Wstęp

332 65 11
                                    

Chciałabym bardzo podziękować wroughtwithfear za wykonanie przecudnej okładki, którą mogłam sobie wybrać z pośród wielu innych. Dzięki temu wcześniej publikuję rozdziały.😘

Tak jak napisałam w opisie, tutaj szczegóły.

Opowiadania będą krótkie, nie wiem na ile słów, ale czasem pewnie ok. 500. Zależy, czy temat będzie możliwy do większego rozwinięcia.

Dlaczego one-shot?

Zazwyczaj nie udaje mi się ukończyć książki, przez co zapał wyparowuje jak szalony. To ma być sposób na utrzymanie chęci do dalszego pisania, by zbyt łatwo nie oddalać się od swoich dzieł i na zbyt długo. Możliwe, że będą tu zamieszczane tzw. spoilery, ale na pewno później, zamieszczone już we właściwej książce, będą się nieco, bądź znacznie różniły.

Co do propozycji zgłaszanych przez was. Chciałabym wypróbować się w pisaniu, dlatego też proszę was o rzucanie we mnie własnymi niezrealizowanymi, bądź częściowo zrealizowanymi pomysłami na opowiadanie. Może też chcecie, bym wymyśliła do waszej książki, waszych bohaterów, jakąś historię. Chętnie to zrobię, ale zaznaczam, że jeśli wasza opowieść nie była jeszcze przez mnie czytana, a jest długa, potrzeba będzie więcej czasu.

Co do zgłaszania propozycji potrzebuję:

1. Temat, na jaki mam napisać, np. miłość, ucieczka, zdrada itp.

2. Pomniejsze szczegóły, m.in. co ma się znaleźć w opowiadaniu, np. że bohaterowie mają umrzeć, zakochać się w sobie, ilu ma być bohaterów itp.

3. Rodzaj opowiadania, czy to jest fantasy, horror, science- fiction, romans, dla nastolatków itd.

4. Ewentualnie imiona bohaterów i ich wygląd, cechy szczególne.

5. I co tam jeszcze chcecie dodać.

6. Propozycje proszę zgłaszać pod ostatnim, publikowanym rozdziałem ;).

Wyżej wymienione punkty dotyczą tych jeszcze niezrealizowanych pomysłów. Jeśli chodzi o napisanie one-shot'a do już publikowanej historii na wattpadzie, można ominąć punkt 3 i 4. Dowiem się czytając ;)

To chyba będzie na tyle...

Jakby coś, pisać na priv. 😘

Skazana na zapomnienieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz