Trošku se o Kate bojim, ona a Mason tam ještě spolu zůstali a sice nevím od kuď se znají ani co si udělali, ale řešit to nehodlám. Stejně by mi to Kate dobrovolně neřekla a Mason mě skoro ani nepozdraví.
Šla jsem si dát sprchu a pak skočila do postele přímo na Codyho. Ten zkoušel být chvilku uraženej, ale on stejně ví, že mu to prokouknu. V Codyho objetí jsem propadla do říše snů.
KATE:
Po tréninku jsem ještě počkala až všichni odejdou. Všichni až na Masona. Štve mě jak se mě snaží zabíjet pohledem a je přitom tak nenápadnej. Vím, že mě nemá v lásce, i když to on nemá snad nikoho, ale to neznamená to, že se bude pořád chovat jako malý uražený dítě. Sakra on mě vážně štve. Když mě uviděl otočil se aby se se mnou nemusel vidět.
"Masone stůj !!" vykřikla jsem dřív než jsem to vůbec promyslela. Dost mě překvapilo když se otočil a povytáhl obočí.
"Nebo co, řekneš tý svojí trvdohlavý kamarádce aby mě vyhodila ze smečky?" řekl, jako by mu to bylo úplně lhostejný.
"Nebudu tě tu poučovat o tom, že je Sophie Alfa a měl by si jí tolerovat i když je to pravda" při téhle vetě si odfrkl a v očích mu bylo vidět, že jí jako Alfu brát nikdy nebude.
"A co teda chceš?" zeptal se po chvíli ticha. Já sama to ve skutečnosti nevím. Nevím co si mám od tohoto rozhovoru slibovat. Mason se každému jen vysměje do obličeje. Možná ani nemá cenu mu něco říkat, stejně mě odpálkuje a to je všechno na co se zmůže.
"Co to mělo být?"nadzvedla jsem jedno obočí a udělala nechápavé gesto.
"Co myslíš?? Tak třeba tamto měl být strom, ale to asi nemyslíš takže ??" achjo chová se opravdu jako dítě. To nemůže prostě odpovědět jako normální člověk?? To že ve skutečnosti není normální člověk, ale vlkodlak ho neomlouvá.
"Nebuď trapnej, moc dobře víš co myslím, takže čim dřív mi to řekneš tím dřív mě pak nemusíš vidět!!" skvělý nemluvím s ním ani pět minut a už mě vytočil. To dokáže snad jenom on. Byl pořád zticha a koukal se na strom. Ani podívat se na mě nemůže, bože ten je tak milej. Bolí mě z něho hlava.
"Hele já se jako idiot chovat nezačala, to ty a kdyby se to nestalo, tak jsem si mohly tenhle rozhovor odpustit" to už na mě bylo moc a proměnila jsem se a on po chvíli taky. Malinko jsme se porvali, ale Mason to odnesl víc. Dejme tomu že měl malilinkato poškrabaná záda.
"Aby bylo jasný k tomu idiotovi mám důvody" řekl po tom co se přeměnil. Tak tohle jsem nečekala. Myslela jsem že uteče a po zbytek života mě bude proklínat za ty záda. Teď už nevypadal jak nějakej namachrovanec, spíš jako Mason tak jak jsem ho znala dříve. Bylo mi líto co se mezi námi stalo a vzpomněla jsem si na ty časy co jsme spolu trávili. Dříve jsme si tolik rozuměli a teď. Asi si Mason všiml že nevnímám svět kolem a zamával mi před očima. Podívala jsem se na něj a on se usmál. No tak to ne ne. Mason se doopravdy usmál. Posadil se na zem a já vedle něho a takhle sem nejmíň 15 minut seděli. Měla jsem zavřený oči a užívala jsem si přítomnost Masona aniž by se mě pokoušel zabít. Bylo to fajn, pak mě ale Mason políbil. Sakra co to udělal. Než jsem se vzpamatovala tak Mason utekl, prostě utekl vážně?? Nevím co si o tom mám myslet. Achjo on mě ničí.
MASON:
Sakra. Doběhl jsem domu, ale nevim jestli se mi tam vůbec chce. Utekl jsem od Kate, ale musel jsem. Vim že jsem jí dřív ublížil, ale teď nejspíš taky. Proč jsem jí políbil?? Kdo zná odpověď tak sem s ní protože já nemám páru. Sakra už na ní chci přestat myslet. Když se mi to trochu po tý době co jsem jí neviděl povede tak ona si prostě přijde a všechno zase obrátí naruby. Tohle bude ještě dlouhá noc.
DOUFÁME ŽE SE VÁM KAPITOLA LÍBÍ. TROŠKU ROMANTIKY TADY TAK CO NA NÍ ŘÍKÁTE :D TĚŠÍME SE U DALŠÍ KAPITOLY.
BCrazySistersK
ČTEŠ
Teen Wolf- Nový začátek
FanfictionJmenuji se Sophia Stilinski, ano jsem sestra Stilese. Je mi 17 a jsem vlkodlak už dva roky. A patřím do Scottovi smečky. Stejně jako Stiles, Kira, Lydia, Malia a teď taky Liam. A Derek sice není člen smečky ale pomáhá nám hodně hlavně teď co je tu t...