"Evet Baba Biliyosun bu gün üniversite sonuçlarım Açıklandı Ve ben Kazandım!" Dedim Mutlu gözlerle babama bakarak.
"Çok mutlu Oldum! Canım kızım!" Diyip Yanıma Koştu. Babama sıkı bi şekilde sarıldım.
Babam tekrardan Yerine oturdu. "Afferin Benim Ela'ma Bak Ege Kardeşin üniverseye Gidiyo Ya sen?"
Evet Babam Şuan Abime fena bi şekilde geçirdi. Abim 2 Kere Kaldı. Yüksek zeka! Aklı fikri kızlarda yeminle biraz dersine kafa verse mucit olur onda o beyin var ben biliyorum.
Abime bakarAk kıkırdadım.
"Elaa!!!" Diye Kükredi abim.
"Ne ama Doğru değilmi?" Dedim tekrardan gülerek.
Allahtan Fazla uzamadan Babam araya girdi.
"Şşşşttt Tamam Kavga yok!" Dedi. Abim bana Seni kesicem hareketleri yapıyodu.
Yemek bittikten sora Anneme kaldırması için yardım ettim. Sonra dan izin isteyip odama Gittim. Okula başlamama 2 Hafta vardı Şimdiden heyecanım tavan yapmıştı.
Telefonumla İlgilenirken İçeri abim girdi. Telefonu elimden bırakıp Kaçmaya başladım. Çünkü beni yakalarsa harbiden öldürür.
"Ela! Kaçma Diyorum Sana!"
Abime Omuz silkerek "Ya banane yaaa yakarsan Dövcen Ama" dedim
Abim Kovalamayı kesip Yatağa Oturdu ve gülmeye başladı. Bende kaçmayı bırakıp Ona baktım.
"Ne gülüyosun be?"
Abim Çarpık gülüşle "Dövmek Ha? Bu kadarmı Korkuyosun Benden?" Dedi.
Gözlerimi kaçırarak "Ha-Hayır Canım niye korkuyim?" Dedim Lanet olası titrek sesimle.
"Anladım Anladım" diyip tekrar güldü abim.
Lanet olsun! Evet ondan korkuyorum Ne kadar Şirin ve tatlı olsada tersi pis ve sinirlendiğinde gözü görmüyo. Ama yinede abim ve her kardeş gibi bende abimden Korkuyorum...
Abimin Yanına Oturup Gerçeği itiraf ettim. Çünkü ben yetenekli bi yalancı değilim.
"Korkuyorum" dedim Düzgün bi ses tonuyla "Her kardeş gibi abimden korkuyorum" dedim Abim Bana Sarılıp.
"Biliyorum Meleğim.. Ama Sende biliyosun Ne kadar Öfkelensemde saçının tek teline dokunmaya Kıyamam"
Gözlerim dolmuştu Böyle Konuşması beni Duygulandırdı. Yüzüne bakıp "Canım Abim!" Dedim.
Abim Geri çekilip "Sulugözlülük yapma" dedi Gülerek.
"Napıyım Duygulandım" dedim Burnumu çekerek.
Ardından Tekrar konuştum. "Eee Sen niye bu gün bana Patladın Bakalım Anlat" dedim.
"Taman Dinle" dedi Ve anlatmaya Başladı.
Son cümleside bittikten sonra Ağzıdan ilk defa Abimin yanında Bir küfür Çıktı.
"Vay! Yelloz!" Abim Ters ters Bakıp
"ElA!!!!! Düzgün konuş!" Dedi sert bir ses tonuyla.
"Kızın Yaptığı Kalmamış! Personole Yürümek nedir?! Hemde Senin şirketinde Senin Odanda! Pes!"
"Napalım Başkalarını bulucaz Artık" dedi gülümseyerek.
"Yürüüüü Beeee!!!"
"Ela Bi şey Sorucam sana" dedi Abim Meraklı bakışlarla
"Sor" dedim. Gözlerinin içine bakarak.
"Hani şu Senin Yanında Olan Bir arkadaşın vardı ya Kayra'ydı Galiba O sapmı?"
Bi an sinirlendim "Abi sap map! Ne diyosun sen benim arkadaşıma?!"
"Ya kötü bişey söylemedim. Sadece sevgilisi Varmı Dedim"
"Adam gibi söyleseydinya"
"Üff ela Bırak şu tırı vırı'yı Söyle!" abimi daha fazla Bekletmeyip Söyledim.
"Var napcan?" Abimin Yüzü asıldı.
"Ah be! Güzelim kız kimbilir Hangi lavukla Sevgilidir" abime Sırıtarak
"Oooo Ege Bey Ne iş? Kayra Filan?"
"Kızım Söyletmesene" Kahkaha atıp
"Neyi Söyletmiyim?" Dedim. Aslında Tabiki biliyorum Kayrayı Seviyo biliyorum. Baştandır Seviyodu zaten. Ama Hep Onu unutmak kalbinden silmek için başkalarıyla Eğlendi Ama gönlü Kayra'da.
"Ya elaaaa" dedi Küçük çocuklar Gibi
Abimin yanaklarını Sıkıp Sağa sola Çevirdim. "Aman da Aman Benim Koca Öküzüm Aşık mı olmuş? Kayra'yımı Sevmiş" abim ellerimden Kurtulup
"Ya Ela! Lütfen şöyle yapma!" Dedi sinirli bi şekilde.
"Abi ne Yapmıyım Ya? Kızı 2 Senedir seviyosun Sakın inkar etme"
Abim gözlerini Kaçırarak. "Ya..Imm..Şey... Ne 2 Yılı... Sadec.." Abim lafını böldüm.
"Abi! Yalan söylemesene ya koskoca adam! Seviyosun işte Hemde 2 yıldır Seviyosun" dedim bağırarak.
"Seviyorum Lan! Köpekler Gibi aşığım Kayra'ya Varmı?!" Abim Bunları söylerken telefonumla Ses kaydına aldım. Ben bu cümleleri kayraya söyleyemezdim Bu yüzden buna ihtiyacım vardı.
"Yok! Be! Helal Olsun Sana! Kayra Senindir!" Dedim Ardından "E... E... evet şimdi işin bittiyse çıkabilirsin" dedim elimle kapıyı göstererek.
Abim yataktan kalkıp "bu kadar kolay kurtulmadın Ela Hanım Görüşüceğiz seninlen" diyip Yavaşça Kapıyı aralayıp çıktı ve kapıyı kapattı.
Hemen elime telefonumu Aldım. Ve w...'a Girdim. Hemen Kayranın sohbetine bastım ve Kaydettiğim Ses kaydını Attım.
Kayra 3 Dakika sonra Ona attığımı Gördü ve cevap yazdı.
Kuzumm:) ~Ela? Bu ne? Şaka filanmı? Ege değilmi Bu? Bana.. Bana.. Beni sevdiğini söylemiş Gerçekmi Buuu?"
Kayra Büyük şoktaydı. Ama çok mutlu oldu bence çünkü o da abimi seviyodu ikiside Biz birbirimizi Sevmiyoruz Dediler ve kendilerini ikna etmeye çalıştılar Ama ikiside Bir birini Köpek gibi seviyodu hatta köpekten beter bi şekilde. Evet Kayranında abiminde sevgilisi vardı Ama İkiside Birbirini unutmak için sevgili olmuşlardı.
Kayra bana 2 Hafta Önce Ege'ye Yani abime Aşık olduğunu 5.987.Kere söylemişti hala Seviyor Olmalıydı.
Daha fazla Kayrayı merak Ettirmeyip cevap Yazdım.
~"tabiki Gerçek kızım Abim sana abayı fena Halde Yakık Diyorumki artık sizde bi yol bulsanız bu hasret bitse? Ne dersin?"
Kuzummm:) ~Yaaa!! Gerçektenmi??! Oh be Allah'ım içim rahatladı. Yarın egeyi Evde tut Ben Gelicem.
İçimden "Oldu Bu iş" dedim. Ve telefonumu Elimden bırakıp Yatağımın içine girdim. Gideceğim üniverstenin hayallerini Kurarken Kendimi Uykuya Bıraktım.
**********
—Kayra—
Elanın Verdiği haberle Yatakta Zıplamaya başladım küçük çocuklar Gibi mutluydum. Ege beni seviyodu. Resmen bana aşıktı. Yaaa Sonunda istediklerim oldu. Hemen cenk'e Mesaj attım."Cenk Sana bi şey Söylicem" dedim ve attım.
"Söyle aşkım" aşkın Batsın! Pis Adam! Ne diyorum ben ya? Kendimi şaşırdım yeminle.
"Sorun sende değil bende"
"Ne demek istiyosun Kayra?" Üfff ne demek istediğimi gayet anladı Hala ne uğraştırıyo Bu çocuk.
"Ayrılıyorum Senden seni sevmiyorum Nefret ediyorum hiç sevmedimde Zaten şimdi uza Hadi Bye" dedim ve Gönderdim. Bi kıyamete yol açtım farkındayım ama Ege İçin herşeye Razıyım ben.
Bir kaç Dakika sora Cenkten mesaj geldi.
"Bedelini Ödüceksin Kayra!" Dedi Ayyy çok korktum cenk! Mal! He he!