11 Noiembrie 2101

11 2 2
                                    

11 Noiembrie 2101, totul era intr-o continuă mișcare, și nimic nu părea neobișnuit. Omenirea nu avea habar ce dezastru urma să vină, și nici nu ar fi avut cum, nici măcar cele mai mari puteri  ale lumii nu au reușit să afle ce urma să se întample. În această era a tehnologiei totul era conectat în masă, numeroșii sateliți ce înconjurau Pământul asigurând aceste conexiuni, de la mijloacele de transport, utilaje industriale, telefoane, calculatoare, totul era conectat în permanență. Totul a murit pentru o secundă, după care un mesaj video a apărut pe toate dispozitivele. Un tip masiv cu ochi albaștri și sprâncenele negre, cu fața plină de riduri și un zâmbet larg părea nerăbdător să iși înceapă discursul.

- Salutări locuitori ai Pământului. Numele meu nu este important, oricum nu vă va folosi, sunt dintr-o țară uitată de voi, lăsată să se zbată în propia mizerie și sărăcie... acest mesaj va fi ultimul pe care îl veți auzi, vocea mea este ultima pe care o să o auziți deasemnea, deoarece eu sunt Dumnezeul vostru astăzi, iar Dumnezeul vostru vă transmite, că aceasta este ultima voastră zi pe acest Pământ.

Mesajul se întrerupse subit. O liniște tulburătoare cuprinse toată Planeta. Umbra morții părea că se plimbă nestingherit peste tot, totul urma să fie aruncat in haos și panică. La aproximativ 10 secunde după ce misteriosul mesaj a dispărut totul a fost aruncat în aer. Fiecare dispozitiv electronic a explodat instant, pretutindeni. Pământul părea ca este o minge de foc galbenă ce putea fi comparată cu soarele. În mai puțin de 1 minut totul era scrum, iar ce a rămas în urmă era doar metal ars impreună cu oameni ce păreau doar niște manechine învelite în ceară neagră, puteai vedea cum din cer cad aeronave precum stelele în miez de noapte, iar în apă totul se scufunda în flăcări.

Iată cum un progres de 100 de ani a fost distrus într-o secundă, cum aproape întreaga populație a fost făcută să dispară ca prin magie. Totul din cauza progresului, care în cele din urmă a dus la regres. Însă totul nu avea să rămână așa. Urma o nouă etapă în istorie, o nouă filă scrisă de o mână de tineri curajoși ce vor încerca să repare lucruile.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MayaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum