3.Bölüm Lectus Akademisi

178 18 9
                                    

Bu resim için diğer bölümü kısa kestim kusura bakmayın :D

YAZARIN AĞZINDAN

Rei yeni uyanmaya başlamıştı. Kendine geldiğinde bilmediği bir yerde olduğunu fark etti.

Neredeyim ben ? Neden buradayım ? Ayrıca başım neden bu kadar çok ağrıyor ?

''Merhaba Rei korkmana gerek yok burası Lectus Akademisi burada sana zarar verecek kimse yok bu yüzden merak etme.''

Konuşan kişinin kim olduğuna baktığında o kişinin müdür yardımcısı olarak çağırılan güzel bayan olduğunu anladı ve neden olduğunu bilmediği bir şekilde sinirlenmeye başladı. Sonra aklına tüm şehirdeki insanların toza dönüştüğü geldi.

''Tüm şehirdeki insanları sen mi öldürdün?''

''Evet, ben öldürdüm bir sorun mu var?''

''Bir sorun mu ? O KADAR İNSANI ÖLDÜRDÜN VE SORUN OLMAMASI MI GEREKİYOR!?'' Bunları söylerken Rei'nin yüzü öfkesinden dolayı kızarmıştı.

''Bak önce sakinleşmelisin onları bende öldürmek istemezdim ama öldürmem gerekiyordu.''

''PEKİ NEDEN ONLARI ÖLDÜRMEN GEREKİYORDU!?''

''Çünkü onlar görmemeleri gereken bir şeyi gördüler.''

''NEYİ ? NEYİ GÖRMELERİ ONLARI ÖLDÜRECEK KADAR ÖNEMLİYDİ!?''

''Tabi ki senin sınav sonucun.''

''N-NE!?''

''Hala anlayamadın mı ? Senin sınavda aldığın değerlendirme o kadar yüksekti ki herhangi bir kişi bunu yayarsa tüm dünya senin vücudunu incelemek için düşerdi!'' 

Rei şuan şokta olduğundan duyduklarını kavrayamamıştı. ''S-Sınavda aldığın değerlendirme derken ne demek istiyorsun!?''

''Basitçe söylemek gerekirse dünya üzerinde dörtten fazla elemente sahip kimse görülmedi oysa senin tamı tamına yedi tane elementin var! Ayrıca enerji kristali bile senin yedinci elementinin ne olduğunu belirleyemedi! Dahası daha önce 7. bir elementin varlığını dahi duymadım.''

''Y-Yani ne demek istiyorsun yedi tane element özel bir şey mi ?''

 Müdür yardımcısı duyduklarına katlanamamış ve gerçekten sinirlenmişti cidden bu çocuk 7 elemente sahip olmanın önemini kavrayamayacak kadar salak mı ? Diye düşünmeye başlamıştı. ''Özel mi ? Özel mi şaka mı yapıyorsun dünyadaki 7 milyar insanın her birisi senin yerinde olmak için her şeylerini verirler! Ve sen bana özel mi diye soruyorsun ?''

Rei bunları duyduğunda bayılacak gibi hissetmişti. O sadece yeteneğinin kötü olmadığını düşünüyordu. Oysa gerçekler gerçek olamayacak kadar mükemmel gözüküyordu! Ancak öyle bile olsa karşısındaki kişinin bütün o insanları öldürdüğü gerçeği değişmeyecekti! ''Ö-Öyle olsa bile şehirdeki tüm insanları öldürmen gerekmezdi!''  

''Hayır gerekirdi. Eğer ben onları öldürmeseydim onlar kesinlikle bu haberi yayarlardı ve olan bana değil sana olurdu. Burada beni suçlamak yerine bana teşekkür etmen gerekir.''

Rei kendini suçlu hissetmeye başlamıştı. Çünkü o insanların ölmesinin sebebi kendisiydi. Eğer o olmasaydı tüm o insanların ölmesi gerekmezdi! Bütün suç onundu ve biliyordu ki karşısındaki bayana tüm insanlar içinde ona iyi davranan dilenciyi öldürdüğü için kızıyordu! Ancak sonuçta dilencinin ölmesinin sebebi de oydu ve bunu asla değiştiremeyecek ve asla unutamayacaktı! O bunları düşünürken müdür yardımcısı onun ağladığını gördü. Suçluluk hissettiğini anladı ve ne yapması gerektiğini düşündü. Sonuçta çoktan o insanları öldürmüştü ve büyük ihtimalle değer verdiği birini de öldürmüştü. Ancak onları diriltmesi mümkün değildi.

İgnotusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin