4.Bölüm Sanrısal Ayın Evrensel Bileziği

142 16 9
                                    


Düşüncelerinden duyduğu sesle ayrılan Natalie sesin sahibinin kim olduğuna bakmak için  Rei'ye arkasını döndüğünde Rei konuşan kişinin kim olduğuna baktığında şaşırmıştı. Çünkü ses altmışlı yaşlardaki birine ait gibiyken sesin sahibi yirmili yaşlarda gibiydi.

''Ah merhaba Bay İtou övgünüz için teşekkürler. Bugün -Rei'yi göstererek- ona hediye bakmaya gelmiştim.'' Her ne kadar Natalie övgüsü için teşekkür etse de Rei, Natalie'nin o kişiden hoşlanmadığını anlamıştı.

''Bayan Natalie burası bir hediye mağazası değil! Burası Akademimizin hazine mahzeni!''

Natalie karşısındaki insanın sesini yükselterek sitem etmesine aldırmayarak konuşmasına devam etti.

''Elbette buranın hazine mahzeni olduğunu bende biliyorum zaten o yüzden buradayım yanımdaki sana bahsettiğimiz kişi onun gelişimini hızlandıracak bir hazine almak için buradayım. Ayrıca elbette ki müdürün bundan haberi var!'' Natalie'nin oldukça sinirlendiği yüz ifadesi belli olduğundan karşılarındaki Bay İtou onunla daha fazla konuşmanın anlamsız olacağı için geri çekilmesi gerektiğini fark etmişti.

''Ah anlıyorum öyleyse geçebilirsiniz.''

Bay İtou'nun yanından ayrıldıktan hemen sonra Rei onun kim olduğunu sormak istemiş ancak onun bunu duyabileceği ve oldukça kaba bir davranış olarak gözükeceği için yaklaşık 2 dakika daha bekledikten sonra sormanın daha iyi olacağını düşünmüş ve beklemişti.

''Natalie o kişi kimdi ?'' Natalie onun sormasını beklermişcesine bir yüz ifadesiyle konuşmaya başlamıştı.

''O okulumuzun baş muhafızı onun görevi hazine mahzenini korumak. Sonuçta dokuz yüzyıl boyunca birikmiş olan hazinelerimizin neredeyse hepsi burada ve bazıları gerçekten çok değerli ayrıca onları ele geçirmek isteyen oldukça fazla kişi var. Ancak ben sana vereceğim hediyeyi çoktan seçtim.''

Natalie'nin konuşmasından ardından yaklaşık 4 dakika ilerlemeye devam ettikten sonra soğuk yeşimden yapılma bir  mücevher kutusu görüşlerine girdi. Bu sırada Rei alacağı hediyenin nasıl bir şey olacağını düşünmeye başlamıştı. Ancak düşünceleri Natalie'nin konuşmasıyla kesildi.

''Rei sana vereceğim hediyenin varlığının asla ama asla öğrenilmesine izin veremezsin! Eğer onun varlığı öğrenilirse insanlar asla senin peşini bırakmaz! Nereye gidersen git senin onun yüzünden peşine düşerler ve onu aldıklarında senin yaşamana da hiçbir şekilde izin vermezler! Bu eşya mantık sınırlarını aşan ve cennetlere karşı çıkan bir güce sahip! Kullanıcısının gelişimini hızlandırmakla kalmıyor ayrıca ona elemental enerjiyi hissetmeyi, emmeyi ve kullanıcısının Aziz aleminde elemental enerjiyi kullanabilmesini sağlıyor! Ayrıca bilgi sahibi olmadığımız birçok özelliklerinin de mevcut olduğuna inanıyoruz! Bu tür bir eşya kısaca paha biçilemez!!''

Rei çok şaşırmıştı ve ne diyeceğini bilmiyordu! Evet bu eşya çok değerliydi ve muhtemelen hayatı boyunca bundan daha yüksek kalitede bir eşya görmeyecekti. Ancak bu eşya değerli olduğu kadar tehlikeliydi de çünkü varlığı öğrenilirse onu elde etmek isteyenler asla onun peşini bırakmayacak ve Natalie'nin dediği gibi onu öldüreceklerdi! Ancak Rei şuan bu düşünceyi bir kenara itmişti. Onun şuan düşündüğü şey böyle kıymetli bir eşyanın neden kendisine verildiğiydi. Sonuçta bunu hak etmek için hiçbir şey yapmamıştı ?

Rei'nin düşünceli hallerini gören Natalie neden bu kadar düşündüğünü biliyordu. Sonuçta bu eşya değerli olduğu kadar tehlikeliydi ancak o Rei'nin bu eşyayla beraber kendini bu tehlikelerden koruyacak kadar güçleneceğini düşünüyordu. Sonuçta  7. bir elemente sahip birisinin gelişim hızı da hiç düşük olmamalıydı ayrıca gelişiminde gereken hiçbir şeyin eksik olmadığından emin olacaktı. Dolayısıyla kısa sürede Rei'nin akademide bir numara olacağına inanıyordu. Ona eşyanın getirdiği tehlikeyi anlatmasının tek sebebi onu bilgilendirmek ve çalışması için bir sebep vermekti. Ve görünüşe göre bu oldukça işe yaramışa benziyordu. Bu sırada Rei ise düşüncelerinden arınmış ve Natalie'ye neden kendisine bu kadar değerli bir eşya vereceğini sormaya karar vermişti. Sonuçta bunun cevabını öbür türlü öğrenemezdi.

İgnotusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin