Karanlıktı.Her yer zifiri karanlıktı. Ormanın kuytu köşelerinden yükselen aç kurt sesleri,rüzgarın ılıkça dokundurmasıyla bedeninin dış dokusunda oluşan iç gıdıklayıcı o his. Sonbaharın gelişini müjdeleyen,ağaç dallarından düşüp,rengi solan sarı kurumuş yaprak çıtırtıları,yüze doğru çiseleyen yağmur,arkasında bıraktığı topraktaki gübre kokusuyla harmanlanmıştı.Koşuyordu.Yalnızca, bilmeden son sürat koşuyordu.Nefesi daralıyordu,kalbi göğüs kafesini delecekmiş gibi atıyordu.
Kimden kaçıyordu? Neden kaçıyordu? Bilmiyordu.Tek bildiği kalbinin çok yabancı olduğu bu anlaşılmaz his uzuvlarına kadar sirayet ediyordu. Kaçmak istiyordu,yakalanmak istemiyordu çünkü biliyordu yakalanırsa kapalı parmaklıklar ardından kaçmış bir mahkum olarak ağır suça tabi tutulacaktı.Arkasında bıraktığı sert,keskin ve soğuk yüz hatlara sahip bekçisi onu bulana kadar durmayacaktı,gerekirse ölecekti.
İkisine de çok yabancıydı bu duygu karmaşıklığı,onlar sadece güvene ve sadakate önem verirlerdi.Karşılaşmaları yılların yorgunluğunu unutturmuş,geleceğe bir dizi yaşanacak kesitler koymuştu.Beraberinde araladıkları kapı arkalarında,dönen belli belirsiz oyunlardan da bir habersizlerdi. Tutku,romantizmin ve sırların harmanlanmasıyla oluşan bu hikaye sert, acımasız ve soğuk adamımızı ya da inatçı ve gururlu genç kızımızı kor ateşinde buza çevirebilecek miydi?
Genç adam usulca kavradığı yüze doğru nefeslenmiş,küçük çocuklar gibi kafasını yana eğmişti.Yüzünde hiç eksik olmayan -alay ve öz güven kokan- gülümsemesiyle genç kadını yerinde mıhlamıştı."Sen...O kadar güzelsin ki...hiç hesapta olmayan bir şeyi başardın."
Genç kadın merak ve endişe barındıran çehresinde tek kaşı meydan okumak istercesine "neyi" sorusunu ima ediyordu.
"Radarıma girmeyi"dedi güzel gülümsemesini bahşederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Tanıtımları
Não FicçãoMerhaba! Hikayelerinizi tanıtıp size yardımcı olmak istiyoruz. Lütfen size yardımcı olmak için çıktığımız bu yolda iyi niyetimizi öldürmeyin.