(Това на снимката е най-добрата ми приятелка Гергана).Малко преди да свърши часът по физическо отидох в съблекалните както обещах на Мерт и го изчаках на пейката. След 3 мин. Мерт дойде хвана ме за ръката и рязко ме притисна към стената. Започна да целува врата ми и да ме съблича. След това той сля усните си с моите и ми стана много приятно.
-Спри!-отвърнах крещейки аз.
-Какво има?-ме попита той.
-Просто не съм готова за това. На 18 съм,но искам да си остава още девствена.
-Ок!
Твой проблем!-ми каза той и си тръгна малко тъжен (поне така си личеше в очите му).
-Чакай!-спрях го.
-Какво!
-Остани още. Не съм казвала,че не можеш да ме целунеш просто не съм готова още за ти знаеш кое.
-Както кажеш!
-Стига!-просто не искам да се поддавам още и да развалям девственоста си,а и не искам хората да ме мислят за леко момиче,което спи с всеки,а и знаеш че...-тогава той сложи пръст на устата ми.
-Шшш.
Спокойно разбирам те!
В този момент ме целуна аз се зарадвах,че ми прости и скочих леко в него и го прегърнах,а той ми направи смучка. Аз истенах той ме хвана през кръста и ме сложи бавно и нежно на пейката и ми каза :
-Не се притеснявай за нищо на света,когато решиш,че си готова само ми кажи.-ясно!
-Ясно!
Той стана да си носи,но аз го хванах за ръката за да го питам:
-И?
-Какво?
-Как какво само за изкушение и облага ли ти бях?-попитах натъжена.
-Не разбира се!
-Такава?
-Какво тогава?
-Заедно ли сме Мерт?
-Да, разбира се!
-Ок!-казах радостна и го прегърнах. И той ми отвърна. Станахме и си тръгнахме.Това е новата ми храна! Надявам се да ви е била интересна и както обещах отново е малко по-дълга!
Извинявам се за грешките,ако има такива и до скоро!
YOU ARE READING
Момчето,в което се влюбих
RomanceТова е разказ , в който се разказва за момиче на име Шери от Рио де Жанейро.Тя е на 18 и се влюбва в момче , което е от турски произход. Баща й не и позволява да се вижда с него и тя е изправена пред много трудности , но го обича...