BÖLÜM 2 BİR YARDIM ELİ

20 4 0
                                    

Hamza 'dan
Yeni eve geldik mahalle aşırı derecede hoş ve bizimle beraber biri de taşınıyordu. Keşke bir arkadaşım olsa ama babam bir yerinde dursa onu da yapıcağım. Ben biraz yürüceğim dedim anneme annem herzaman ki klasik lafını dedi"fazla uzaklaşma"
"yahu gelmişiz 22 yaşına hala da fazla uzaklaşma he oldu kendime bi tane cihaz takayım beni takip et anne nasıl olur?"

"Olabilir yavrum benim hem kötü yola düşmezsin"

"Ay anne bunu başka yerde desen ay senin oğlun kötü yola mı düşüyor diye sorar(burada hamza ince bir ses çıkartarak dedikoducu karıların taklitini yapıyor).

" tamam sen gitmiyor muydun?"

Ha beni resmen evden kovdu hanımefendi.
"Bi bıraksan gidicem ALLAHIN İZİNİYLE hanımefendi"

"Hadi öptüm yavrum"

"Öptüm,yavrum nedir ya"
Annem birşey demeden ben kapıdan dışarıya çıktım. Ama annemin bağırışlarını duyuyorum hem de nasıl bağırıyor sanki borazan yutmuş.
Ahanda orada biri kavga ediyor kavga nerede ben orada yubbi hemen kavganın arasına girdim biraz etraf sakinleşti ama bu kavga bir kişiye tam beş kişi vuruyor vay şerefsizler ama ben ayırdım. Ve ayırdığım kişiler "lan sen kimsin bu şerefsiz suriyeliyi mi koruyorsun"

"Sanane lan kimi koruyacağımı sana mı soraçağım hayvan herif"

"Vay vay vay bir tane daha suriye taraftarı var ulan sizin gibiler hep bunları şımartıyor"

Adını bilmediğim kişi yani dövülen kişi lafa atıldı.

" biz müslüman değilmiyiz biz kardeşiz siz ne yapıyorsunuz?"

"Sus lan biz senin kardeşin değiliz"

" siz müslüman değil misiniz?"

"He müslümanız nolcak"

"İyi müslüman müslümanın kardeşidir"

"Bak bak hele bak dövdüğümüz kişi imam çıktı abi"

Bunlar laf atışı dursun ben hemen o dövülen kişinin koluna girdim ve yavaş adımlarla yürümeye başladık.

"ALLAH SENDEN RAZI OLSUN"

"İnşallah hepimizden razı olsun da sen bunlara birşey mi yaptın?"

"Yok nereli olduğumu sordular bende suriyeliyim dedim ve dövmeye başladılar bende beş kişiye bir kişi olduğuma göre dövülen taraf ben oldum."

"Neyse gel hastaneye gidelim"

" gerek yok"

"İyi tamam ben bir koşu eczane dolabından pansuman aletlerini alayım geleyim tamam mı bekle burada he bu arada adın ne"ben elimi uzattım oda elini uzattıp el sıkıştık

" Abdullah bin abbas"

"Hamza Numanoğlu"

"Ben gidiyorum hemençik geliyorum bekle tamamı?"

Kafa salladım "tamam bekliyorum"

"Anne anne anneeeeeee"

"Ne'oldu yahu arkandan atlılar mı kovalıyor?"

" he atlılar kovalıyor anne anne şaka maka bir yana bana eczane dolabındaki pansuman aletlerini versene?"

"Ne'oldu bir yerine bir şey mi oldu ev..."

"Hayır anne olmadı vericen mi?"

"Tamam da niye?"

"Anne lütfen bak ver gelince söz anlatırım"

Verdiği gibi ben topukladım ve şimdi doktorluğumu konuşturma vakti geldi. Aynı bir doktor kadar nazik ve dikkatli çalışarak başladım ve başlasın pansuman yaptım ve şimdi sohbet sırası en sevdiğim şeydir. Bu kişi yani abdullah bizim yan komşuymuş ama nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam yeni arkadaş buldum arkadaş yokluyuğuyla bir sevindim valla ama bu iyi biri belli zarar gelmez diye düşünüyorum yani inşallah kırk yılın başında bir arkadaş buldum o da kötü olmasın yalvarırım Allahım amin dedim ve yüzüme sürdüm abdullah bu deli ne'yapıyor der gibi bakıyor ama haklı bence oda beni sevdi belli belli hahahahahhaha.

Ben eve o da eve gitti oy ne Yoruldum ben ahanda ranza ben anneme anlatacağım offfff al başına belayı ya eve gittim herşeyi anneme anlattım anneciğim o ennnn nefret ettiğim soruyu bana sormaktan kendini alamadı "sana birşey oldu mu?"

"Oldu hatta beni bıçakladılar ve şuan zekaret (yani ölüm anında şeytanın bizden imanımızı istemesi demek" anındayım anne"

"Ay allah korusun evladım o nasıl söz"

"Neyse ben kaçar"

"Nereye?"

"Odama birşey ister misin anacığım?"güldüm

"Vay eşek sıpası bide benimle alay ediyor"

Ve benim ve insanlığın bircoğunun en sevdiği şey olan uykuya daldım.

Hikayem güzel mi?

Ve hamzayla abdullahın dostluğu nasıl olacak iyiye mi yoksa kötüye mi gidecek?

Ve hicretle agalianın dostluğu nasıl olacak iyiye mi yoksa kötüye mi gidecek?

Bu hikâye anladığınız gibi ilk hikâyem eğer beğenirseniz voteleyin veya sevmediginiz veya sevdiğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz ALLAHA EMANET OLUN İNŞALLAH .....

ÜLKEMİ DEĞİL BENİ AFFEDER MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin