1️⃣1️⃣

392 16 12
                                    

~Grace synsvinkel~

" BIP BIP" Sagde mit vækkeur. Er jeg den eneste der har lyst til at kaste den ud af vinduet?
Nej det tror jeg ikke.

"Skat du skal snart stå op klokken er 6:30"

Jeg stod op og gik over til mit tøjskab, og fandt noget tøj. Der bestod af: En Crop top, i bunden var den pink og i toppen var den hvid, der stod Geek i miden med sort skrift, og et par sorte short. Jeg tog det med ud på badværelset. Lage det på en stol, og tog mit nattøj af, og gik ind i badet. Da jeg var færdig gik jeg ud og tog mit tøj på, jeg føntørrerråd mit hår, og bagefter krøllede jeg det. Jeg tog lidt mascara på og så gik jeg neden under og tog et æble. Jeg gik ud i gange, og tog mine sko og jakke på. Jeg tog mit sketabort, og kørte i skole.

Da jeg gik ind af døren til skolen, kiggede alle på mig. Og jeg tror godt jeg ved hvorfor. Nemelig. Det med Brooklyn.

Jeg gik hen til mit skab, lage mit sketabort, der ind tog mine bøger og gik til matematik. og det havde jeg ikke lyst til lige nu. Jeg havde bare lyst til at pjække, men jeg ved godt at det er forkert. Matematik timen gik virklig langsom. Meget langsom!!!.

Da det endelig ringet ud, gik jeg ned til kantinen. Jeg tog en bakke og lage et æble og en sandwich på den. Og satte mig over til det bord vi plejer og sidde ved. Jeg så Riley og Angle komme ind i kantinen. De gik op og tog noget mad, bagefter gik de ned og satte jeg ved sidden af mig.

"Så du Nyhederne i går?" Spurgte Angle.

Jeg kiggede op på hende og nikkede, og kiggede bagefter ned i min mad igen

"Er du okay?" Spurgte Riley.

Jeg kiggede op på dem igen og rystede på hovedet. Jeg kunne mærke en tår trille ned af min kind. Jeg tørrede den hurtigt væk igen. Pigerne sagde at vi skulle tage ud og shoppe bagefter, så jeg kunne glemme det med Brooklyn.

Efter skolen tog vi ud og shoppede. Man må sige vi købte for alle pengene. Hehe. Og pigerne havde rat, jeg glemte faktisk alt om Brooklyn. Der komme to pige på vores alder, hen og sagde at de følte med mig, omkring det med Brook. Det var mega sødt af dem.

Da jeg kom hjem, havde min mor allerede lavet mad. Så vi satte os ved boret, og bygente og spise.

"Nå hvordan gik dagen, min skat?" Spurgte min mor

"Den gik da fint nok" Sagde jeg med et falsk smil.

•••

Efter aftensmaden, bankede det på døren, så jeg gik ud og åbnede den. Da jeg åbnede døren stod Brooklyn med en buket roser og nogen chokolade. Det var mega sødt. Men jeg stadigvæk sur på ham.

"Undskyld, men det er ik' som du tror. Jeg elsker dig. Tro på mig" Sagde han.

"Jeg ved ik' Hvad jeg skal tro" Sagde jeg

"Tro på mig når jeg siger der her. Det var bare en fan" Sagde han, imens han så uskyldigt på mig.

Det kan man bare ik' stå for

"Okay jeg tror på dig" Sagde jeg smilene

"Tak" Sagde han.

Han lænde sig frem, og lage sine bløde læber på mine.

--------------

Når Hvad syntes i om det ny kapitel.                                                                                                                                         Håber i kan lide det.

XOXO Christine.

En ny begyndelse 2 fortsætter( Brooklyn Beckham) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora