Ik ontmoet mn vader!!

26 5 0
                                    

"Zo en hoe was het?" Vraagt mn moeder uiteindelijk "eh leuk we hebben ons ingeschreven bij een studentenhuis voor stelletjes en dus kunnen we een kamer delen" zeg ik "o okey, ik weet nou niet of dat wel een goed idee is, jullie moeten je wel focussen op je studie!" "Mam! Natuurlijk doen we dat maar we willen ook samen zijn!" Zeg ik boos. Ze snapt er niks van. Zij is toch ook met Ronald meegegaan naar Amerika terwijl ze nog niet getrouwd is, ZE HEEFT ZELFS HÁÁR STUDIE STOPGEZET. "Nou nou Rox ff dimmen tegen je moeder" zeg Ronald "EN JIJ MOET JE MOND HOUDEN JE BENT MN VADER NIET!" "DAT BEN IK WEL DUS IK ZOU MAAR NORMAAL DOEN!" ineens is het stil...........

"J-j-je bent m-m'n vader!" "Mama! Waarom heb je dat niet gezegd?!" "Lieffie ik wilde je het wel zeggen alleen ik wist niet wanneer" zegt ze schuldig "OMFG IK ZIE MN VADER VOOR DE EERSTE KEER!" "Nou je hebt hem al een paar keer eerder gezien" zegt Kile eigenwijs en dus geef ik hem een dodelijke blik voor zn eigenwijsheid en daarna een kus "grapje" fluister ik in zn oor. "MAAR OMG" roep ik snel weer. "Maar je liep weg van ons, waarom?" "Dat leg ik je straks uit eerst naar huis"

Als we thuis zijn gaan we met zn alle op de bank zitten "nou vertel" zeg ik uiteindelijk "okey waar moet ik beginnen....." Zegt Rona- eh mn vader. "Waarom liep je weg?" Vraag ik "nou toen Jona geboren werdt ging het al niet goed met mn baan en toen jij werd geboren werd ik ontslagen en hadden we dus geen inkomsten meer. Ik kon het niet aanzien hoe jij en Jona daaronder leidde dus liep ik weg en liet alles achter. Ik kreeg 2 maanden later een baan, maar daarvoor moest ik dus naar Amerika. Ik had er nog over gedacht om jullie mee te vragen maar als ik deze baan ook zou kwijt raken zouden we weer in de penarie zitten en dus ging ik hier naartoe. En een maand geleden kwam ik weer even naar Nederland en kwam ik je moeder tegen en vertelde over Amerika en dus wilde we opnieuw beginnen met een schone lei" "ja dat snap ik" zeg ik uiteindelijk "en misschien komt er nog een kiendje bij, we zijn pas 37 en normale stellen krijgen rond deze leeftijd pas hun kinderen" zegt mn moeder "WAT NOG EEN BROERTJE OF ZUSJE?" "Rox je zal er dan niet zijn, dan ben je op school, je komt dan wel misschien om de week even langs meer niet!" "O ja dat is waar, maar zolang je nog niet zwanger ben hoef ik me daar niet zorgen over te maken" "nou eigenlijk ben ik wel zwanger" "WAT" "Rox je bent zelf ook zwanger!, of ben je dat alweer vergeten" "eh ja eigenlijk wel, het is allemaal zo snel gegaan" "Wow stop even, is Roxanne zwanger? , door wie?" Zegt Ro- PAPA HET IS PAPA "door mij" zegt Kile schuldig "maar ik wil het niet weghalen" zeg ik snel.

"Rox dat moet wel anders kan je niet gaan studeren" zegt mn moeder "jawel ik kan wel studeren. Er zitten veel meisjes die kinderen hebben die studeren. Jij studeert ook en je hebt mij en Max" "en Jona!!" Zegt mn moeder boos "sorry" "Vergeet niet dat je ook nog een broer heb Roxanne!" "Ja ik weet het mama alleen hij heeft ons allemaal pijn gedaan! Dus ik weet nou niet echt of hij familie van mij is" "NATUURLIJK IS HIJ DAT!" "Nou als je de vriend van mn bestie vermoord en met de buurtslet (joellewrites 😂😂) die mn vriendje en mij uitelkaar heeft gehaald heb weet ik niet of je dan echt een broer voor mij ben!" Schreeuw ik boos en loop naar boven.

Als ik boven ben plof ik op ons bed en begin ik te huilen. Als er wordt geklopt en de deur gaat open voel ik Kile's gespierde armen om me heen "rustig maar, je moeder is alleen een beetje gestrest want Jona wil hier ook gaan wonen met Chanel" "WAT" "Jona had gebeld en hij zei dat hij ook in Amerika wilde wonen bij zn vader" "dus hij wist het al?" "Ja blijkbaar wel" ik kruip dichter tegen Kile aan en huil verder. "Echt als de vakantie afgelopen is ben ik blij omdat ik dan alleen met jou ben en met niemand anders" zeg ik nadat ik uitgehuild ben. "Ik heb een ideetje" zegt Kile

Pov Kile
Ik loop naar de deur en doe hem opslot en ik pak Rox' pols en sleep haar mee naar de douche en kleed haar uit. Ze begint me te zoenen en mij ook uit te kleden. Als we allebei naakt zijn zet ik de douche aan. Ze blijft me zoenen en we proberen een paar standjes die je staand kan doen. Als we klaar zijn droog ik me af maar Rox doucht verder. "Ik ga slapen" zeg ik en ik doe mn boxer aan en ga in ons bed liggen. Na een kwartier voel ik dat Rox ook klaar is met douchen en ook gaat slapen want ze kruipt dicht tegen me aan. "Slaap lekker prinses" ik kus haar op haar voorhoofd "truste prins" en ze gaat met haar hoofd op mijn borst liggen. Samen vallen we in slaap.

Pov Rox
Ik loop op een kale vlakte en daar komt hij aan mijn prins op het witte paard maar als hij bij mij is en ik denk hij stopt bij mij rijdt hij verder naar een ander meisje dat meisje stapt op en zoent hem met volle overgave ik zie het gebeuren en val ineens in een zwart gat waar ik de stem van Jona hoor "tja zussie dat krijg je ervan om mij buiten te sluiten" "HOU JE BEK JOH MOORDERNAAR!" "Dat mag je niet zeggen tegen je broer" "ik mag niet liegen van mama" ineens val ik verder naar beneden en zie allemaal beelden voorbij komen van Kile die met een ander meisje zoent ik ken het meisje maar ik weet niet waarvan.

"Rox wordt wakker" ineens schiet ik omhoog en voel ik dat ik lag te baden in het zweet "hey gaat het schat?" Vraagt Kile "eh ja alleen ik had een nachtmerrie" "o waarover lieffie" "over Jona" ik vertel niet over Kile en het zoenen met dat meisje want ik moet zien te weten wie zij is, het lijkt alsof ik haar ken of heb ontmoet....... Misschien ga ik haar nog ontmoeten
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey schatties
Haha sorry had ik ff zin in. Maar dit is alweer het 4de hoofdstuk. Ik schrijf vooruit dus ik weet niet hoeveel reads ik heb maar dat zal ik wel veranderen. Maar ik probeer in 1 hoofdstuk 1000 woorden te gebruiken want anders is het zo kort.

Comment? (Stel vraag voor Q&A eind deze maand😁)

Vote?

X Mij

Rox American Dream (deel 2) {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu