Okul..

163 10 1
                                    

Selin'den
Saat: 7.50
Bugün okulun ilk günüydü yataktan kalktım ve yaz tatilinin bitmesiyle birlikte yüzüm soldu aynada kendime bakerken kapım pat diye açıldı ve Nazlı'yı gördüm.Okul formasını giymişti bile..
S'Ne var Nazlı (biraz kızgın biraz sakin bir şekilde)
N'Hadi be ikizim bugün okulun ilk günü ve sen hala hazırlanmamışsın.
S'Of Nazlı of tamam annem kahvaltıyı hazırladı mı,Peri uyandı mı?
N'Evet çoktaaann..Hadi çabuk
S'Tamam duşa girip hemen geliyorum.
Duşumu aldım üstümu giyindim ve aynanın karşısına geçtim ve kendima baktim gerçekten çok güzel olmuştum enseme çok ağır olmayan vücut spreyimdende sıktım ve telefonumu aldım ve salona inerken Tuğçe'yi aradım.
S'Alo Tuğçe ne zaman okula gidiyoruz evden kaçta çıkalım?
T'Saat: 8.24 ders 9'da başlıyor 8.40'da buluşalım Okyonus Cafe'de S'Tamamdır.
Telefonu kapattım ve aşağı indim bizimkiler kahvaltılarını yapmıştı bile bende hemen 10 dk da yaptım ve Nazlı'yla dışarıya çıktık Peri'yi annem bırakıyordu. Tuğçe'yi aradım.
S ' Tuğçe biz çıktık evden Okyonus Cafe'nin oraya gidiyoruz.
T' Tamam Selin bende çıktım yürüyorum.
Zaten Okyonus Cafe ikimizede çok yakındı.
Hemen okula geçtik okulun girişinde herkes bana bakiyordu ohaa oda bana bakıyordu Ali bana bakıyordu Tuğçe'nin sevgilisinin çok yakın arkadaşı ve ilk gördüğümden beri çok hoşlanıyorum ondan. Evet oha gerçekten bana bakıyor ve yavaş adımlarla bana doğru yürüyordu.
A'Selin nasılsın?
S'Iyiyim Ali ya sen?
T'Hadi Selin
S'Tamam Tuğçe siz girin okula ben gelicem.
Önüme baktığımda Ali yoktu nerdeydi bu çocuk arkamı döndüğümde bir kızla konuşuyorlardı.Belli etmemeye çalışsamda çok kıskanmıştım.Ve hemen okula gittim ama tam girerken arkamdan bir ses duydum bu onun sesiydi lanet olsun eski sevgilim Doruğ'un sesiydi ondan ben ayrılmıştım gerçekten tam bir sapıktı.
D'Selin durur musun lütfen?
S'Ne var Doruk efendim beni rahat bırakır mısın?

D'Bırakamam.
S'Niyemiş o?
D'Seni halen deliler gibi seviyorum.
Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu nefesini vücuduğumda  hissedebiliyordum..Lanet olsun daha çok bana doğru geliyordu gözleri dudaklarımı nişan almıştı.Ve birden Doruğu yerde gördüm.Onu deliler gibi yumruklayan Alide ordaydı Ali de ordaydı.
S'Ali lütfen yapma değmez Ali lütfen
A'Selin bir dur seni rahatsız etmek neymiş görsün.
Oha bir kere daha aşık olmuştum bu adama benim için ilk kavgasını etmişti.Benim için kavga etmişti.
Ali halen delilerce yumrukluyordu Doruğu Doruk karşılık bile veremiyordu.En sonunda Ali'yi tuttum omzundan ve onu durdurmaya çalıştım Dorukta hemen kan içerisinde yerden kalktı ve aynen şunları söyledi.
D'Sen Ali Mertoğlusun seninle sonra görüşücez.
Zil çalmıştı hemen Ali'ye
S'Ali ilk günden derse geç kalmak istemiyorum bu arada teşekkür ederim çok saol dedim ve hemen sınıfa doğru koştum. arkamdan
A'Sorun değil Selin.
Ama çok tatlı söylemişti.
Sınıfa girdim ve hemen Nazlı'nın yanına oturdum arkamızda da Tuğçe vardı hemen olanları anlattım ve ikiside bana bakmaya başladı birden
S'Ne var noldu kızlar
İkiside aynanda
N'T' Sen bu çocuktan hoşlanıyorsun hatta avayi yakmışsın.
S'H-hangi çocuktan kimden hoşlanıyormusum kime avayi yakmışım (telaşlı bir şekilde)
N'T' Kimden olcak salak tabiki Ali'den
Evet anlamislardi tabi anliyacaklar kızım biri ikizin biri en yakın arkadaşın..
S'off evet birşeyide anlamayın.
T' O zaman okul çıkışı cafeye gidiyoruz. İtiraz yokkk!


N-E-F-E-S Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin