Hoofdstuk 2: De hereniging

45 2 2
                                    

Het begon allemaal toen Mats ons een bericht stuurde. Hij vroeg aan ons allemaal of we naar de skihut kwamen want zelfs zijn de 2 zusjes dood we moeten door en dit hadden ze gewild. Dus we hebben toch afgesproken met de groep terug te keren bij de skihut dus ook ik kayleigh moet er heen al twijfel ik.
De dag van vertrek was aangebroken ik stond op en maakte me klaar voor me vertrek ik pakte me auto sleutels en checkte of ik alles mee had. Ik was niks vergeten en kon dus vertrekken.

Enkele uren later.

Eindelijk het gebied waar de skihut zit in de tussentijd is het al avond maar alsnog ik ben er. Hopelijk zijn de andere er ook al. Maar ja dat zie ik dan wel.

Uiteindelijk bij de skilift

Vanaf hier moet ik verder lopen maar waarom zijn de lichten al aan? Zal er al iemand zijn? Laat ik maar gaan kijken... Okey rustig blijven het komt wel goed gewoon de deur openen.
3.. 2.. 1.. Wie is daar! Woah rustig ik ben het maar! Wacht wat ben jij dat Carlos? Ja wie moet het anders zijn... maar okey hoe ging je reis kayleigh. Ging wel alleen wat storm gehad. En jou reis? Kon beter had wat moeite met de auto en de skilift is er mee gestopt. Wat heb jou nu weer gedaan Carlos... Ik heb nergens aangezeten! Toen ik hier binnen kwam waren alle lichten al aan dat heb ik niet gedaan. Maar denk dat het Mats is dat die er al was. Maar Carlos waarom doet die het dan niet als die alles heeft nagekeken... Ehh kan toch maar laten we effe buiten kijken of we het probleem kunnen vinden want heb geen zin om hier nog lang te blijven. Okey daar heb je gelijk in maar ik ga niet weer die kou in kom er net uit dus wat als jij nou alleen gaat Carlos.
Dus je wilt mij alleen daar buiten laten sorry kayleigh maar dat gaat niet gebeuren ik ga niet alleen. Zucht goed dan ik ga wel met je mee kleuter dat je er bent. Ik ben geen kleuter wil alleen dat ik daar niet in me uppie rond loop want das niet heel fijn. Okey ik begrijp je maar in plaats van huilen dat je geen kleuter bent laten we naar buiten gaan. Is goed hou je de zaklamp bij je? Is goed hoor.

Eenmaal buiten aangekomen

Okey waar zit dat probleem? Denk je nou echt dat die zomaar zegt 'hoi ik ben je probleem'. Haha leuk hoor kay... Ja dat dacht ik ook. Mr goed kijk anders bij die stroom generator. Mmh slim idee. Kijk is aan doorgeslagen stop. Kay kan jij er een binnen pakken? Ja hoor zolang ik hier maar weg kan. Hier je stop douw dat ding er in en laten we gaan. Jaja rustig ik doe me best. En klaar laten we kijken of die het doet. Okey is kijken kan je die schakelaar overhalen kijken of die werkt. Is goed baas. Je bent vandaag wel van de grappen hé. Mag toch of is dat verboden. Nee maar kijk de lift is er dus zullen we gaan? Ja kwil hier zo snel mogelijk weg.

Eenmaal boven aangekomen

Eindelijk daar is het huis en kijk de andere zijn er ook al! Laten we er heen gaan. Sure is goed. Carlos, kayleigh waar waren jullie? Ook leuk om jou te zien Lizzy. Sorry hoor maar kijk hoe laat het is. Valt toch mee maar waarom gaat niemand naar binnen? Vastgevroren slot... Dusja we staan hier nog wel effe.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 05, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Until DawnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu