Dat meisje

27 4 1
                                    

*een week later*
"Rox! Ben je klaar?" Roept Kile vanaf beneden ik pak nog snel mn koffer en mn tas doe mn haar in een rommelige knot en ren naar beneden. Ik val maar Kile vangt me op "wel oppassen hè prinses" "jaha" ik rol met mn ogen want ik ben al super vaak van de trap gevallen. "Ben je klaar voor Ibiza?" Vraagt Kile "JA NATUURLIJK" gil ik en zoen hem.

Het is de eerste vakantie samen met Kile zóndér mn moeder of Max. "Nou ben je er klaar voor Roxie?" Vraagt mn vader. In de afgelopen week heb ik veel tijd met mn vader doorgebracht want tja IK KEN NU MN ECHTE VADER ik ben zooo blij. Hij noemt me Roxie want zo noemde hij me ook als baby heeft hij me verteld. "Ik heb er zo'n zin in!!" Gil ik en maak een spastisch sprongetje waardoor Ro- mn vader me raar aankijkt. "OkEh" zegt hij uiteindelijk en we stappen de auto in

Na een half uur rijden zijn we bij het vliegveld. We pakken onze koffers en checken in. Als we afscheid nemen van mn vader geef ik hem een kus op zn wang wat op de een of andere manier best raar vindt. "Eh ja dag!" Zegt mn vader verbaast dat ik heb een kus geef. "Doei!!!!" En ik en Kile lopen naar de gate die al open is dus we kunnen doorlopen. We gaan zitten op onze plekken die gelukkig naast elkaar zitten. Als we zijn opgestijd val ik in slaap "slaap lekker prinses" hoor ik nog en het volgende moment zijn we in Ibiza.

"Doornroosje wakker worden we zijn er!" "PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" schreeuw ik om me uit te strekken waardoor heel het vliegtuig met mensen naar mij kijkt. "Sorry!" Roep ik terug. Kile lacht om mij domme actie en lopen daarna naar buiten. Als we bij de koffers zijn hoop ik in mezelf dat dit keer mn koffer er wel bij zit. Mn koffer is gisteren net optijd binnen gekomen. "Daar zijn ze" zegt Kile en we lopen naar de band en pakken onze koffers. We lopen naar de uitgang waar onze taxi staat die ons naar ons hotel brengt. Als we er zijn checken we in en nemen de lift naar boven.

Ik pak de soort van pinpas en doe de deur open. "OMFG KIJK HOE GROOT DEZE KAMER IS!!!" "Hij is echt groot!" Zegt Kile ik zoen kile en ik sla mn benen om hem heen.

Pov Kile
Ik til haar op en we zoenen met volle overgave. "Je hebt er zin in" zegt ze want mn vriend komt omhoog. Ik leg haar op ons bed neer en ga op haar liggen. "Heb je condooms bij je?" Vraagt Rox, ze is nog steeds bang dat we het weer onveilig doen, snap ik ook wel ze is nu wel zwanger. "Jaha rustig maar" ik pak een pakje uit mn tas en ik kleed me uit. Zij doet hetzelfde en uiteindelijk doet zij een condoom om en doen het.

Als we klaar zijn vraagt ze:"gaan we zwemmen?" "Ja is goed" we kleden ons weer aan in onze zwemkleding en gaan naar beneden. Ze gaat aan de rand van het zwembad staan en de druk is te groot om haar erin te duwen dus ik duw haar erin. "KILE JASON FRANK ROSS!" O nee ze is boos want ze zegt mn hele naan. "Wat is er Roxanne Lilianna Joëlle Heimer?" "Noem me niet zo ik haat die naam!" "Welke van de drie?" "Allemaal! Noem me gewoon Rox alsjeblieft" "wat alsjeblieft?" "Alsjeblieft aller liefste prins vriendje ter wereld"

Pov Rox
Ineens zie ik een meisje op Kile aflopen IK KEN HET MEISJE, DAT IS DAT MEISJE UIT MN DROOM ze legt haar hand slijmerig op zn schouder. "Hola knappe jonge, met wie ben jij hier want anders wil ik wel je metgezel zijn" *kuch* *kuch* zeg ik "WAT MOT JE!" Zegt het meisje bot "NOU DOE FF NORMAAL TEGEN MN VRIENDIN!" Zegt Kile en rukt de hand van het meisje van zich af "o je hebt al een vriendin" zegt het meisje oogrollend "o als het uitgaat hier heb je me nummer" ze geeft en briefje aan Kile en ze lacht kwaadaardig naar mij en loopt weg. "WAT EEN HOER!" Zeg ik. "Rustig Rox ik ga haar echt niet bellen hoor" en Kile gooit het briefje weg.

We zwemmen nog wat en daarna gaan we weer naar boven. "Hey ik zie dat we buren zijn" ineens zie ik dat meisje weer "ugh" ik pak de keycard en open de deur "hey knapperd! Ga je vanavond mee naar het feestje in het dorp?" Vraagt ze "OKEY NU IS HET GENOEG!" Schreeuw ik "JIJ LAAT MÍJN VRIENDJE MET RUST OF ANDERS SLA IK JE ZO HET LAND UIT!" Toen was het stil "zo grote mond, maar eh dan zie ik je vanavond" en dan loopt ze weg. "Ahhhhhhhrrrrgggg" "rustig Rox we gaan toch niet naar dat feestje" "jawel dat hadden we gepland, weet je nog?" "O ja! Eh maar als we daar naar toegaan zit ze de hele tijd aan me" "ja en als ze dat doet sla ik haar, net zoals bij Chanel, maar dan harder"

Rox American Dream (deel 2) {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu