~24~

70 8 2
                                    

Merhaba canlağ nasılsınız beni sorarsanız mükoyum :D size bi anımı anlatacam saçma olabilir bir kere benim hayatım saçma ^^

Bir kere okulca birlikte (yalnız okulca sınıfça değil söyliyeyim de okulca dediğim yani sadece ortaokul tarafı bizim okul ilkokul ortaokul lise birleşikte sadece ortaokul tarafı gitti ^^) neyse işte filim izleyeceğiz adını vermek gibi olmasın ama X-Men neyse yer kalmadığı için( yanımda 4 kişilik koltuk var) bir çocuk ve onun 2 Arkadaşı yanlarıma oturacaktı biri 2'li koltuklar yani sevgililer koltuğu,sevgililer koltuğunun yanındakine ise diğer Arkadaşı oturdu onun yanındaki zaten benim oturduğum koltuğun yanında, çocuk tam oturacakken sevgililer koltuğunda arkadaşının yanında bir yer var orada otursana dedim bana ben arkadaşımla sevgililer koltuğuna oturmam dedi sen git arkadaşınla otur dedi bende otururum ama güzel bir yer bulmuşken niye kalkıp orda oturayım( arkadaşlar tam en arka ve orta) ve oda bana tamam yanında bir kişilik yer var oturayım dedi bende yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok dedim ayağımı boş koltuğa uzattım o tam hocam derken tamam tamam dedim sonra ayağımı çektim oturmadan önce durdurdum dur dedim sen kalk egon otursun malum iki kişilik yer yok dedim(saçma kapak) o ban ters ters baktı ve oturdu.

Ve dünyanın en saçma kapağı ve anısı Allahım böyle bir saçma anı olabilirimi olamaz neyse paylaştım belki diğer anılarımıda paylaşırım neyse seviliyorsunuz ve öpüldünüz canlağğğğğ

Soğuk EspirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin