Grace synsvinkel
Mig og Brooklyn, sad og så film. Jeg fulgte ikke med i den, jeg sad bare og tænkte på, alt det der skede i går.
Selv om at Brook sagde, at alt hvad hun sagde ikke passer. Kan jeg ikke lade være, med og tænke på om det måske passer. Misforstå mig ikke, jeg tror på Brook, men på den måde hun sagde det på. Jeg hved ik' det lyd bare som om at det var rigtigt.Filmen var færdig. Jeg skulle til og i seng, fordi at jeg skal op og i skole i morgen. Brook går også i seng nu, da han syntes at det ville være Syndt at, jeg skulle i seng nu, og han ikke skulle. Han sov hos mig i nat, og de andre dag skulle han sove hjemme, ved hans familie.
•••
Mit vægge ur ringede, og vi skal til og stå op nu . Brook tar med i skole. Jeg gik ud på badeværelset, og gik i bad. Da jeg var færdig tog jeg det tøj på som jeg havde langt fre( Det på billedet) jeg tog lidt mascara på, børstede tænder. Da jeg gik ind på mit værelse så jeg jeg Brooklyn, han havde taget en, sort trøje på, så man kun lige kunne skimte hans sixpack. Og et par sorte skiner jeans. Vi gik ned under, min mor var taget på arbejde, men havde efterlad nogle vafler på boret. Så vi kunne få noget mad.
Skolen var gået hurtigt, alle undrede sig over hvorfor Brooklyn var kommet tilbage igen. Men vi forklarede dem at, han kun var her midlertidigt. I frikvarteret sad vi ned i kantinen( og med vi mener jeg mig, Brook, Brooklyn's slæng, Angel og Riley) Nå tilbage til frikvarteret, der kom mange hen og spurgte, om hvorfor Brooklyn, var her igen.
Når ja jeg havde helt glemt og fortælle jer om hvad vores engelsk lære sagde, i engelsk timen. Hun sagde at i vinter ferien skal vi ud og stå på ski i Sverige( Om 1 uge, er det vinter ferie)
Desværre skal Brooklyn ikke med.-springer lige en uge frem-
Jeg havde lige pakkede mine tasker færdig, jeg gik ned i køkkenet
"Godmorgen mor" Sagde jeg glad
"Godmorgen skat, sovet godt?"
"Ja fint, hvad med dig?"
" Jeg har også sovet godt" Svarede hun glad.
"Vi ses, om en uge mor" Sagde jeg og vinkede farvel til min mor
"Farvel min pige, pas god på dig selv og dine venner" Sagde hun, og vinkede, med et smil på læben.
Jeg gik i mod skolen
"Hvad så" Sagde Logan, og kom op på siden af mig.
Jeg tror jeg har glemt og sige at Logan er flyttede, og han er flyttede op, til mig. Lige nu så bor han overfor mig.
"Ikke så meget, dig?" Sagde jeg og smilte.
Som han gengælde, og sagde
"Jeg glæder mig til og find ud af hvem vi skal, bo sammen med"
"Samme her" Sagde jeg.
Da vi kom hen til skolen så jeg Angel og Riley. Jeg gik hen til dem. Vi stod og snakkede, da vores lære begynde og råbe at vi skulle tiestille" Tak, okay bussen er her nu, så hver sød og sætte jer ind i bussen, når vi kommer over til lufthavnen, for i af vid, hvem i skal bo i hytte med" Sagde vores lære
ESTÁS LEYENDO
En ny begyndelse 2 fortsætter( Brooklyn Beckham)
Romance2 ting 1) Det her er en fortsættelse af En Ny Begyndelse 2) Dette er 2'ren af En Ny Begyndelse 1 så jeg vil røde jer til at læse den først. Grace har fået mange venner i USA, men ikke mindst en kæreste, som er selveste David beckhams søn. Brooklyn...