Na meer dan een halve dag vliegen zijn we aangekomen in Orlando. "Omg ik kan niet geloven dat we er zijn" zegt Kile "nee ik ook niet" lach ik terug. We lopen uit het vliegtuig en lopen naar de koffers. "Kijk daar zijn ze" roept Max en loopt naar onze koffers die net op een band liggen. "Eh waar is mij koffer?" Vraag ik als iedereen zn koffer heeft "misschien moet die nog komen Rox, rustig" zegt Kile. Na een kwartier geef ik het op "ik ga naar de hulpdesk. "Hello, i can't find my bagg" zeg ik op mn beste engels "eh what is your flight number?" "Maaaaaam wat was ons vluchtnummer?" Mn moeder loopt naar de balie en geeft alle informatie aan de meneer.
Na een half uur komt mn moeder naar ons toelopen "je koffer is in een verkeerd vliegtuig gestopt en komt deze week onze kant op en bezorgen ze hem bij Ronalds huis" "fijn!" (Sarcastisch) we lopen naar de uitgang waar Ronald's auto staat. Het is een jeep. We stappen in en rijden naar zn huis die gelukkig vlakbij is. Als we aankomen zien we zn huis, nee het is geen huis het is een vila!
Nadat we alle koffers uit de auto hebben gepakt en naar binnen hebben geschauwt gaan ik en Kile naar onze voorlopige kamer. Mn moeder vondt het goed dat we samen een kamer deelde want tja WE ZIJN WEER SAMEN! "Ik baal echt van mn koffer" zeg ik als ik op het bed ben geploft "ach die komt deze week weer terug, we moet ons meer druk maken over welke studie we gaan doen en welke school" "o ja, ik zou graag iets met kunst ofzo willen doen" "ja ik ook!" Antwoord Kile.
Kile kan als de beste schilderen en ik kan als de beste tekenen (ha eigendunk!) nee maar dat zegt Kile altijd tegen mij😂 "dan gaan we zoeken naar een school en naar een studenten huis waar we samen een kamer kunnen delen" zeg ik "ja daar heb ik zin in" antwoord Kile
We lopen naar beneden waar mn moeder en Ronald op de bank zitten. "Waar is Max?" Vraag ik als ik heb rondgekeken "die is van de glijbanen" antwoord Ronald "ZIJN ER HIER GLIJBAAN" "natuurlijk dit is de American dream" antwoord Ronald lachend. Ik moet ook lachen en ren met Kile weer naar boven om ons om te kleden. Als ik mn bikini heb gepakt loop ik de badkamer in die aan mn kamer vast zit in. "OMFG WE HEBBEN EEN SAUNA EN EEN BUBBELBAD" schreeuw ik. Kile komt de badkamer inlopen en kijkt met open mond naar de super grote badkamer "en mooie grote douche waar we makkelijk kunnen n-" "maak die zin niet af jonge man" ineens staat mn moeder in de deur opening. "Haal het niet in je hoofd" zegt ze. Ik moet lachen en ze lacht ook "nee maar ff serieus ik wil regels opstellen"
Ik en Kile gaan op het bed zitten en mn moeder in de stoel er tegenover. "Zo, ik weet dat jullie graag het met elkaar doen maar een paar regels over het kussen en de sex" ik moet mn lach inhouden want zo serieus was mn moeder nog nooit en ik vind het fk grappig.
"Regel 1
- niet met elkaar zoenen als ik en Ronald erbij zijn, ik alleen mag wel maar Met Ronald erbij niet
-geen sex op de bank, ons bed of die van Max"
"Mam op het bed van Max serieus?"
"Ik was nog bezig
-geen sex als Ronald thuis is
Dat was alles kunnen jullie je eraan houden?" "Natuurlijk" zeggen ik en Kile tegelijker tijd en zoenen elkaar waardoor ik omval en hij op mij gaat liggen. *kuch* "ik ben er ook nog" "o sorry mama!" Ik ga weer rechtop zitten en Kile ook. "Dit bedoel ik dus, NIET DOEN ALS RONALD ER IS!" "Wat niet doen als ik er ben?" Ineens staat Ronald er ook "ik heb regels opgesteld voor de tortelduifjes" ze knipoogt naar me en loopt naar de deur waar Ronald nog staat "ze mogen het heus wel doen hoor! Zolang het maar niet op mn bank of bed is" "dat had ik ook al gezegd maar fijn dat je het goed vind want als ze het deden en jij vond het niet goed zou dat schamend zijn" lacht mn moeder "ag Leslie het zijn tieners" (Leslie is de naam van mn moeder) "ja maar ik wil niet dat ze het de hele dag door doen" lacht mn moeder "ja maar dat doen ze toch niet" zegt Ronald en kijkt mij en Kile aan en knipoogt.Ondertussen is het avond en gaan we slapen. "Slaap lekker prinses" "slaap lekker prins" we geven elkaar een kus en gaan slapen. Ik ga dicht tegen Kile aanliggen en hij houdt me vast. Het voelt vertrouwd. Uiteindelijk vallen we allebei in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hey,
Dit is het eerste hoofdstuk van Rox deel 2 ik draag dit hoofdstuk op aan joellewrites want door haar krijg ik motivatie. LUF JOE❤️ JO&IES FOR EVAAA. We facetimen vaak en dan schrijven we😂 ik ga dan aan Rox schrijven en zij moet dan van mij aan HOE SLOOP JE EEN TIENERMEISJE schrijven. Lees dit boek het is awesome🤘🏻🤘🏻
Maar misschien boeit het jullie niks ik ga maar weer doei
X Mij🦄
JE LEEST
Rox American Dream (deel 2) {voltooid}
Teen FictionAls Rox en Kile eindelijk weg gaan van die hel daar in hun dorp verhuizen ze naar Amerika. Rox' buik wordt steeds groter en het blijkt niet één baby te zijn. Als de kindjes er zijn en alles goed lijkt te gaan gaat alles toch nog mis.