1️⃣8️⃣

243 11 1
                                    

Grace's synsvinkel

"Ik' gå der ned, ik' gå der bed" Siger jeg med en pude helt op til næsen.

"Arghhhh!!!!" Skriger vi alle sammen.

"Jeg sagde det jo, men hun gad ikke og lytte. Og se nu, hendes hoved ligge ved siden af hende. Og hendes ellers så fine brudekjole, er nu fyld med blod. Man skal altid gøre som Grace siger" Siger jeg til Angel, Riley, Alec, Christopher og Marcus.

Lige nu sidder vi og ser en gyser film. Hovedpersonens bedste veninde skulle giftens. Men da hun gik ned i kælderen, fordi hun hørte en græde, ende hendes hoved, med og blive hugget af. R.I.P Anna.

"Den var da god, ikke?" Spøger Alec.

Det var Alec der valgte filmen. Men mig, Angel og Riley havde sagt at vi gerne ville gå med til og se en gysser. Men ikke sådan en gysser.

"Nu er jeg bange for og gå i seng. Kan vi ikke godt se my little pony nu?" Spøger Angel.

Det har hun plade om lige sidden hovedpersonens mand lage sig i sin seng, og lige pludselig, kom der et monster op fra sengen, og åd ham.

"Okay" Overgiver drengene sige.

••Næste dag••

Jeg vågner ved at min mobil ringer.

"Grace sluk din mobil, eller den også ender i elektronik-himmelen" Siger en truende Riley.

"For det første, der er ikke noget der hedder elektronik-himmelen. Og to, ingen for lov til og rør min lille baby"
Siger jeg, og tilføjer en babystemme til det sidste.

Brooklyn synsvinkel

"Hvad fanden har du gjort, Brooklyn? Du kysser med en pige, imens du var sammen med Grace" Råber Riley igennem telefonen, så jeg bliver nød til og tage den væk fra øret.

"Vent. Var? jeg er sku'da stadigvæk sammen med hende" Siger jeg forvirret ind i mobilen

"Nej, ik' efter du kyssede den der tøs til en luder" Råber hun.

"Må jeg ikke nok tale med Grace?" Spøger jeg.

"Hun snakker med en der hedder Alec" Siger hun

Hvem fuck er Alec? Er hun allerede kommer videre? Der er kun gået to en halv dag.

"Hvem er Alec?" Spøger jeg.

"Tjo. Den dag Grace fandt ud af at du var hende utro" Svare hun ligegyldigt tilbage.

"Så er du kommet sammen?" Spøger nej

"Nej. Desuden kommer han fra Danmark. Så jeg tror ikke det vil vare længe" Svare hun.

"Nå.... Hils Grace" Siger jeg en smule træt.

"Ja, ja what ever" Siger hun lige gyldigt, og ligger på.

Jeg er fast besluttet på en ting. Jeg skal vinde Grace tilbage, kost det hvad det vil.

•••Tre dag senere•••

Jeg har brugt tre dage, på og tænke over hvordan jeg skulle få Grace tilbage, og jeg hved lige hvad jeg skal gøre...

Grace's synsvinkel

Vi kom hjem for to dage siden. Jeg var blivet venner med Alec, Christopher og Marcus, over Facebook. Jeg bruger det ikke, men så har man dem jo.

Jeg er kommet mig en smule over Brooklyn, men jeg er stadigvæk knust, hvordan kunne han? Jeg troede han elskede mig.

Jeg sider ned i stuen og ser fjernsyn, jeg kan høre min mobil ringe, så jeg går op for og tage den. Da jeg kommer hen til min mobil, står der 'Et ubesvaret opkald fra Brook'
Tænk at jeg ikke en gang har indret hans navn. Han ringer igen, og jeg trykker på den grønne knap, tar den op til øret.

"Hallo?" Spøger jeg

"Grace! Du tog den" Siger en glad Brooklyn.

"Hvorfor ringer du?" Spøger jeg hårdt ind i telefonen.

"Jeg ringer for og fortælle dig noget" Svare han.

"Du har 60 sek, 59,58,57" Siger jeg

" Okay, jeg undskyld, det vil ikke ske igen"

"51,49,48,47"

"Please tilgive mig" Tækker han om.

"De-det kan jeg ikke" Siger jeg og ligger på.

Jeg kan mærke noget varmt løbe ned af min kind, smagen af saltvand fylder min mund. Jeg stopper hurtigt igen.

Jeg skal i skole, i morgen, og jeg glæder mig ikke.
Skolen er bare så kedeligt.

Min mor skal ud og spise i aften, så jeg regner bare med at jeg tar over til Angel eller Riley.

•••

Et lidt kortere kapitel end jeg havde regnet med, men der sker bare så meget lige nu.

Det er et lidt kedeligt kapitel, men stem og kommenter, hvis i har lyst

All The love❤️

En ny begyndelse 2 fortsætter( Brooklyn Beckham) Where stories live. Discover now