.ESMA "TEYZE".

85 20 17
                                    

Derya daha fazla günlüğü okuyamadan bıraktı. Çünkü Fatih ile yaşadiklarini unutamiyordu.

"Ahmet ile Fatih'ın babası Turgay olabilir, keşke Esma hanima sorsaydim of bir daha da oraya gidemem Fatih bana çok sinirli"

Derya kendi iç sesiyle konuşmustu.Evini özledigini fark etti.Zaten bir ay sonra okulu açilacakti ,sinif ögretmeniydi Derya.Bu yil 1.siniflari okutacakti.Izmirdeki hayat onu beklemekteydi.Burdaki olaylari çozmeden de gitmek istemiyordu ve Fatih'i bu şekilde birakip gitmek de.Kahvalti hazirlamak icin mutfaga gitmişti kapi çalmişti.Derya telaslanmisti bu saatte kapiyi çalan kim olabilirdiki.Hizli bir şekilde kapiyi açmaya gitti .Gelen Ayse teyzenin torunu

"Merhaba Derya abla anneannem seni kahvaltiya bekliyor.Hem seni görmek isteyen birileri var"

"Beni görmek isteyen birileri mi? Kim gelmiş"

"Hadi abla gel görürsün"

Derya çok merak etmisti .Beni gormek isteyen kimler diye.Sandaletini giyip Ayse teyzenin evine gitti.Ayşe teyzenin evinin bahcesine masa atmislardi orda kahvalti hazirlamistilar Esma hanimi gördu.Esma hanimi orda görmesi büyük bir mutluluk verdi hemen Ayse teyzeye sarildi sonra da Esma hanima sarildi.

"Hosgeldiniz Esma hanim"

"Hosbulduk canim.Kusura bakma kizim dün olanlar icin çok Üzgünüm. Aklimdan cikmadin merak ettim seni "

"Iyim ben Esma hanim.Bende sizin gunlugunuzu okuyorum"

"Bitirdin mi bütün soru işaretlerini yok edebildin mi?"

"Hayir bitiremedim, bir şey soracagim Ahmet ve Fatih'in babasi kim?"

" Turgay günlüğü devam etseydin zaten anlardin "

" ne yani Ahmet'in annesi ve babasi bildigi insanlar ne annesi ne de babasi mi yani?"

"Evet canim Veysel bunu bilmiyordu kendi cocuklari olduğunu biliyordu.Bu yüzden hep Fatih'i arayip durdu"

"Siz Ahmet'in karşisina cikmadiniz mi? Sonucta Veysel baba 6 yildir vefat etmisti"

"Cikmaz olur muyum? Tabikide ciktim veysel vefat ettikten 1 hafta sonra yanina gittim"

Esma hanim Sözünü bitiremeden Fatih bahceye dogru geldi.Ellerini yikamaya gitmişti.Derya onu gordugunde heycanlanmaya başladi onu burda beklemiyordu.Fatih de Derya 'nin Ayse teyzenin evinde oldugunu beklemiyordu ikiside heycanlanmasina ragmen Fatih sinirle

"Anne bu kizin burda ne isi var"

"Oglum bu nasil bir konuşma , otur buraya kizdan özur dile iki gundur kizin kalbini kirip duruyorsun"

"Ya o benim kalbimi hic kirmadi sanki"

sinirle agzindan cikivermisti.

"Ne yaptiki sana kiz"

Fatih masanin uzerindeki anahtari alip

"Anne ben gidiyorum burda daha fazla kalamam"
Diyip arabasina binip gitti.Derya cok uzulmustu farkinda olmadan gözunden yas akmisti.

"kizim çok özür dilerim tekrardan, nerde kalmistik"

"Ahmet'in karşisina cikmistiniz" bunu soylerken bile ogrenme hevesi kaçmisti.

"Evet ona gerçek annesinin ben oldugumu söyledim ama o beni tersledi"

Esma hanim aglamaya başlamişti.Biraz sakinleştikten sonra konuşmasina devam etti

"Sen benim annem olsaydin şimdi karşima cikmazdin beni zamaninda gelip korurdun.Benim annem Fatma bir daha da sakin karşima cikma dedi"

"onun acisindan bakarsak cok zor.Oz anne ve babasinin yaninda buyumemis cok buyuk bir aci"

"Haklisin canim.Ne zaman istersen mutlaka yanima gel.Fatih'i takma sizin sorununuz ne?"

"Bosver Esma hanim"

"Su resmiyeti biraksak artik bana teyze diyebilirsin "

"Peki Esma Teyze"

Bütün gun Esma hanim, Ayse hanim ve Derya beraber sohbet ettiler.Deryanin okudugu günlük kisimlari degerlendirmeye basladilar.Esma, Ayse ve Derya surekli agladilar sonucta Esma hanimin yaşadiklari kolay degildi.Hava kararmaya başlamisti Esma hanimin gitmesi gerekiyordu Fatih'i arayacakti ama kontöru yoktu Derya'ya seslenip

"Derya şurdan Fatih'in numarasini alip arar misin yavrum.Benim kontörum kalmamis"

Derya Esma hanimin telefonunu alip Fatihin numarasini alip kendi telefonundan aradi Fatih cevap vermedi.

"Esma teyze Fatih cevap vermedi"

"Sanirim meşgul birazdan tekrar arariz ben gitmeden bir lavaboya gideyim"

Esma hanim lavaboya gittikten sonra Derya telefonuna Fatih'in numarasini hemen kaydetti.Bir kac dakika sonra Fatih geri dönüp Derya'yi aradi.Derya ne yapacagini bilemedi Ayse teyzeye al sen ac dedi.Ayse teyzede bir bahane bulup mutfaga gitti.Mecbur Derya telefona cevap verdi.

"Alo kimsiniz"

"Fatih, ben Derya"

Fatih'in sesi birden kesilmisti

"Fatih bu benim numaram cevap vermiyecek misin? Tamam öyleyse annen aradi gel eve götur kadini"

Fatih , Derya'ya hicbir şey soyleyemeden telefonu kapatir.Telefon rehberine Ekler.Derya'nin aramasina cok mutlu olmuştu .Artik telefon numarasinida biliyordu.Mutlu bir şekilde annesini almaya gider.Yarimsaat sonra Fatih gelir, Derya ile konuşmadan annesini eve götürür.

Aslinda Fatih'in kalbi Derya Derya diye atiyor ama kullanilmaktan korktugu icin Derya'dan uzak duruyor.Derya ise Ahmet'i unutmaya başlamisken karşina ikiz kardeşi çikiyor ilk başta Ahmet'e benzedigi icin yanaşsa da sonradan farkli kisiler oldugunu anlayip kalbi Ahmetinkinden daha farkli atmaya başliyordu.kisaca Derya da Fatih'i seviyor..

Derya erkenden yataga gider ama Fatih'i düsunmekten uyuyamaz.Saat 00.10 da Derya ya mesaj gelir.Derya merakla mesaji okur, gelen mesaj şöyle

Fatih
Iyi geceler Derya

Derya mesajin Fatihten gelmesine çok sasirir ve o da ona karşilik verir

Iyi geceler tatli rüyalar Fatih

"Saat 00.10 Esma Teyze ile Turgay beyin buluşma saatinde bana Fatih mesaj atti , bu tesaduf mu , yoksa bilerek mi yapti. " bunlari dusunmeye baslar.Bu arada da gunluk aklina gelir ve okumaya devam eder

Lutfen okuduktan sonra vote yapmayi unutmayin

GIZEMLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin