Hicret'ten
Eve geldik ben bittim ya ben resmen ayaklı tabutum ya ben yarı ölü gibi oldum. Af var mı ülken gibi var mı ailen gibi oh mis vallaha ama o kıza verdiğim cevap beni mutlu ediyordu. Agalia'da benim oturduğum koltuğun yanına kuruldu ve benim babam yanımıza geldi. Ve açtı haberleri haberlerde yine gazzeyi yine filistini bombalamışlar. Agalia'nın ağzı resmen 1 metre uzamıştı agalia'yı bu halde görmek beni şaşırtmamıştı çünkü agalia kalbi saftı belki müslüman değildi ama insandı o da o yapılan zulmü desteklemiyordu. O da onun ülkesinin böyle yapmamasını istiyordu o da barış bir dünya istiyordu herkes gibi.
Ve ben yine çok sinirlendim.
Agalia ayaklandı.
" ben kalkıyorum"
Annem ellerini kurulayarak geldi.
"Aaa kızım niye gidiyorsun yemek ye git."
Annem nereden duydu yahu bu kesin yerde de kulağı var.
"Agalia ne'olur dur ya bak yemeği ye sonra gidersin biraz daha otur."
He Babam da olaya dahil oldu tam oldu.
"Kızım otur işte"
"İyi tamam"
Agalia kulağıma doğru eğildi ama bende bir tik vardır biri kulağıma eğilince böh diyecek diye ödüm patlıyor işte bende o tik bir kere kaldı mı tamam artık eğdirmem.
"Hicret eğ kulağını"
"Böh yapma ama tamam mı?"
Agalia bana yüzünü buruşturarak.
"Ne böhü be ne diyorsun sen"
"Tamam söyle"
"Gidelim mi burada bu haberleri dinlemek beni boğuyor."
Kafamı salladım.
"Tamam gidelim hadi odama geçelim hem annem yemeği hazırlayana kadar odada dinlenelim"
Agalia kulağıma eğildi ve "böh" yapmaz mı?
"Allah seni müslüman etsin mal yapma lan böyle şeyler bak yine hayır dua okuyorum değerimi bil demedim mi sana yapma diye?"
"Banane demeseydin eğer sen demeseydin benim aklıma gelmiyeçekti."
"Bak bide pis pis sırıtıyor hayvan"
"Hadi ya gidelim."
Tam odanın yolunu tuttuk ki annem "kızlar gelinde yardım edin yemin ederim sizi kocaya vermem"
"Ay anne vermezsen verme bizde çok meraklıydık he tamam geliyoruz"
"Sus dile bak yol yapsalar Almanya'ya geçiş sağlanır"
Annem eğer biraz daha gitmessek bize sayacaktı ondan gidelim yoksa biz ALLAH'TAN belamızı aramıyoruz dimi.
Mutfağa indik agaliyaya sofra bezini bende yer tahtasını aldım oturma odasına geçtik aslında biz masada da yerizde arada da burada yeriz ama yer tahtası daha iyi bence sonra ben yanlışlıkla bardağı kırdım annem ne desin.
"Marifetin baba evinde kalsın hicret"
"Ben baba evinde kalacağım anne marifetim kalsa ne'olur?"
Agalia orada kıpkırmızı olmuş dudaklarını birbirine bastırıyor ve bir bomba patlatarak.
"Pihahahahahahahahay ay hicret"
"O nasıl bir gülme yahu?"
"Ay bu kız beni öldürüyor yani yanlışlık bir kere iki kere olur ama bu kız sakar evet evet sakar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜLKEMİ DEĞİL BENİ AFFEDER MİSİN?
Não FicçãoBu ilk hikayem yanlışlarımı hoş görün kötü yorumları dikkate almam..(yani kendimi üzmem)ama kendimi düzeltirim. Ama karşı da çıkmam ama yinede siz güzel yorumlar yazsanız daha iyi olur lütfen yorumlarda küfür yazmasanız sevinirim. BU KİTAPTA DİL,DİN...