Bună!Eu sunt Alexandra și am 15 ani!Aceasta este povestea mea!
De dimineață în timp ce dormeam am auzit alarma de la telefon.Era timpul sa merg la scoala.Sunt in clasa a șaptea.Si toți profesorii mei sunt foarte exigenti.Ieri ne-a dat așa mult de scris la temă încat m-am culcat la ora 11.
Am închis alarma si m-am culcat la loc.Am auzit o bataie in usa.Era mama care a venit sa mă cheme la micul de jun.
-Alexandra,hai trezește-te.O să întârzii la scoală.a zis mama puțin nervoasă.
-Dar nu vreau.am zis mormaind cu fața in perna pufoasă care mă făcea să adooorm...încet...
-Nu o să mă mai repet,domnisoară!Știi că profesorilor tai nu le place sa întarzii!Acm. hai!Ridică-te! parcă am și putut vedea in viitor că dacă nu mă ridicam mama va exploda.
-Bine...M-am ridicat in fund am dat patura la o parte si am mers cu mama la masă.Eram așa de adormită încat era să dau cu capul de usă.Serios vorbind.Când am ajuns in bucătarie am vazut clatite pe masă.Cu ciocolată si friscă.Plus puține capșuni.Era micul meu de jun preferat.Mama mi-l făcea doar o data pe săptămână ca să nu mănânc prea multe dulciuri.După ce am mâncat i-am dat mamei un pupic pe obraz si m-am dus în camera mea sa mă îmbrac.
Am ales un maieu negru,o pereche de colanți negri puțini strâmți dar comozi și în picioare m-am încălțat în bascheții mei negrii NOROCOȘI.După m-am dus să îmi fac un duș de 5 min.M-am spălat pe dinti,m-am imbracat si am plecat la scoala.Din bucătărie am luat un măr pe care sa îl mănânc pe drum.Dar școala era la 15 min. pe jos.Așa că am luat bicicleta.
-Pa,mamă!
-Pa,scumpo!Să ai grijă la școală și să nu faci prostii ca să nu te trimită la detenție!Din nou.a zis în șoaptă.Dar tot am auzit-o.Mi-am luat bicicleta,am băgat mărul în ghiozdan și am plecat spre școală.
Dintr-o dată am auzit telefonul sunând.L-am scos din buzunarul de la spate și am văzut că pe ecran scria "Miruna".Miruna este cea mai bună prietenă a mea din clasa I.Ne mai certăm noi uneori dar ne împacam.
-Alo?
-Hei,Ale!(Ale mă strigă toți colegii.)
-Hei!am zis eu veselă.
-Cf.?
-Bine!În timp ce vorbeam cu Miruna la telefon nu am observat ca semaforul sa făcut ROȘU așa că am continuat să merg și o mașină a dat peste mine.Mă cuprinde un somn adânc,adânc de tot.Închid ochii și adorm.
Dintr-o dată deschid ochii încet de tot.Îmi e foarte greu.Parcă sunt lipiți.După ce îi deschid îi văd pe părinti mei lângă pat cu capul întors spre fereastră.Eram într-o cameră albă mare cu multe aparate care stăteau lângă mine.Scot un mic geamăt ca un semn că m-am trezit și să se uite la mine.Îi văd pe amândoi cu ochii înlacrimați.
-S-a trezit!Cheamă asistenta!a zis mama apoi a venit langă mine și m-a mângâiat pe obraz apoi o lacrimă de a iei a cazut pe obrazul meu.Atunci și mie mi-a venit să plâng.
-Unde sunt?
-Nu mai contează!Odihnește-te!
-Nu vreau!Spune-mi unde sunt!!am zis eu NERVOASĂ.Atunci a venit asistenta iar mama ia spus că nu vreau sa ma odihnesc așa că a scos un ac pt. a îmi face o INJECȚIE!!!Am țipat pt. că eu urăsc injecțiile.După ce mi-a facut-o am început să îmi simt pleoapele din ce în ce mai grele.Apoi am văzut doar negru în fața ochilor și am adormit.
După ceva timp m-am trezit singură.I-am strigat pe mama și pe tata dar nu mi-a răspuns absolut nimeni.M-am deconectat de la aparate și am plecat să îmi caut părinții.
Am deschis ușa și am pornit pe scări.Dar mergeam cu greu pt. că aveam piciorul în ghips și mă durea tare rău.Am coborât la parter unde am văzut fișe aruncate peste tot,aparate distruse,geamuri sparte pe scurt totul era distrus.
-Oare ce s-o fi întâmplat aici!!??
Am ieșit pe ușa spitalului și am văzut că și afara era la fel.Mașini arse,răsturnate,distruse etc.Și blocurile erau la fel.Atunci un fior mi-a trecut prin tot corpul.Piciorul începea să mă doară și abia aveam susținere in el.În spital am vazut două carje.Le-am luat și am pornit spre casă.
Am ajuns în parc și am luat un loc pe bancă timp de 2 min. apoi mi-am continuat drumul.În câteva min. in sfarsit am ajuns acasă.Ușa era larg deschisă.Și era și putin sparta.Era totul foarte CIuDat.
Am intrat și am văzut că totul era dat peste cap.Am intrat in camera mea și din FERICIRE era intactă.Dintr-o data am auzit de jos un MÂRÂIT!!Am coborât pe scări încet și m-am
pe balustradă sa văd cine era.Am fost foarte șocată de ce am văzut.Era un om ars și plin de sânge cu un ochi care îi atârna.Atunci parcă mi-ar fi trecut TOATĂ viața prin fața ochilor.-Cine ești!!!?Ce vrei de la mine!!!?Ce cauți aici!!!?Lasa-mă în pace!!!PLEACĂ!!!
M-am speriat așa tare că am fugit în cameră și am încuiat-o.
-Ce mă fac!?Asta e!Bâta de Baseball a lui Billy(Billy e fratele meu mai mare care a plecat la facultate)(I-am păstrat bâta de Baseball pt. că îmi e dor de el)
Am prins curaj,am deschis ușa și am dat în el cu toată puterea mea.În capul lui până a leșinat.M-am schimbat de haine apoi m-am dus în bucatarie să mănânc.Afarală am văzut mulți oameni la fel care se plimbau pe stradă.Am închis ușa cu cheia.Sau ce a mai rămas din ea.L-a început ca sa mă calmez m-am gandit ca s-au bronzat prea mult la mare.
-Haha!
Am luat din frigider o farfurie cu mancare de cartofi dar n-am observat că frigiderul nu mergea.Am deschis cuptorul cu microunde și i-am dat drumul sa încalzesc mancarea dar nu era funcțional.Așa că am mâncat-o rece.
După ce am terminat m-am dus să fac un duș ca să îmi limpezesc mintea.Dar nu era apa.M-am dus în subsol la boiler sa vad ce e îneregula.Era oprit. Nu mai era apa.Sa oprit!Mi-a venit o idee stupidă.Am luat o galeată cu apă,am umplut-o și apoi am turnat-o în cadă.Doar dupa ce am încalzit-o.Mi-am scos bandajele și am început sa mă relaxez.
După câteva min. am ieșit și am vrut să mă duc s îmi sun parinții.Dar nu aveam semnal.Așa că m-am îmbracat într-un costum negru cu fermoar era ca o salopetă.Si mi-am luat Baschetii NOROCOȘI.Am luat un ghiozdan în care am bagat o conservă de peste, 2 felii de paine 2 conserve de carne și o sticla cu apa apoi am plecat la drum!
CITEȘTI
Invazia Zombie
Science FictionAceasta este povestea unei fete care se lupta pt. viata ei.Are un accident oribil si se trezeste in timpul unei INVAZII ZOMBIE!Dupa ce isi reface puterile pleaca in cautarea parintilor.Pe drum se intalneste cu niste persoane cunoscute ei.Vor reusii...