1.bölüm

102 6 4
                                    

Sabah uyandığımda geceden beri dinmeyen yağmurun sesini işittim , yani huzurun ve mutluluğun sesini işittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah uyandığımda geceden beri dinmeyen yağmurun sesini işittim , yani huzurun ve mutluluğun sesini işittim. Şunu diyebilirim yağmurun verdiği huzuru kimse kimseye vermemiştir, tabi bu benim düşüncem. Hayatta sadece yağmurun sesini istemişimdir , e böyle birşey gerçek olamayacağı için kendimi kaldırırım ancak. Küçükken sabaha kadar yağmur yağması için dua ederdim yağmur yağmaya başladığında ise tepinerek çığlık atardım , mesela hep yağmurun sesinde uyurdum annem ben uyumayınca telefonuna yağmur sesi indirmişti uyuyuncaya kadar yağmurun sesini duyardım tabi uyku beni alıncaya kadar.

İzmirden İstanbula geleli bir hafta oldu üniversite tercihim de İstanbulu yapmıştım ve tutmuştu da babam İzmir'in en zenginlerinden olduğu için ev sıkıntısı çekmemiştim İzmir kadar olmasa da sevmiştim burayı buraya geldiğim zamandan beri yağmur yağıyordu .

Okuyacağım okulu internetten sıkı bir araştırma yaparak bakmıştım.
Bir hafta sonra da okullar açılacaktı bunun için çok heyecanlıyım beni neler bekliyor çok merak ediyorum .

Aşk hayatıma gelecek olursak hayatımda hiç aşık olmadım. Ben o kadar abartmasamda çevremdeki insanlar, arkadaşlarım çok güzel olduğumu iddia ediyorlar okuduğum okulda çok çıkma teklifi aldım ama hiçbirini kabul etmedim sevmediğim bir insanla çıkıp hem onu hemde kendimi mutsuz etmeye hakkım yok.

Yatağın üstüne zıplayan şeyle bende yatakta sıçradım bunun yeni arkadaşım olduğunu gördüm geçen gün yağmurda tir tir titreyen kedi onu kucağıma çekip kendimi yatağa bıraktım birazcık tembellikten zarar gelmez ...

●♤●♧●♢●♡●☆●♧●♤●

1 HAFTA SONRA

Bu gün üniversite'nin ilk günü sıcak yatağımı her ne kadar bırakmak istemesemde buna mecbur olduğumu bilerekten kalkıp kendimi banyoya attım ılık bir duşun ardından banyodan çıktım dolabımda seçtiğim kıyafetlerimi çabucak üstüme geçirdim saçlarımı kuruttukta sonra su dalgası şeklini verdim hafif bir makyajın ardından odadan çıkıp minik kedimin mamasını verdim durakta on dakika kadar beklemenin ardında otobüs geldi çarçabuk otobüse binip okula Üniversite'nin yolunu tuttum .

Kayıt işlerini hallettikten sonra okulu keşfe çıktım internetten araştırma yaptığım için ne nerede iyi biliyordum ama birde bu şekilde bakmak daha iyi oldu daha yakından tanımış oldum .

Bir süre daha dolaşınca yorulduğumu anlamak fazla uzun sürmedi kampüsün kafeteryasına gidip çay aldım gözüme bir çardak kestirdim oraya doğru ilerliyordum ki biriyle çarpıştım çarpışmanın etkisiyle dumanı üstünde çay üzerime boca oldu ve benimde tiz bir çığlık atmama neden oldu acıdan olduğum yerde tepinmeye başladım üstümde soğuyan çay tenime çarpınca ürpermeme neden oldu kafamı sinirle çarpıştığı varlığa çevirdim çevirmez olaydım karşımda ki karşı cinsse diğerleri neydi ki gerçekten merak ediyorum karşı cinsin etkisinden kurtulup gerçeklere geri döndüm ben özür dilemesini beklerken o ne yaptı

"Dikkat etsene kızım biraz "

"Hem suçlu hem güçlü bana çarpan sensin hatırlatırım ve yanan da benim "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR YAĞMUR HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin