Luptam ca o echipa

29 4 2
                                    

De dimineata m-am trezit,ora8:10.Miruna,Ingrid,Ma-rius si Adam dormeau.M-am ridicat din pat,am deschis usa si m-am dus la bucatarie.Acolo i-am gasit pe Rafa,Domi,Alex si Andrei.

-Ce faceti?

-Mancam.Hai si tu. a zis Alex apoi a inceput sa haleasca mancarea.

-Da hai!Ia niste spaghete.Incalzeste-le la microunde!a zis Rafa.

Am luat o farfurie,am pus spaghete cu ciftele si sos,le-am bagat la microunde,am mancat,le-am spus pa baietilor si m-am dus in camera,ora 10:00.

Imediat ce am intrat in camera usa a scartait si ei s-au trezit.

-Hei,Ale!a zis Adam dupa care a zambit incet.

-Nu va mai trezea-ti!Duceti-va sa mancati.Va recomand spaghetele.Eu ma duc sa ma schimb.

Am intrat in baie am facut un dus de 30 de minute,si apoi m-am schimbat de haine.

Dupa ce m-am schimbat am iesit iar Miruna si ceillti au asteptat la coada la baie.

-Nu mai aveai de gand sa iesi?a zis Ingrid furioasa si nerabdatoare.

-Hei!Eram foarte murdara!

-Eu ma duc sa va astept in camera aia mare sa vorbim de un plan ca sa ne gasim parintii.

Dupa cateva minute ne-am strans cu totii la masa si am inceput sa vorbim.

Eu:Deci cum propuneti sa ne gasim parintii.Trebuie sa actionam rapid pt. ca poate ei sunt undeva acolo luptand si sperand ca suntembl bine.

Adam:Eu zic sa ne luam mancarea,cateva haine,arme si sa luam o masina si sa plecam dupa ei.

Andrei:Buna idee!Doar ca nu stim unde se afla!

Eu:Nu va certati!Hai sa ascultam ideile tuturor si sa decidem.Tu ,Andrei, ce zici?

Andrei:Eu zic sa cautam niste oameni din armata iar ei sa ne ajute sa îi gasim.Adica sunt o gramada si au multi oameni in diferite locuri.

Alex:Eu aunt de Acord cu Andrei!

Adam;Da dar unde vom gasi un unul,desteptule!?

Andrei:Ăăă...

Adam:Asa ziceam si eu!

Eu:Domi,tu ce zici?

Domi:Eu sunt de acord cu Adam.

Rafa:Si eu!

Miru:Si eu!

Ingrid:Ăăă...da si eu.

Eu:Si eu.

Adam:Bun acum hai sa facem bagajele.

Eu:Suntem...1,2,3,4,5,6,7,8,9.Si trebuie sa luam mancare,haine si arme.3 o sa ia manacrea,3 hainele si 3 armele.Dar toti o sa ia cate o centura,2 cutite,doua pistoale si cate 4 cartuse la fiecare pistol,deci 8.

Ceilalti:Ok.

Am luat toata mancarea care nu se strica la caldura,hainele si armele.Apoi am iesit afara.(Miruna,Marius si Alex au luat mancarea,Andrei,Domi si Rafa hainele,iar eu,Adam si Ingrid armele)

Afara era un soare palid si maj era si foarte frig.Bine ca inai te sa plecam ne-am inlmbracat mai gros.Poate ca zombie nu ne mai simteau mirosul.Cine stie.

Am mers si am mers pana am dat de un tanc facut praf.Noroc (,) ca nu era in flacari.Eu so Adam am intrat in el si am mai gasit niste mancare.Am luat-o si am pus-o in rucsacul lui Alex.

In cateva minute sa facut noapte.Am gasit un magzin de machiaje.(sau ceva de genu')

Am intrat si ne-am culcat,ora 22:10.

Cand m-am trezit am privit pe geam si am vazut o gramada de ZOMBIE!!!!!Mi-a venit sa tip din toate puterile mele dar ne-ar fi auzit!!!!!

Eu:Treziti-va!Repede!Copii!

Miru:Ce e?Aa.. a vrut sa tipe dar i-am pus mana la gura.

Eu:Nu tipa ca altfel atat ne-a fost.

Adam:Ce ne facem?

Ingrid:Eu cred ca...

Andrei:Ar trebui sa stii.Doar tu esti liderul.

I grid:Dar...

Adam:Va consultam,desteptu' lu' peste.

Eu:Hai gata.Hai sa cautam o alta iesire.

Ingrid:Ca usa asta.Prin care ajungem in spatele magazinului?Pe care incerc sa v-o arat de 5 minute?!

Eu:Haideti!Bravo,Ingrid!

Ingrid:Mersi!

Am mancat ceva,apoi am mers prin spate si ne-am continuat drumul.

Invazia ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum