İskederler gelince Koca bir Çatal Alıp ağzıma Attım.
Kayra bana Gülerek "Bakıyorumda Beğenmişsin" dedi.Ağzımdaki yemeği çiğneyerek "Tabii ki Kızım ne sanıyosun? İskerderi Beğenmicemde neyi Beğenicem?" Dedim.
Kayra Da Ağzına Bir çatal Alıp "İyi ye O zaman" dedim
Yemeğimizi bitirdikten Sonra Hesabı ödedik ve kalktık.
"Kayra Ben seni Eve bırakıyım geç oldu Merak etmesinler" dedim Samimi bir şekilde.
Kayranın Yüzü Düşmüş bi şekilde "Akıllarına Gelmişmiyimki Sanki" dedi üzülerek.
"Kızım Yapma Böyle Ya. Onlar senin annen ve baban tabikide seni önemsiyorlar Böyle Düşünme" dedim onu teselli etmeye çalışarak.
Kayra Bi yere odaklaranak "Boşversene" dedi.
Konuyu daha Fazla Uzatmayıp Arabayı çalıştırdım. Ve Kayranın. Oturduğu Yere doğru sürdüm.
*********
—Kayra—
Yaklaşık 25 dakika sonra Kapının önüne geldik Çok trafik vardı. Ela'yı öptükten somra arabadan indim.Bana el Sallayıp Gitti bende arkasından Baktım.
Sonrasından Anahtarla kapıyı açıp eve girdim Annem ve Babam he zamanki gibi kavga Ediyodu Onları umursamayarak Paltomu Askılığa asıp odama Geçtim Kapıyı sertçe kapattım.
Annem ve babam Bi an Durakladı Ve kapıyı açıp odama Daldılar.
Babam Öfkeli bi şekilde "Nereden Geliyosun sen?! Niye bu kadar geç kaldın?!"
Babama alaycı bi gülümseme Atarak "Pardonda Sana ne? Ayrıca Ben Evden çıktığımı Size Söyledim ama Takmadıysanız sizin sorununuz"
Annem Lafa Atladı "Kayra! Babanla Düzgün Konuş!" Diye Bana Bağırdı.
Anneme Bağırarak "O kimki?! Benim neyim Oluyo! Onunla tek akrabalığım Senin kocan Olması! O benim Babam Filan değil!"
Evet O aşşalık Annemin Kocası olucak adam benim Üvey Babam kendi Babam Kayıp. Nedenini bilmiyorum Ama Ondan nefrette Etmiyorum edemiyorum nedense.
Bu babam Olucak Şefket Tam bir it! Anneme söylemediği kalmamıştı üstelikte Annemi başka yellozlarla Aldatıyodu.
Annem'e tabikide bu durumu açıkladım. Ama Beni takmadı bile "yok ben yalan Söylüyomuşumda Babam Olmadığı İçin Böyle düşüncelere kapılıyomuşumda" çok Ta Fifi! Anne! Aldatılan sensin! Ben değil! Benim zaten dünya Yakışıklısı bir Sevgilim Var!
Düşüncelerimle baş başa iken 'Üvey Babam' olucak O itin sözüyle ilkildim.
"Ne diyosun Sen Bana! Ne demek Baban Değilim?!" Sinirden yüz hatları Fena halde gerilmişti Umrumdamıydı? Tabikide Değil!
"Kayra! Bak o senin Baban Diğer Baban Olucak O Aşşağılık Adam Seni Terketti" diye yüzüme Çarptı annem Gerçekleri.
Bi anda Gözümden Akan Yaşlara Engel olamadım. Annemin Söyledikleri kulaklarımda Yankılanıyodu. "Seni Terk Etti". "Seni terk etti". "seni Terketti"
Bi anda sinirlerime Hakim olamayıp Ağızım Çıktığı Kadar bağırdım.
"Çıkın Odamdan!" Diyerek İşaret parmağımla Kapıyı gösterdim.
Annem Sinirli Bakışlarıyla "sen Kimi Nerden Kovuyosun Ya!"
"Size Odamdan Defolun Dedim! Pislikler ikinizdende nefret Ediyorum!"