Balik kerja aku terus mengajak Amy kawan rapatku ke shoppingmall . Biasa lah perempuan bab shopping nombor satu . 'Kata si mrs gedik' apabila sudah sampai di mall aku terus mencari parking car . Tetiba aku ternampak pemuda itu yg bergelar bos aku juga parking kereta dia kat sebelah kereta aku . Sebuk sahaja . Kata mrs gedik . Aku terus keluar dari kereta . Apabila aku hendak melangkah masuk ke pintu mall aku rasa bahagia gila . Hoho . Aku pun mengajak amy pergi makan dekat restoran chicken rice shop . Bukan apa sebab dah lama tak makan kat sana . Favorite restoran . tetiba amy kawan rapatku . Memanggil ku . Aku terkejut beruk . Melatah sampai kat mana dah . Rupa rupanya amy hendak memberitahu ku bos aku ada jugak kata tempat ni . Haih apa lah nasib ku ini . Asyik-asyik berjumpa dengan nya adakah ini jodoh ku . Haih mengarut saja . Kata mrs gedik .
Apabila aku sudah siap makan . Aku mengajak amy masuk ke pacific hendak membeli baju baru . amy pula berkata'kau ni tak cukup cukup baju ke meera . Baju kau dalam almari pun da berlambak nak dekat 10 kotak weh ' aku hairan amy ni perli aku ke ap . Haa tak kesah la duit aku bukan kau .' Kata mrs gedik' aku pun pergi la pilih pilih baju . Hmm geramnya aku harini asyik terserempak je dengan bos aku . Rimas la .
Tetiba aku ternampak bos aku dengan seorang perempuan . Bila aku cari identiti perempuan itu rupa rupanya perempuan itu ex bos aku . Aku geram aku jelous semua ad . Aku rasa broken masa itu . Dalam hati aku(ex tu buat cara ex jelah takpayah la nak mengedik gedik) amy pulak berkata 'meera kau gedik tak apa pulak' . Mrs gedik 'gedik aku cara lain weh . Ni gedik dia tu buat aku rimas . Aku gedik dengan kau je perempuan '. Amy pula'suka hati kau la meera aku taknak ambik tahu dah . Tegur sikit je . 'Sambung .....Bab3
YOU ARE READING
Kenapa Dia Panggil Aku MRS GEDIK?
Боевикkisah tentang mrs gedik yang bernama Meera . Dia selalu kejar seorang pemuda yang bernama Adib . Bagaikan "anjing mengejar tulang" . Pada suatu hari ....