Ca de obicei,ma trezesc la 12,din acelasi motiv:filmele de groaza.
Nu,nu ma sperie prea tare.Sunt fana filmele horror.Tata nu a comentat despre statul la doua noaptea in fata laptopului,deci e oke.
Casc lung,ma ridic lenesa din pat.Imi fac rutina si ma schimb.
Tata era plecat,asa ca sunt singura.Cred ca urmeaza inca un maraton de filme de groaza,nu-i bai.
Se pare ca planul meu de asta in fata monitorului imi este spulberat de un biletel de pe frigider:
Draga mea Ymir,
Sunt plecat o vreme.Sper sa te descurci de una singura.Si trebuie sa zugravesti peretii din sufragerie.Cu drag,
TataMdea...S-o crezi tu c-o fac! Nu...tre s-o fac, nu am ce face...Offf...
Imi pun castile in urechi si pun o piesa oarecare. Daca ascult muzica, totul mi se pare o joaca de copii.
Fara sa vreau fredonez melodia:
-My friends don't walk, they run
Skinny dip in rabbit holes for fun
Popping, popping balloons with guns, getting high off helium
We paint white toses red,
Each shade from a different person's head
This dream, dream is a killer
Getting drunk with a blue caterpillarI'm peeling the skin off my face...
*****
Dupa ce am terminat,m-am uitat si...Ce dracu asta?!
Eu am pictat o persoana psihopata pe perete!
Stai, de unde am luat culorile? Nu cred ca ai vrea sa stii. Da ai si tu dreptate macar o singura data.
Poate nu observa...Da, da, cum sa nu!
Taci.Aud fluieratul postasului si ma uit pe geam.Aveam o scrisoare? Hmm...
Dupa ce pleca, ma duc sa vad ce scrisoare aveam.
O rup...Ce manierele ai draga! Mersi.
O rup...Frumoase maniere Mersi.O citesc:
Felicitari
Ati fost admisa la liceul de exorcisti!
Doar atat? E cumva o gluma?! Nici macar nu stiu ce aia "exorcisti"!!
Cum stateam eu asa ca proasta si ma uitat la foaia aia langa mine se opri o masina...roz?! Stai, de fapt e o limuzina roz!
WTF?! Din el si un om...care probabil n-are toti boii acasa la cum e imbracat.
-Buna draga mea Ymir! , zise el vesel.
-Te cunosc...?, zic eu total confuza.
-Din cate se vede nu! Nici nu ai cum! Erai mica atunci!, spune el.Ai primit o scrisoare, nu-i asa?
-Mdea... , zic eu cu juma' de gura.
-De azi inainte, o sa stai la liceul de exorcisti!
-Deci tu ai scris scrisoarea.
-Da, eu.Acum fa-ti bagajul repede te duc eu cu limuzina.Stai, nu m-am prezentat.Sunt Mephisto, directorul liceului.
-Aha... spun si o zbughesc in casa luandu-mi niste haine la intamplare si indesandu-le in geamantan.
Ii scriu un biletel lui tata imi iau castile, incarcatorul si telefonul.
Ma sui in limuzina si dusa am fost...
Hello! La media e Ymir. Sper ca v-a placut acest capitol!Bye.
CITEȘTI
Ao No Exorcist: Red Flames
FanfictionSe spune ca iubirea schimba tot...chiar si relatia celor doi gemeni Okumura?