Tady je další jednodílovka. Tentokrát Ziam. Doufám, že se bude líbit. Je to zatím nejdelší, co jsem napsala a taky mi to dalo pěkně zabrat :D ale zvládla jsem to a tak to tady máte. A i když je to Ziam, tak je tam ještě trochu Zouis. Takže jenom doufám, že věnované osobě nevadí, když si napsala Ziama.
Pohled Zayna
Jel jsem zrovna ze své obchodní cesty, když v tom mi zazvonil telefon. Kouknul jsem se na to, kdo mi volá a zjistil jsem, že je to Louis. Můj nejlepší kamarád. A to jsem zvedl, ale kdybych věděl, co se stane, tak bych to nedělal.
„Ahoj Louisi, co potřebuješ?" vsadím se, že mě chce vytáhnout na párty, protože Louis je takový. Prostě má rád zábavu a taky určitě chce oslavit můj návrat.
„Ahoj Zayne, zkus hádat. Chci tě vytáhnout ven, někam se jít bavit a taky oslavit to, že jsi se vrátil. Prosím Zayne. Prosím prosím. Neodmítej mě."
„Dobře, když tak krásně prosíš. Přijedu pro tebe k tobě domů. Jsem zrovna dva bloky od tebe. Tak dělej abych na tebe nečekal...." ani jsem nestačil dokončit větu a do mého boku narazilo jiné auto. To poslední, co jsem zaregistroval byl Louisův zděšený hlas.
„Zayne co to bylo za ránu? Zayne? Co se stalo?" to bylo poslední, co jsem slyšel a pak jsem viděl jenom černo černou tmu.
Pohled Louise
Zrovna, když mi Zayn řekl, že se staví u mě a je jenom dva bloky od mého bytu a na mou přípravu nebylo moc času, slyšel jsem strašný zvuk, který zněl, jako kdyby se srazili auta.
„Zayne co to bylo za ránu? Zayne? Co se stalo?" a Zayn neodpovídal a docela jsem se bál, že se opravdu vyplnili to, co jsem si myslel.
Na nic jsem nečekal a hned zavolal záchranku. Všechno jsem jim řekl a sám jsem vyběhl na místo, kde se podle mě srazili ty auta. Když jsem tam přiběhl, zděsil jsem se. Auto, které Zayna nabouralo bylo úplně na šrot a jeho řidič byl po smrti. Přiběhl jsem k Zaynovu autu a viděl, jak Zayn dýchá, ale byl zřejmě v bezvědomí. Na nic jsem nečekal a Zayna vytáhl z auta, neboť z něj vytékal benzín a každou chvíli by mohlo vzplanout.
Potom, co jsem Zayna vytáhl, přijela záchranka a Zayna naložili. Já jsem jel s nimi. Když jsme přijeli do nemocnice, tak mě nějaká sestřička posadila abych tady počkal než Zayna vyšetří aby věděli, co s ním je a mohli na sál.
Už jsem tady čekal asi 4 hodiny, když ze dveří od sálu vyšel doktor a netvářil se moc nadšeně. Hned jsem vyskočil na nohy a šel mu naproti abych věděl, co je s mým nejlepším kamarádem.
„Dobrý den vy jste pan Tomlinson? Já jsem doktor Payne. Liam Payne. Operoval jsem pana Malika."
„Ano to jsem já. Co je se Zaynem? Přežil to vůbec?"
„Pane Tomlinsone uklidněte se. Pan Malik to přežil, nebojte se. Teď se stabilizovaný a jestli chcete můžete za ním."
„Děkuji. Co s ním vůbec bylo?"
„Nemáte zač. Neměl bych vám to říkat, neboť nejste rodinný příslušník, ale udělám výjimku, protože vidím, že jste si asi hodně blízcí."
„Děkuji. To jsme. Je to můj nejlepší kamarád. Troufám si říct, že taky asi jediný."
„Pan Malik má zlomenou ruku, pár žeber. Měl také vnitřní krvácení a pár modřin. Měl velké štěstí."
ČTEŠ
Jednodílovky všeho druhu (Loui, 1D, Bromance)
RomanceJednodílky na přání. Když někdo bude nějakou chtít, tak napište do komentáře s kým a popř. jak by jste si představovali děj. Ale budu psát i já, když mě něco napadne.