3. Mały sekret ?

591 27 3
                                    

Martina
Dojechaliśmy wraz z Jorge na miejsce, jednakże pod moim domem nie czekała na mnie miła niespodzianka... Wychodząc z samochodu zauważyłam Petera.
-Jorge, mam do Ciebie prośbę... Może to zabrzmieć trochę dziwnie, wiem, że masz dziewczynę. Błagam, złap mnie za rękę...-wyszeptałam do chłopaka o szmaragdowych oczach. Mój nowy kolega po tych słowach nic się nie odezwał, tylko uczynił to, o co poprosiłam. Czy to nie jest miłe z jego strony?
- No proszę, proszę... Jeszcze wczoraj niedawno chciałaś ratować nasz związek, a teraz już widzę cię z nowym typem!- powiedziała osoba, której wręcz nienawidziłam... Ugh! Jak on mnie denerwuje..
-Tak, owszem jesteśmy razem bardzo szczęśliwi.-Odpowiedział brunet nadal trzymając moją rękę. -A teraz już możesz iść, bo nie jesteś tutaj mile widziany.-Peter szybko ze złością i zazdrością w oczach ruszył na drugą stronę ulicy i biegł przed siebie.
Jorge
Dziękuje, dziękuje, dziękuje! Jesteś wspaniały!- entuzjastycznie wykrzyknęła słówka podziękowania, po czym rzuciła mi się w ramiona. Poczułem coś wyjątkowego... Ale zaraz, zaraz, Jorge ocknij się masz dziewczynę! Nasz przytulas nie trwał za długo.
-Przepraszam Cię... Nie powinnam tego robić. Nawet się nie znamy, ale zrobiłeś dla mnie tak dużo, że nie wiem jak ci się mogę odwdzięczyć... Jednak, tak nie może być.. Co jeśli twoja dziewczyna by się dowiedziała że przywiozłeś jakąś nieznajomą pannę pod jej dom i jeszczd do tego udawałeś jej chłopaka... Nie no jestem głupia!!! Najlepiej będzie jak zapomnimy o swoim istnieniu...- Dziewczna była dość zmieszana. Widać było jej smutek w oczach, spowodowany najwyraźniej rozstaniem z nijakim Peterem Lanzani. Tak bardzo chciałbym jej pomóc... Tylko faktycznie Stephie...
-Nie przejmuj się! Nic się nie stało... To nie jest nic takiego, że cię podrzuciłem. Ale o tym drugim przecież nie musi się dowiedzieć, prawda?
Nagle z mojej kieszeni wydobył się dźwięk telefonu. Spojrzałem na wyświetlacz. Okazało się, że dzwoniła Stephie. Nie odebrałem....
Martina
Aj! On jest taki cudowny... Te jego proste białe zęby, szmaragdowe oczy i niebiańska brązowa grzywka, doprowadzają mnie do szału!!! Wydaje mi się, że skądś go kojarzę...
-Wejdziesz do środka ? - Zapytałam, chciałabym go lepiej poznać. Fajnie byłoby mieć takiego przyjaciela, jak on.
-Z przyjemnością, ale muszę wracać do domu. Może kiedy indziej? Mam nadzieję, że się nie pogniewasz. Numer Twojego telefonu już mam, także będę się z tobą kontaktować. Pamiętaj, że możesz do mnie zadzwonić, jak będziesz potzrebowała pomocy..,- Wyjaśnił mi chłopak. W sumie, jest mi troszkę przykro, ale on ma swoje życie, ja mam swoje... Zresztą przed chwilą powiedziałam mu, że lepiej będzie jak o sobie zapomniemy...
-W takim bądź razie do usłyszenia, papa- Po moim krótkim pożegnaniu Jorge odwrócił się w moją stronę i rówinież powiedział mi parę słów...
Francisco
-Tinka! Co to za chłopak? Skąd go znasz? A co z Peterem?- Martwię się o moją siostrę, chociaż ma już 17 lat, to jednak i tak bardzo się o nią boję... Nie chcę, żeby zrobiła w swoim życiu coś, czego będzie żałowała...
-Serio Fran? Teraz będziesz przeprowadzał ze mną wywiad? Nie masz co robić ? A Peter... To już nie aktualne.. Także DAJ MI SPOKÓJ!!!- Widać, że była zdenerwowana, ale także smutna.
W sumie, to wiem kim jest ten chłopak. Przecież to aktor i piosenkarz pochodzący z Meksyku. Jorge.... Blanco. Tak! Nie jestem pewien, czy mam to mówić Tini. Może on sam jej powie ?
Jorge
Od: Jorge
Do: Tini
Pamiętaj, że możesz do mnie zadzwonić jak coś będzie nie tak. Jeśli chodzi o twojego byłego, to jestem w stanie Ci jakoś pomóc. Jest już późno... Dobranoc :* Kolorowych snów...
Nie mogłem się powstzrymać... Musiałem do niej napisać! To jest sliniejsze ode mnie. Przecież, można mieć przyjaciółki... Prawda?
Martina
W pewnym momencie, odezwał się dźwięk mojego telefonu, który oznaczał, że dostałam wiadomość. Kto to może być ? Ku mojemu zdziwieniu okazał się być to JORGE?! Odpisać ? Nie odpisać? odpisać ? Nie odpisać? ODPISAĆ!

_______________________________________________________________________________
♥♥♥
Jak wam się podoba kolejny rozdział ?
Wiem, że krótki, ale od następnego będą dluższe 😘
Przepraszam,że pomiędzy tym , a wcześniejszymi był taki odlegly odstęp czasu ♥
Następny rozdział już pojutrze!!!
Love, xMilenkax

Jortini,Love Story 💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz