1-Wiccan(Ataların Savaşı)

70 5 1
                                    

@nur_ozsk'nin yazdığı fantastik hikayenin sadece bir bölümü olsa da açıklama bölümüne yazılanlar hikayeye başlamamız için yeterli bence.

"Güçlü ve Özel bir soy olan, Goddard soyundan gelen bir Wiccan; Vindicta Rebekah Goddard.

Lanetli ve karanlık bir soy olan, Winfrey soyundan gelen bir wiccan; Phoebe Darcia Winfrey.

Dünyada bulunan, iki boyut.

Lanetli bir soya ait olan bir wiccan.

Ve farkında olmadan o wiccan'ın gelmesini sağlayarak, kapıyı açan başka bir kız daha.

Pekala, bu iki kız atalarının savaşını bitirerek dostluğunu kuracak mı? Yoksa aynı boyutta bulunarak daha da alevlendirecek mi?"

Hikaye, kuzeninin Vendicta'nın odasına girip gizli çekmecesindeki eşyaları karıştırmasıyla başlıyor. Vendicta'ya yapmaması gereken bir şey üzerinde çalıştığını, bunu bırakması gerektiğini söylese de o durmuyor ve ilk bölüm gerçekleşiyor.

İlk bölümde wiccan türü hakkında pek bilgi edinmesek de bir çeşit büyü yeteneklerine sahip olduklarını görüyoruz. Mesela Vendicta ufak bir büyüyle mum yakabiliyor. Phoebe'yi henüz tanımadığımızdan dolayı diğer soydan gelen wiccanların da bu yeteneğe sahip olup olmadığını bilmiyoruz.

Hikayenin bu tek bölümü bile sizi merakta bırakıyor. Devamında çok farklı şeyler olacağını da hissediyorum. (Tabii ki olacak, bu fantastik bir hikaye, diyerek kendi kendini eleştiren tanıtım yazarı)

Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda!



Bilim Kurgu&Fantastik Tanıtma DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin