Alexa's POV
Azi m-am trezit atat de greu, prima zi de scoala. Nu vreau sa merg la scoala sa fiu iarasi jignita..
Ma ridic din pat,eram singura..Andrew era acasa,iar gandul asta ma deranja atat de tare, mi-e dor deja de imbratisarile lui de dimineata si "Neata pisic". Ma uit la ceas, e 06:30. Autobuzul este la 7:30. Am timp sa ma duc sa ma spal pe dinti, pe fata, sa fac un dus, sa ma machiez asa putin si sa imi aleg un outfit de scoala. Ma duc la baie, acolo ma spal pe dinti, ma spal pe fata, apoi intru la un dus de 5 minute. Ies din dus, ma duc si imi usuc parul si aleg sa-mi fac niste bucle lejere,iar apoi sa-l prind intr-o coada de cal. Ma duc sa ma imbrac, hmm. Pun pe mine o camasa albastru deschis, niste jeansi rupti in genunchi,nu prea evident, in picioare niste botine negre,iar acum ma duc sa ma machiez. Nu aleg ceva strident, aleg un corector, un creior de ochi albastru pentru ca imi scoate ochii in evidenta, tus si ruj de culoarea piersicii. Termin machiajul, vad ca e ora 7:00. Ce rapida, nu m-am gandit ca sunt atat de rapida. Termin cu hainele,machiajul si ma duc sa-mi pregatesc micul dejun. Imi fac un sandwich cu unt de arahide si o cana de lapte. Ies din casa, era 7:10, ma plimb prin fata casei pentru ca in casa nu aveam ce face. Ma gandeam sa ma duc la Klara,dar poate e cu Justin si deranjez. Ma uit in stanga mea, un coleg trece pe langa mine si ma imbranceste, eu tac si duc capul in jos.
Vine si prietenul colegului meu, doi idioti, desigur ma impinge si el destul de tare si cad intr-o baltoaca, fiind uda toata. Atunci, trece Andrew cu masina pe acolo. Opreste masina,deschide geamul in dreapta lor era masina-Ce aveti cu ea?! Cu ce v-a gresit fata asta?
-E fraiera, tu ce treaba ai cu ea?
-E iubita mea, nu e fraiera, da?!
-Timida asta, asta ma? Are iubit? zic ei si rad copios
-Da, ea. E minunata daca ai avea tu onoarea sa o cunosti.
-E o onoare ma?
-Da "ma"! zice el si trece cu masina printr-o baltoaca mare de tot de noroi stropindu-i pe amandoi.
-Esti idiot?
-Upsie!
Eu plangeam pentru ca ma simteam umilita, m-am saturat de ei..vreau sa fiu si eu un elev normal care nu e nevoit sa planga in fiecare zi de scoala..
-Hai iubito!
-C-c-ce ma duci tu?
-Da,haide
In masina ma pupa pe frunte si se concentreaza la condus
-Cum ai dormit?
-Bine,chiar foarte bine,dar ceva mi-a lipsit
-Ce anume,iubire?
-Tu!
-Of,of si tu mi-ai lipsit,micuta mea!
Eu ma inrosesc toata si chicotesc zambind ca un copilas
-Zambetul asta imi face ziua mai buna! zice el si ma apuca de mana sarutand-o.
-Aww! ce dragut esti tu!
-De ce nu esti asa si la scoala?
-Asa cum..zic eu cu o tristete in voce
-Asa, nu stiu..de ce esti asa timida cu ei si cu mine nu?
-Cu tine m-am obisnuit
-Si cu ei nu?
-Mnu..sunt rai..
-Of, stiu asta..
-Ai trecut si tu prin asta?
-Da, cand am venit in liceu. Mai stii cand am dat peste tine?
CITEȘTI
Alexa
RomanceAlexa, o fata timida care trăia singură, nu avea nici o prietenă, familia ei era în Paris la o rudă, părinții ei lucrau acolo,era jignită de toți și toți își băteau joc de ea și peste ceva timp se indragosteste de un baiat Andrew, ea se imprietenest...