T'Hadi kalkalım artık.
Nereye gidecektik ki gülmekten karnıma ağrılar da giriyordu zaten 2 gündür karnım ağrıyor midem bulanıyordu her ay bu sancıları çekerdim bunlar regl öncesinde olan ağrılardı.
Saat kaç olmuştu ki hemen telefonumun kilit tuşuna bakıp saatin 7 olduğunu görüyorum ve bir şaşırıyorum zaten 4 de gelmiştik hangi ara 3 saat geçmişti galba o 3 saat huzurun verdiği etkiyle farkedemedim galba derken Telefonum çaldı arayan Doruktu tabikide telefonu açmadım hemen telefonun kilit tuşuna basıp sessize aldım. Acaba Ali fatketmişmiydi derken birden yanımda oturan Ali'nin keskin bakışlarını farkettim evet farketmisti kulağıma eğilip "O köpek hala seni rahatsız mı ediyor okulda yediği dayak yetmemiş mi?"
evet yine aklıma sokmuştu kavga meselesini yine huzursuzluk kaplamisti içimi...
Kulağına eğilip
'Sorun yok Alis hem niye bu kadar önemsiyorsun ki benim meselem bu.'
"Öyle olsun Selin Hanım hem niye merak ediyorum ki banene dimi harbi banane."E'Ne fisir fisir konusuyorsunuz gençler hayırdır?
S'A'Sanane Emre ya.
E'Tamam sustum gençler.Hadi Tuğçe'nin dediği gibi kalkalım artık bana gidiyoruz dimi Tabu falan oynarız sessiz sineme hatta film izleriz.
S'Ben gelmek istemiyorum karnım ağrıyor birazda başım ağrıyor size iyi eğlenceler.
Nazli'ya sen gidecek misin bakışı attım ve onun bakışı da sen gitmiyeceksen bende gitmem ikizim der gibi gülümsedi.
Sav'E Nazlı'm sen?
N'Selin gelmiyorsa bende gelmiyim belki başka zaman Bohem Prens..
T'E ben ne yapıcam ki tek başıma eve gidersemde çok canım sıkılır.
S'Aşkım bize gel beraber takılırız hem Derin Anneden de izin alırız bu gece bizde yatarsın yarın zaten Cumartesi.
Tuğçe'nin annesine Derin Anne derdim çünkü biz Tuğçe'yle kreşten beri arkadaştık hatta kardeş annelerimizde zaten cok iyi anlaşırdı.T'Oluurr hatta çok iyi olur hadi kalkalım o zaman ilk önce bize uğrarız iki parça kıyafet alıyım sonra size geçeriz.
O sırada Ali hesabı ödüyordu. Yanımda geçerken
"Ne gerek vardı Aliş" dedim o ise hic bir tepki vermedi.
Ne olmuştu ki şimdi neyse boşver Selin...
T'Arabam burda dedi ve arabanin uzaktan kumandasiyla arabayınin kilidini açtı o sırada Nazl'yla Savaş vedalasiyordu "Hadi aşıklar gitme zamanı" gülerek demiştim. Nazlı da hemen arkasını döndü
N'ufff Selin tamam ya geldimm.
Arabadaydik önde ben oturuyordum Tuğçe arabayı sürerken Nazlı anladığım kadarıyla Savaşla mesajlaşiyordu ben ise dışarıyı seyrediyordum bizim ev Okyonus Cafeye yakındı ama bize gore Tuğçelerin daha uzaktı evleri o yüzden arabayla 10 dk falan sürüyordu. Elim radyo da geziniyordu ve sonunda güzel bir şarkı çalıyordu#Med Cezir Levent Yüksel
Bu şarkıyı çok severdim o yuzden hemen mirildanmaya başladım
Buuu MedCezirlerr
Fırtınam,felaketim,hasretim
Yetmiyo sevişmeler yetmiyor..
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor..
Ölene kadar peşindeyim birakmammm...Ve Tuğçelere gelmiştik. Biz arabada bekledik Tuğçe yaklaşık 10 dk sonra gelmişti hemen bizim eve doğru sürdü bizim evede gelmiştik. Tuğçe annemle selamlastiktan sonra hemen odama çıktık hemen pijamalarımızı giydik ve benim yatağımın çevresinde toplandık her zamanki gibi Tuğçe'yle Nazlı beni soru yağmuruna tutacaklardı.Birden karnıma sancı girdi ve hemen tualete koştum arkamdan
Nazlı'yla Tuğçe "Selin iyi misin bebeğim?"
"İkizim iyi misin?"Offf Regl olmuştum hemen Nazlı'yi çağırdım ve bana ped vermesini istedim yaklaşık 5 dk nın sonunda tualetten çıktım ve mutfağa indim dolabı açıp 3 tane çikolata alıp bir bardak su içitim ve odama doğru yol aldım babam iş seyahatine çıkmıştı 1 aylığına o yüzden evde annem ve biz vardık. Odaya girdiğimde bizimkiler yatağımda oturuyordu elimdeki çikolatayi görür görmez Tuğçe "off kızım suan galba en çok ihtiyacım olan şey çikolataydı" çikolatalarini verdim ve sohbet etmeye başladık Tuğçe "kızım cafedeyken o Ali'yle fısıldaşmalar neydi?" (İmalı bir şekilde) Tuğçe gibi İmalı bir şekilde Nazlı "Harbi ikizim o neydi öyle fısır fısır.."
"Yok bisey ya masada Doruk aradı Ali de farketmis bu köpek seni hala rahatsız mı ediyor okulda yediği dayak yetmemiş mi falan dedi bende sorun yok ali niye bu kadar önemsiyorsun ki benim meselem falan dedim oda doğru banane ki falan dedi öyle yani..Sen onu bırakta Tuğçe Nazlı'yla ne demeli kendisi aşık olmuş bide kaşla göz arası çocuğu kendine aşık etmiş..Ikizim siz şimdi çıkıyor musunuz yani?""Harbi Nazlı siz çıkıyor musunuz."
"Evet ikizim Savaşla çıkıyor musun"Sanki ne zaman evelniyorsun kizim kismet var mi diye soran o baskıcı dedikoducu teyzelere benziyorduk...😂
"Off susun bir yaa bilmiyorum galba çıkıyoruz yada çıkıyoruz çıkma teklifi etmedi ama herkesin önünde öptü..Kapatalım bu konuyu lütfen canlarim"
"Hadi o zaman film izleyelim bari" dedim odamda televizyon vardı hemen bir film seçtik.
Ve izlemeye başladık Nazlı herzamanki gibi uyuya kaldı sonrada filmi kapatıp Tuğçe'yle bizde kendimizi güzel yatağımıza teslim ettik...