Berk o gün kantinin önünde duran kızı görünce hemen kafasını çevirdi Mert sordu : dostum ne oldu deyince Berkte yok hic bisey yokki dedi zil çalınca sınıfa doğru ilerledik açıçası Berk'in neden öyle davrandığını biliyordum çünkü son zamanlar da o kızı görünce bi tuhaf davranıyor ve heyecanlanıyordu büyük ihtimalle onu seviyordu belli ama nedense bu konudan bahsetmeyi istemiyordu, bende üstüne gitmek istemedim koridor da giderken Berk bi durgun du bende Berk e yaklaşıp kanka bi şeyin mi var gibisinden bir şey sorunca hemen tersledi tabii biz bi şaşırdık bizim şaşkınlığımızı görünce bizi iyice kışkırttı tabii biz o an sustuk. sınıfa girdiğimizde yerimizin kapılı olduğunu görünce berk çok sinirlendi . Onları kaldırmak için yanlarına giderken sınıf kapısının ordan güzel sesli bir kız Kerem diye seslenince Berk anında arkasına dönünce o kızın da o an ona baktığını gôrdü ve birden suratı pembeleşti tabi o an gülmemek elimde deil kısa kesicem uzatmıycam pek fazla . sonunda sıkıcı bir ders daha bitti teneffüs zili çalınca aşagı indik bahçede Berkin üzerine doğru koşan bir kız vardı ve berk e çarptı o an eminim ki Berk havalara uçtu ve hele hele Defne Berkin omzunu tutunca of o an kesin uçuyordur ve hatta Mars'a filan gitmiştir bile 😂 Ama ne demişler dünya malı dünyada kalır bu ne mana diyeceksiniz ki Defne nin ardında Keremin geldiğini görünce uçtuğu gibi yere yapıştı . sonra bize dönüp : şu Kerem'e kıl oluyorum deyince bnde gülüp neden acaba dedim o da bana karşılık verip bana dirsek attı . Gene sıkıcı bir derse daha girdik ve dersin ortalarında Ece, Berk'in yanına gelip bi şey söyledi ama nedense bize bir şey söylemediler bizde sormadık ama güzel bir şey söylediği kesin çünkü Berk sevinmişti zil çaldı koridorda gidiyoduk Berk bize bişey söyledi ama neydi yaaa çöpmü atcam işte öyle bişi deyip 11\D lere girdi ama kesinlikle Defneyi görmeye gitmişti bende onu aşkıyla yanlız bırakmak için peşinden gitmedim ne kadarda iyi bir kankayım diymi aradan bi 5 dakka geçti ve koridor da Defne yi gördüm defne burdaydı ama berk içerdeydi orda ne yapıyodu ki öğrenmek için girdiğimde birde ne göreyim berk beyza'nın yanına oturmuş ve hatta elini onun omzunda görünce beynimde şimşekler çaktı neden mi çünkü ben Beyza'yı seviyordum bilmiyormuydu bununyani biliyordu hatta ilk o öğren mişti sonra ben o sinirimle sınıftan çıktım ve peşimden gelir diye beklerjen aksine hâlâ daha gelmemişti iyice sinirlenmiştim sonra mert onu çağırmaya gitti Allahtan geldi gelmese çıldıracaktım yanıma gelip olan biteni anlattı ama ben o kadar sinirliydim ki bi anda bağırdım ve iki çift laf söyledim o anda zil çaldi ama benim bağırışlarına kulak asmadan hatta sevinçli bir şekilde sınıfa doğru ilerledi şaşırmıştım bu mutluluk nerden geliyordu sınıfa gittik arkasından ve yerini degiştirmişti daha sonra bi baktık ku sınıfa kahkaha atarak giren Kerem ve arkasından gelen Defneyi gördük defne bizim sınıfa gelmişti berk sevinmişti ama sevinci yarıda kaldı çünkü defne keremle oturuyodu berk umarım beni anlamıştır ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararsız
RomanceAnlamadığı bir anda güzel bi kıza aşık oluyo uzun zaman sonra kıza açılıyo ama karşılık alamayınca birden kankası eceden saćma bir şekilde hoşlanmaya başladı ama defneyide unutamadı acaba kimi seçicek çok kararsız kaldı...