@otekidunyali13'ün yazdığı giriş ve altı bölümden oluşan Türk Kızı Vampir'i anlatabilecek en iyi şey adı sanırım.
Hikaye genel olarak mizah kategorisine kaysa da vampirler üzerine kurulu olmasından dolayı fantastik olarak aldım. Okuyup okumamaya karar vereceğiniz zaman aklınızda bulunsun. *şirin bir gülümseme*
Hikayenin başlamasına sebep olan Batın'ın dişlerinin Melike'nin boynuna yanlışlıkla geçmesi olayı birinci bölümde gerçekleşiyor. Batın, tahmin edebileceğiniz üzere bir vampir ve bu hikayedeki vampirlerin yapabildiği gibi düşünce okuyabilme gücüne sahip. Karşınızdaki kişi düşüncelerinizi okuyunca düşünmeyi olabildiğince geri plana atarsınız, hikayede Melike'nin düşüncelerinden oluşan uzun paragraflar olmamasının sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
Dikkatimi çeken ve farklı olmasını umduğum tek olay Melike ve bir karakter arasındaki ilişkiydi. Daha biz onu tamamen tanıyamadan çıkmaya başlıyorlar. Gerçi yedi bölüm oldu ve bu hikayedeki esas çocuk olmadığını sanıyorum ama belki de biraz ertelenebilirdi diye düşünmeden de edemiyorum.
"Bir hata kurbanı genç bir kız. Bu hatanın bedelini ödeyen kalas bir çocuk.
Genç kızımız Melike nereden bilebilirdi ki bir ısırıkla hayatının değişeceğini? Ya da kalas vampirimiz Batın, vampir adıyla Felix, yaptığı büyük hatanın bedelini ağır ödeyeceğini nereden bilebilirdi ki?
---
"Sen nasıl bir öküzsün acaba?"
"Sen nasıl bu kadar sinir bozucusun acaba?"
---
Bu hata ikisini de en derinden etkileyebilecek mi?Bu iki inatçı iki çocuk ruhlu gençler birbirlerini anlayabilecekler mi? Peki ya 'DIŞLANMIŞ' bu iki şapşalı rahat bırakacak mı?
---
"Senden tiksiniyorum maymun suratlı."
"Öyle mi soytarı kılıklı?"
---
Bu iki tatlı atışmanın kahramanları bir gün susacak ve kalplerinin sesini dinleyecekler mi?'DIŞLANMIŞ' adlı büyük bir sorunumuz var.
---
"Eyvah delireceğim ben."
"Neden?"
"Senin gibi maymun suratlıyla bu yerde kalacağım."
---
"Mallığın öz yapısı."
"Yağ tulumbası." "
Yaz tatilinde okunası bir fantastik hikaye. Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilim Kurgu&Fantastik Tanıtma Defteri
RandomWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Bilim Kurgu&Fantastik&Vampir&Kurt adam