-Prolog-

145 18 4
                                    

Tata ma tine de mana.Se vede ca era grabit.Din curiozitate il intreb:
-Unde mergem?
Isi afisa obisnuitul lui zambet si imi zise:

-Merg in vizita la un prieten,draga mea Ymir.

Nu zic nimic si peste 10 minute ajungem la o manastire.Nu stiu de ce,dar urasc manastirile.

Un om batran cu barba si par gri aproape alb,cu ochelari pe care pe ramele acestora erau prinse niste margele ne astepta la poarta.

-Ma bucur ca ai venit!Nu te-am vazut de mult timp!,zise batranul.

Tata zise:

-Da,Shira,nu te-ai schimbat deloc!

Mdea...Imi scapa ceva.Cine e mosul asta?!Tata nu a adus vorba de el vreodata.

-Cine e fetita asta dragalasa?,zise batranul.Macar sa fiu si eu putin remarcata.

-Ea e fata mea,Ymir Mokua,zise tata.

-Ea e?Cat de mult a crescut!Cand am vazut-o ultima dat era un bebelus mititel.

Brusc,doi baieti aparura.Se parea,ca se alergau.Unul avea parul albastru inchis,ochii albastrii si avea plasture pe fata.Al doilea avea parul brunet,ochii de un turcuoaz inchis si purta ochelari.

-Rin,Yukio!,zise batranul.Nu e frumos sa va comportati asa cand avem un oaspete!

Baietii se oprira din alergat si venira la noi.

-Scuze tata...,zisera amandoi intr-un glas.

Nu e cam batran sa le fie tata...?Zic si eu...

-Acum,o sa stati cu ea.Eu si tatal ei avem ceva important de discutat,le zise mosul.

Si ziua intreaga mi-am petrecut-o cu cei doi frati...

E cam banal,stiu dar o sa ma straduiesc sa fac capitole mai bune.Sper totusi ca v-a placut acest capitol!Bye.

Ao No Exorcist: Red FlamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum