Luptam ca o echipa 2

24 2 2
                                    

Am mers ce am mers ce am mers pana cand am foat inco jurati.Ij stanga ai in dreapta erau cladiri,iar in fata si in spate erau zombie.Daca mergeai putin in fata era o straduta pe care puteam scapa.Dar im fata nostra din nou zombie.

Puteam sa îi impuscam.Dar era posibil sa sa ramanem fara un prieten.Off...Dar suntem multi.Vom reusi!!!

Eu:Uitati cum facem.Sunt cu mult mai departe de noi deci ne facem loc printre ei si o luam pe strasuta aceea!

Adam:Haideti.

Am executat planul dar eu m-am inpiedicat de o piatra si am cazut.Mi-am luxat glezna.Rahat!

Eu:Lasati-ma!Fugiti!Salvati-va!

Domi:Ba nu!

M-a luat de mana si mi-a pus-o in jurul gatului lui si am mers incet dar cat de cat repede.Apoi a venit si m-a ajutat si Rafa.

In cateva minute si-au favut aparitia ai mai multi zombie.Serios acum!!Acum parca e sarbatoare!!Oare ce vor avea de mancare?Va zic sigur!Nu pe noi!!

Andrei:Hei!La cativa kilometri distanta se afla casa unui prieten.Hai sa mergem acolo!Poate e cineva!Si poate e mancare!

Ingrid:Hai repede!Ca niste prieteni vin spre noi!

Alex:Repede!

Eu:Vorbeste pentru tine!Nu tu ai glezna luxata!

Miru:Nu mai palavragiti si hai dracu sa me miscam!

Rafa:Hai mai repede,Ale!

Eu:Fac si eu tot ce pot!Daca nu iti convine da-mi drumul!Dar sa nu o faci!

In sfarsit ajungem la casa prietenului lui Andrei.

Andrei:Cheia de rezerva e sub a 5 piatra din curte.1,2,3,4,5.Bingo!

Eu:E mare.(casa)(nu cheia)

Miruna:Haideti.

Ingrid:Casa asta e abandonata.Sau ceva de gen.Mai e cineva aici?

Andrei:Poate.

Eu:Sa intram.

Am intrat in casa.Nu era dezastru nu nimic.Poate mai traieste cineva aici.

Adam:Auziti?

Noi:Ce?

Adam:Ăăă...maraituri.

Eu:Zombie.

Andrei:Ma duc eu.

Adam:Nu eu!

Eu:Ma duc eu!Pot sa merg cat de cat.Papa lapte.

Maraiturile se auzeau de la baie.Am spart usa.Am intrat si am omorat orice chestie.

Eu:Gata.Nu mai e nimic aclo.Au fost trei Zombie.

Alex:Dar daca acolo erau trei Zombie.Si poarta era incuiata...cum?

Domi:Poate inainte sa se transforme au inchis poarta apoi s-au dus in baie si s-au incuiat.

Eu:Acum ce facem?

Rafa:Mancam?

Toti:DA!!

Am mancat apoi s-a facut seara.

Eu:Andrei.Tu ai mai fost la maiatul asta.Cate dormitoare are?

Andrei:Ăăă...cred ca cinci.Doi cate doi si unul singur.

Ne-am impartit.Eu cu Miru,Ingrid singura,Marius si Andrei,Alex si Adam apoi Rafa si domi.

Invazia ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum