*Yazarın isteği üzerine bu başlık altında tekrar yayınlanan tanıtım*
@percemlii'nin yazdığı Arya, bilim kurgu kategorisinde ve şu an iki bölümü var. Ama bu iki bölümde de hikayenin bilim kurgu olduğuna dair bir ipucu yakalayamadık o yüzden hikayenin asıl bölümüne geçiş yapacağımızı umduğum bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Yazar son bölümü yayınlayalı birkaç gün olduğu için şu önümüzdeki birkaç günde yeni bölümün gelmesi konusunda umutluyum.
Şimdi size hikayenin konusundan bahsetmek isterdim ama dediğim gibi, bilim kurgu kısmına başlamadığımız için henüz, benim de konusu hakkında pek bir fikrim yok. Ama size bu iki bölüm hakkında bir şeyler anlatabilirim.
Karakterimizin bölüm başlarındaki düşünceleri beni ileride olacaklar konusunda heyecanlandırıyor açıkçası. İleride neler olabileceğini düşünürken buluyorum kendimi.
Hikayedeki belki de tek sorun, paragraflama eksikliği. Yazar paragraflama yapıyor, evet, ama biraz daha fazla yapsa daha az göz yorardı diye düşünüyorum. Telefonda okurken biraz zorlandım, bazen nerede kaldığımı bulabilmek için paragrafı tekrar okudum. Ama bunlar sadece enter tuşuna basmakla düzeltilebilecek sorunlar, yani direkt kurgu dünyasının içine dalmayan bir bilim kurgu istiyorsanız bu hikayeyi okumanızı engellemeyeceğini söyleyebilirim.
" 'Bedenim ne kadar temiz gibi görünse de, ruhum bir o kadar kirli.'
Siz geleceğinizi geçmişten önce görebilir misiniz ya da ne olacağını tahmin edip de tahmininizin doğru çıkacağını, hayatınızın o yönde ilerleyeceğini bilebilir misiniz?
Gizli sırlarla dolu bir yolculuk.
'Dışarıda her şey normalken bir an da dünyan değişebilir. Herkes amansızca kötü olabilir. İnsanların içine saplanmış kara bir çukur sanki, bir an da açılıp bir an da kapanan. O yüzden kimseye güvenmemeyi ve güçlü olmayı öğrendim.' dedi Arya ve sessizce geleceğinin içinde süzülerek devam etti yolunda.
Peki şimdi sen her şey normalken bir anda dünyanın değişmesine hazır mısın?"
Evet, yazar hikayeyi kesinlikle benden daha iyi anlatmış. Üzücülüğümü hissediyorum.
Neyse, güzel kapaklı bu hikayeyi okumak isterseniz linkini ilk yorumda bulabilirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilim Kurgu&Fantastik Tanıtma Defteri
AléatoireWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Bilim Kurgu&Fantastik&Vampir&Kurt adam