-Flacari Rosii-

103 12 0
                                    

Cred ca ma pun sa dorm...Si cum sunt obisnuita sa dorm intr-un maieu si chiloti,m-am decis sa dorm astfel si aici. Zis si facut.In secunda doi,era deja in chiloti si maieu.

Dar,trebuie sa despachetez.Mdea...fix de asta imi arde acum.Oftez si ma duc ca lenesa spre geamantan.Cand il apuc,mi se pare ca e mult mai greu...Ciudat.

Cand il deschid,nu degeaba era el greu,ca,avea o sabie si o carte de 3000 de pagini...de fapt,nu cred ca are atata,si plus ca am alte haine.

Sabia arata ciudat.Curioasa fiind,o scot din teaca rosie-sangerie si cand ma uit in jos...IAU FOC?!AA!!Ard de vieeee!

Incep sa urlu:

-Aaaaaaaaa!!!!Ard de vieeeee!Ajutorrrr!

Apoi,usa fusese deschisa de un pusti care se mira la ce se uita.

Apoi,usa fusese deschisa de un pusti care se mira la ce se uita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Pentru o clipa,ma calmez,si ma uit la el.Ceva imi ardea obrajii.Rosisem.Nu mi s-a mai intamplat vreodata. Ochii aia albastrii...Am un sentiment de deja vu...

Rin pov

Aud tipete de la camera de alaturi.Repede imi iau sabia.Yukio era plecat cu Shiemi...Hehe :>

Deci,eram singur.O tulesc din camera mea si trantesc usa de perete...Am ramas blocat cand am vazut-o...

Si ea ma observa si tacu din gura.Obrajii ei prinsera o culoarea rosiatica.Rosise...

Din pacate totul dura o clipita si vad ca motivul pentru care tipa era ca a luat foc.

Acum,in mod normal ar trebui sa aduc extinctorul dar i-am vazut coada de un rosu sangeriu si cornitele in flacari.

-Linisteste-te!,zic eu dar fara folos.

Acum constat cum era imbracata:intr-un maieu si chiloti.

Acum se va teme ca as putea s-o violez.Usurel Rin...

Ma apropii de ea incet si ii prind mainile.

Ii zic calm:

-Nu vei arde.Daca ar fi fost adevarat,acum ai fi foat cenusa.

O privesc direct in ochii ei speriati.

- A-atunci...de ce focul e lipit de mine...? ,zise micuta cu vocea-i tremuranda.

Ma uit in spatele ei si observ sabia.Cred de la ea era.

Ii las mainile libere si iau sabia si o pun teaca.
Dupa cum ma asteptam,flacarile rosii disparura.

-Presupun ca esti nelamurita in legatura cu ce s-a întamplat aici.

Dadu din cap in semn ca da.

-Mai bine te-ai odihni si maine iti explic ce s-a intamplat,oke?

-D-da... ,reusi ea sa zica.

O ajut sa se pun in pat si imediat adormi.Ii mangai obrazul,care nu-si pierdu din culoarea rosiatica.

Plec fara sa o trezesc.Decid sa nu ii zic lui Yukio intamplarea de azi...

Hello!Sper ca va placut capitolul de azi ^^.Bye.

Ao No Exorcist: Red FlamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum