GÜNLÜK 5

77 30 18
                                    

Artik ölmek istiyorum yaşamak bana haram.Artik daha fazla dayanamayacagimi anlayip uçurumdan kendimi atmaya çalistim ama Veysel pisligi buna engel oldu .Kucagina alip beni arabaya bindirip eve götürdü.Kapiyi açan annemdi ne oldugunu anliyamadi kapida büyuk bir şok yaşayip

" ne oluyor , Veysel ne yapiyorsun kizim senin kucaginda ne isi var"

"Kiziniz kendisini öldurecekti zor tuttum ayagini incilti biraz yuruyemiyor"

"Ne, sen ne dedin az once "

"Halime Teyze lütfen soru sormayı birakin da kizi iceriye alayim belim agirdi."

Artik dunya umrumda degildi.Veselin kucaginda olmam bile.Veysel beni odama birakti.Annem durmadan sorular soruyordu hicbirini umursamiyordum cevap bile vermiyordum sadece agliyordum.Anneme cevap vermedigim icin annem Veyseli baska bir odaya alip sorular sormaya başladi.Galiba Veysel bütün gercekleri anlatmis olmaliydiki annemin aglama sesleri ve Veysele vurdugu tokat sesleri gelmeye başliyordu.Annem Veyseli kolundan tutup dışarıya atti ve hemen benim yanima geldi.

"Benim güzel kizim nasil boyle bir şey yaptin, Veysel ile neden birlikte oldun"

"Ne, Veysel sana yalan soylemis ben kendi istwgim ile onunla birlikte olmadim bana TECAVUZ etti anliyor musun??"

Annem hickira hickira aglayip

"Şimdi ne yapacaz baban öldurur senide Veyseli de"

"Merak etme anne bu fikri veren de babam benim oz babam "
Annem son söylediklerimi duyunca elini agzina kapatip

" ne, baban mi ? Ne icin ama bir insan nasil kizina boyle bir sey  nasil yapar?"

"Para için anliyor musun? para icin benim hayatimi kararti "

A

nneme sarılıp ikimizde bu buyuk aci icin agladik saatlerce.Babam eve gelmisti Esma Esma diye seslenip duruyordu.Karsina çikip alkis caldim

"Tebrik ediyorum baba, seni kutluyorum yaptigin plan oldu ve sen cok yakinda paraciklarina kavusacaksin ama sen kizini kaybettin"
Sevgili babacigimin soyledigim sözler gururunu imciltmis olacakki beni tokatladi.

"En kisa zamanda evleneceksiniz bu rezilligi temizleyeceksiniz.Veysel gelip bana herseyi anlatti .1 haftaya kalmaz dugununuz olur."

1 haftaya kalmaz dugununuz olur oyle mi baba ,1 hafta sonra hayatimi, geçligimi, hayallerimi çalan adamla evlenecem .Ona adam kelimeside yakişmiyor ona hep pislik diye hitap edecem.Hayatimin pisligi.Okulda artik umrumda degildi hicbirsey gunlerce odama kapandim agladim hic durmadan, yemek mi?? Agzimdan bir lokma yemek geçmiyorduki annemin zoruyla bir kac kasik yiyorum.Gun geçtikce eriyordum, kemiklerim sayiliyordu.Annem çok korkuyordu ölecem diye sonucta gunlerdir yemek yemiyorum.Kendimi aci cektirerek intihar ediyordum.Ayse ile Fatma beni merak ediyorlardi ama odama almiyordum ve hicbiriyle konusmadan evden yolluyordum.Dugunume  bir gun kalmisti okuluma gitmeliydim vedalaşmaliydim ya aşkimla TURGAY ile nasil vedalaşabilirim.Onunla evlilik hayali kurarken bir baslasiyla evleniyorum hemde bana tecavuz eden adamla.Ne kadar zor bir kelime.Ayakta durakcak gucum yoktu anneme ihtiyacim vardi.

"Anne, anneeee""

Hizlica odama gelip

"Ne  var kuzum bir ihtiyacin var mi"

GIZEMLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin