Bun venit, Alexander

140 3 0
                                    

Alexa's POV

Neaţa. Astâzi este o zi specială, Klara dă naştere unui băieţel, Alexander îl va chema. Abea aştept să-i fiu naşă,desigur. Eu şi Andrew eram fericiţi, vor fi nişte părinţi minunaţi. Ei au decis ca nunta să aibă loc peste 3 luni,dap aveau şi inelele deja, s-au întâmplat multe în timpul ăsta, din de 9 luni.

Eram atât de fericită încât m-am trezit de la 5, m-am dus spre bucătărie şi am pus apă la fiert pentru un ceai. Mă duc înapoi în cameră şi mă duc la baie unde îmi fac rutină,ştiţi deja la cât o repet, dăă de asta se numeşte RUTINĂ, ăăm, dap, termin rutina şi mă duc să îmi aleg ceva lejer să port la spital, eram cochetă şi acolo, wow =))

O bluză albă lungă legată cu o curea la talie, nişte jeanşi albaştrii, un albastru deschis, albastru marin mai mult  şi în picioare nişte tocuri cu tocul de  10 cm,albastru închis. Mă duc să mă machiez puţin, un rimel, un conciler, ruj de culoarea roşu aprins şi un tuş. Văd că Andrew nu mai era în pat, văd lumina la baie aprinsă şi când ies mă întorc dau de el, ma lipesc de abdomenul lui ud, făcuse duş şi tresar speriată lăsănd să-mi cadă portfardul din mână.

-Neaţa, ohoho, ce bine arăţi!!

-Mersi, haide îmbracă-te, nu vreau să întârziem!!

-Imediat, îmi aleg hainele şi beau ceaiul făcut de tine!

-De unde..ştii? zic eu râzând

-Mi-a şoptit o zână.

-Cine?

-Tu!

-Nu ţi-am..

-Mirosul,prostuţo'!

-Bine, haide fugi şi îmbracă-te!

Peste 5 minute iese din dormitor, era îmbrăcat intr-o cămasă albă, jeanşi negrii, adidaşi alb cu negru, un papion roşu aprins ca rujul meu şi un sacou negru spre albastru.

-Închide gura,prinţeso'! zice el şi îmi sărută fruntea uşor

-Ăăăă, hehe!

-Haide, în maşină!

Băuse ceaiul cât eu rămăsesem mască de la apariţia lui, urcăm în maşina, el îmi deschide uşa şi eu chicotesc pe înfundate.

Ajungem la spital, mergem şi întrebăm de Klara, era în salonul 234!

-Salonul 231,232,233,234! Bingo puişor! Alexa, unde te uiţi,dragă?

-Ă,nimicaaa!

Intrăm, ţinea în braţe un copilaş micuţ de tot, eu plângeam deja, lacrimile curgeau pe obrajii mei calzi şi rimelul se scurgea şi el.

-Bunăăă!! zic eu şi îl mângâi pe micuţ pe cap

-Heii, shh! Doarme!

-Scuzee!

-Felicitări! zic eu zâmbind, e aşa dulce!

-Da,mulţumesc draga mea!

-Felicităari,frate! se aude din spate. Andrew şi Justin

-Felicitări măi! zic eu făcându-i cu ochiul lui Justin

-Mersi pisicuţă

-Felicitări,mămico'! îi zice Andrew Klarei

*Peste 1 săptămână*

Botezul, a fost minunat.

Am purtat o rochie albă lungă, pantofi negrii cu tocul de 12 cm şi am avut părul prins într-un coc.  Andrew a avut o cămaşă albă, sacoul albastru închis, pantofi negrii şi un papion albastru.

După botez a urmat masa, am petrecut până la 6 dimineaţa. Am ajuns acasă, Justin era beat, of doamne. A cântat tot drumul 'La mulţi ani cu sănătate, am uitat versurile, help me babe' eu calmă, i-am dat o palmă şi a vrut sa-mi dea şi el la rândul lui,dar se opreşte şi zice 'Nu dau în femei, sunt civilizat!' Klara i-a zis şi ea calmă 'Vezi că dormi în tufişul din faţa casei,iubirea mea dragă'. Eu cu Andrew ne prăpădeam de râs, am ajuns apoi acasă la noi şi ne-am culcat imediat cum am ajuns, îmbrăcaţi la fel şi doar descălţaţi.

Aveau un băieţel aşa dulce *poza la media* peste 3 luni era nunta, abea aşteptam să îmi văd prietena mireasă, sper să nu se mai îmbete iarăşi Justin.

*Peste 3 luni,ziua nunţii*

Klara's POV

Azi este nunta mea, nu  îmi vine să cred că azi sunt mireasă, nu pot crede. Şi acum îmi amintesc cum mă plimbam seara cu Justin prin parc şi râdeam, ne sărutam şi ne făceam planurile viitorului ţinându-ne de mână strâns şi zâmbind. Apoi a apărut piticul nostru, Alexander..sunt mamă şi în curând soţie şi voi avea familia mea, prietenii aproape de mine şi cel mai important sora mea, Alexa. O consider sora mea, mama mea, tatăl meu, familia mea, o iubesc enorm şi aş da orice să nu plângă şi să fie bine. Ea mă machiază astâzi, am ales ceva simplu, tuş, fard, conciler, corector, fond de ten, ruj şi cam atât. Părul meu blond era prins într-un coc şi în jurul lui, o bentiţă cu floricele albe.

Ajunşi la biserică, îl văd pe Justin uitându-se la mine şi plângea, era fericit, aşa fericit. A venit spre mine şi m-a sărutat pe frunte, ne-am cuprins mâinile şi am pornit spre altar. Părinţii mei nu erau acolo, din păcate..nu vreau să-mi amintesc asta,dar ştiu că acolo unde sunt, sunt fericiţi.

Seara nunţii, a fost frumos, valsul a fost mirific, minunat nici nu ştiu cum să-l descriu. Am zâmbit toată seara şi am fost cea mai fericită mamă,soţie şi mireasă. Alexander, dormea în braţele Alexei, îl iubea enorm şi a stat cu el toată seara alături de Andrew. Vorbea cu el, îl calma dacă plângea şi din când în când mai zicea 'Uite-o pe mami,micuţule, mami şi tati' Era aşa fericită pentru mine încât plângea doar uitându-se în ochii mei, ochii mei care exprimau fericirea din ziua aceea, orice mireasă e fericită la nunta ei,normal. Justin m-a sărutat de cel puţin 10 ori pe seară şi mi-a zambit toată seară sincer, zambetul lui exprima un 'te iubesc' profund şi sincer. Am petrecut până la 8 dimineaţa, ăăă upsie am uitat să spun de rochie, era albă, lungă, fără trenă şi gen prinţesă, el purta un costum negru, cămasă albă, pantofi negrii şi un papion alb aprins de tot. Buchetul meu era numai şi numai din trandafiri roşii,roşii,roşii. Adoram trandafirii şi chiar m-am simţit împlinită. Desigur că domnişoara mea de onoare a fost Alexa şi domnişorul Andrew, normal că da. Ne promitem astea de la 18 ani când am cunoscut-o. Chiar şi Andrew era fericit pentru mine şi asta mă bucura, aştept copilul şi nunta lor,hehe. Sunt nebuni, se va întâmpla curâââând, nebuni, dar micuţi.

Sper că v-a plăcut, mulţumesc pentru 144 de cititori, sunteţi minunaţi! Vă iubesc mult de tot, cyaaa!

AlexaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum