Günlük 4

124 64 13
                                    

Veysel pisliginin bana saldirali 1 hafta olmuştu , etkisinden çikmaz oldum .Her attigim adimdan korkar oldum ya peşimdeyse???
ya beni takip ediyorsa???
ya bana tekrar saldirirsa????
bu sefer elinden kurtulamazsam???
diye düsune düşüne kafayi yiyecektim.Yemeden içmeden kesilmiştim insan 1 haftanin içinde 4 kilo verir mi?? Uzuntuden tam 4 kilo verdim.Herkes farkındaydi durgun oldugumu , sinav haftasina denk geldigi icin dersler yuzunden oldugunu düşünüyorlardi. Uzuntuden derslerime fazla calisamamiştim ama çok da kotu notlar da almamiştim.Bu hafta sonu piknik yapacaz diye kararlaştirmiştik artık günleri bile unutur oldum.Annemin sayesinde piknigi hatirladim

"Kizim, yarin piknige gideceksiniz hazirlik yapmiyacak misin?"

"Anne, iyiki hatirlattin ben tamamen unutmuştum"

"Ne yapmayi düşunuyorsun , istersen sana yardimci olabilirim.Kek , pogaca yapalim ne dersin ?"

"Evet annecigim çok iyi dusunmussun, bana yardimci olursan çok severim.Peynirli pogaca , Kakolu kek yapalim."

Evet, Turgayin en sevdigi  kakolu keki, kendi ellerimle hazirliyacaktim.Onun yanında bütun aci anilarimi unutuyorum.Gözum ondan başkasını gormuyorki .Onun sayesinde  Veysel ile yaşadigim o korkunç olayi unutuyorum iyiki hayatimda TURGAY var.

"Kizim sen istersen pogaçayi yap bende keki yapayim:

Büyuk bir telaşla annemin elindekileri alip:

"Hayir , hayirr, hayir ben keki yapacam"

"Tamam , sakin ol kizim o zaman sen yap"

Büyük bir zevkle kakaolu kekimi yapmaya başladim.Sagolsun annecigimde bana pogaca yaparak yardim da bulundu.Kekimin guzel olmasi icin cok dua ediyordum çünku Turgay ilk defa benim yaptigim bir kekten yiyecekti.Kekimi firina verdim dakiklarca firinda kekin pismesini bekledim.Cok telas yapiyordum kekim yanarsa ya pismese diye.Nihayet kekim mis gibi kokusuyla pişmişti.Kapi açildi gelen babamdi mutfaktaki kokuyu almiştiki hemen yanimiza geldi.

"Ooo, hayirdir evde ziyafet mi var? "

"Esma icin yarin piknige gidecekler ve bizde hazirlik yapıyoruz. "

"Ne piknigi??  bana bak erkek yok değil mi "

"Ha...hayiiiir babacigim kiz kiza gidecegiz."

"Tamam oyleyse kiz kiza gideceksiniz gidebilirsiniz ama fazla geç kalmak yok."

Babamin ilk defa bu kadar bana iyi davranmasi hem şok etmişti hemde çok mutlu etmişti.Yanagindan öptum sonra doyuncana sarılıp

"İzin verdigin icin çok tesekkur ederim baba"

"Esma , sana bir şey söyleyeceğim okuldan sıkıldın mı seni artik evlendirelim ne dersin kızim hem seni begenen birisi de var."

"Baba, ne diyorsun sen ben okuldan sıkılmadim ben okuyacagim hem benim yaşim daha 15 "

"Ne var bunda gencecik kizsin evlenme yaşin gelmiş.Kiz merak etme yakin bir yere gelin gidersin.Sana talip olan Veysel.Oglan, iyi başlik parasida veriyor bu firsati kaçirmiyalim"

"Ben o veysel ile hayatta evlenmem baba"

Babamın sert attigi tokat ile neye ugradigimi şaşirdim yanagimdaki acidan daha acisi beni Veysel ile evlendirmek istemesiydi hiçkirarak aglamaya başladim.

GIZEMLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin