Herkes sevindi

4 1 0
                                    

Defne yanıma gelip : Iıı şu Beyza işi için yardım edermisin deyince, Burak lafa atlayıp ben yardım ederim dedi. Bunu duyan Kerem asıl ben yardım ederim diyince şaşırmıştım , hadi Burağı anladımda Kerem'e ne oluyordu . Umarım oda hoşlanmıyordu Beyza'dan çünkü böyle birşey varsa Burak gerçekten çoook kıskanırdı . Bende Defne'yi kırmamak için kabul etmiştim benim kabul ettiğimi duyan Ece'de o zaman bende geliyorum deyince Defne'de gözlerini devirerek peki dedi.  Ece Defne'nin öyle göz devirerek konuşmasına sinir oldu tabi , Öfff tamam ben gelmiyorum istenmediğim yerde bulunmam diyerek gurur yaptığını farketmiştim. Ama  üstüne gitmek istemediğim için sen bilirsin dedim . Ardından Beyza'yıda yanımız alarak müdürün odasına gitmiştik .Amaaa müdürün odasına gitmeden önce ne oldu tabikide hemen anlatıyorum : Ben bilerek Burak'a dönüp hadi beyzayı çagır gel demiştim tabikide tereddütsüz kabul etmişti . Sonra Kerem: hop hop o niye çağırıyor bende hemen bi koşu çagırir gelirim deyince Burakta : asıl sana hop bana dendi ben çağırır gelirim . dedi veee Kerem Burak'ın üzerine doğru yürümeye başlamıştı ve birbirlerini iteleyip kakaladıktan sonra aralarına girip : tamam yeter hep birlilte gider çağırırız dediğimde sakinleşmişlerdi . Yahu şu kerem e ne oluyordu , buaralar çok simirime gitmeye başlamıştı zaten bide bu burak olayınfan sonra iyice gıcık olmaya başlamıştım . Herneyse biz işte müdürün odasına gittik , konuyu anlatıp hepbirden yalvarıp yakardıktan sonra : tamam tamam sınıfa bir sıra daha getirir olur biter dediğinde hep bir ağızdan OLEYYY diye bagırdığımızda , müdür iyimisiniz dercesine bi bakış atmıştı ama biz onu tınlamadan sınıf sınıf gezip boş sıra aramıştık ve en sonunda bulduk . sırayı sınıfa getirdiğimizde Mert yardım etmek için yanımıza koşmuştu ama ben gerek yok gelme diyerek onu gerisin geri döndürdüm sonra yanımfakiler anlamsızca ufak çaplıda olsa gülmüşlerdi buda benim hoşuma gitmişti tabi . Sırayı yerleştirdikten sonra mertin yanına gidip : tamam lan affettum seni dediğimde omzuma yumruk atıp gülmüştü . Beyza'da geldiğine göre Defne artık o salak kerwmin yanindan kalmıştı ve bende rahatlamıştım , ne kadarda kuzen olsalar bile kerem defne'ye resmen yavsıyirdu . Defneler bizim bir sıra önümüze oturmuştu sırf bu yüzden burak doğukanla yer degistirdi. Ama ece yanlız kalcaktı yanliz oturmayida hic sevmiyordu o yuzden keremin yanina geçmişti . Ben olsam asla böyle bir şey yapmazdım açıkcası onun yerine tek basıma otururdum ama eğer ece yerinden memnunsa benim için sorun deildi . O zaman herkes yerinden mutluydu , kerem içinde bir sıkıntı olmadıgına göre , Herkes sevinmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KararsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin