Mi-am gasit prietenii

59 4 5
                                    

Dupa ce nu sau mai vazut multi zombie mi-am continuat drumul.Am continuat sa merg cateva minute si a inceput sa ma doara foarte tare capul.

Am mers intr-o farmacie sa iau niste pastile de dureri.Dar nu aveam cu ce sa o beau.Si era prea mare sa o inghit asa.Nu stiam ce sa fac.M-am pus pe un scaun si am respirat adanc incercand sa ma calmez.Dupa cateva minute aveam impresia ca imi era mai bine.M-am ridicat si apoi am lesinat.

Credeam ca pana aici mi-a fost.Stiam eu ca asa se va termina.

M-am trezit.Eram intr-o camera mare si stateam intr-un pat confortabil.M-am speriat.Stiam niste oameni m-au adus aici.Doar ca nu stiam daca aveau intenti bune.Am vrut sa imi iau ghiozdanul si bata de Bassebal ca sa ma uit prin jur.Dar NU mai erau acolo.

Ce bine ca stiam sa ma lupt cu pumni.Si poate dadea NOROCUL peste mine si gaseam vreo arma.Am iesit din camera si m-am uitat in jur.La stanga erau tualetele.Asa ca am luat-o la dreapta.

Si apoi iar la dreapta pt. ca in fata nu era nmk. In stanga si in dreapta erau diferite camere.Dar in fata era una mara.Am auzit niste voci.Am mers incet si am vazut niste oameni vorbind.

De o data toti oamenii din camera sau uitat la mine.Imi era asa de frica.Am crezut ca o sa ma omoare.

Nu i-am vazut pt. ca era intuneric.Da cineva sa apropiat si imediat mi-am dat seama cine era.Ochii aia caprui,parul castaniu.Era MIRUNA !!! M-am dus la ea si am imbratisat-o. Toti au strigat:

-ALE!!!

Apoi toti m-au imbratisat.Erau colegii mei de scoala.

-Ce caut aici?am zis eu.

-Noi te-am gasit lesinata in farmacie.Te-am luat aici in siguranta. a zis vesela Miruna.

-Suntem toti din clasa aici?!am i trebat eu curioasa.

-Nu. a zis colegul meu Marius.

-Atunci?

-Suntem doar tu,eu,Andrei,Miruna,Domi,Rafa,Alex si Ingrid!a zis Marius.

-Si ceilalti?

-Nu le stim locatia.Eram noi toti baietii la mine acasa cand s-a intamplat.Dupa le-am vazut pe Miruna si pe Ingrid pe strada si le-am luat in grup. a zis andrei dupa care a ras.

-Si mai avem un baiat pe care
l-am gasit si ajutat.Cu cat mai multi cu atat mai bn. a zis Domi.

-Intrebare!Cand ma-ti adus aici ma-ti tarat pe jos?Pt. ca am genunchii juliti.

-Normal ca nu.Te-a carat Adam pe brate. a zis Rafa

-Cine e Adam?

-Eu... A zis un baiat cu ochii albastrii stralucitori ca oceanul,cu un par auriu si cu buze de culoare rozalii.....imi venea sa ma topeeesc....dar nu am vrut sa se vada ca sa nu par ciudata.

A fost un mic moment de liniste in care eu si Adam ne-am uitat unul in ochii celuilalt.Acel moment in care un baiat si o fata se uitau unul in ochii celuilalt si a fost dragoste la prima vedere.Pana cand momentul a fost intrerupt:

-Si vrei sa mananci ceva?Am vazut ca nu mai ai mancare in rucsac. a zis Ingrid.

-Sigur.Dar voi aveti curent aici?
Da avem un generator urias in subsol.Ne mai ajunje maxim...1,2,3...ăăămmm...4 zile. a zis Marius.

-Hai cu noi avem multa mancare. a zis Domi.

Am mers in bucatarie si mi-am ales niste chestii le-am pua pe farfurii si am inceput sa mananc.

-Deeecii...de cat timp dureaza invazia asta?

-De aproximativ 3 luni.Tu cat timp ai fost in coma?

-Nu stiu.Tit fe imi amintesc e ca am pornit spre scoala,ca tu mai sunat apoi o masina a dat peste mine.

-Alexandra,asta s-a intamplat in PRIMAVARA trecuta.Acum cateva luni. a zis Miruna.

-Ma rog.Dar cine e liderul la voi?

-Pai sunt doi.O fata si un baiat.Eram eu si Adam.Acum sunteti tu si Adam.Asta vorbeam atunci cand ai venit la noi.

-Dar ce are daca tu esti liderul?

-Tu esti mai dura,stii sa te lupti si ai idei bune despre anumite chestii.

-Ok.A fost delicios.Ms.

-Hai sa vorbim despre ce vom face in continuare. a zis Adam.

-Da are dreptate.O sa ramanem fara mancare si fara electricitate. a zis Andrei.

-Ma ajutati sa imi gasesc parintii?Eu am plecat in cautarea lor.Dupa ce m-am trezit,am plecat de la apital acasa si nu i-am mai gasit.Asa ca mi-am strans niste lucruri si am plecat sa îi caut.Dar e ceva ce nu v-am intrebat.Cum se transforma oamenii in zombie?

-Pai oamenii de stiinta au inventat un sirop care vindeca durerea de cap imediat ce l-ai luat.Si toti stim ca asta e imposibil.Dupa ce il iei in cateva minute mori.Si reinvii aratand altfel.Acesti oameni sau mai bine sa le zicem zombie umbla peste tot cautand carne.Doar asta mananca.Si carne de amimal.Orice carne.Daca unul te musca devii exact ca el.Te transformi in 12 secunde.Daca te musca de mana va trebui sa ti-o taiem.Punctul lor slab e capul trebuie sa îi impusti,sa le bagi cutitul in cap sau sa dai cu ceva greu de multe ori.Asa mor. a zis Miruna

-Si cum putem sa îi transformam la loc in oameni?

-Nu se stie leacul!Deocamdata tot ce putem face e sa îi zdrobim. a zis cu o voce groasa si intimidanta Andrei.

-E ora 10:30!Unde putem dormi?

-Sunt doar doua camere si cum noi suntem mai multi baieti cativa o sa doarma cu voi. a zis Alex.

-Adica...doi. a zis Adam.

-Deci cine vine?am zis eu.

-Merg eu. a zis ADAM (YAY)

-Si eu. a zis Marius.

-Hai mă Marius!a zis Andrei.

-Nu poate fi asa de rau!Si oricum nimeni altcineva nu vrea sa vina.

-Ora 11... am zis eu nervoasa pt. ca nu se mai decideau.

-Hai. a zis Alex.

Am iesit din bucatarie si am mers in una din camere.Miruna mi-a dat niste pijamale si haine noi si curate pe care sa le port maine.M-am dus la baie cu fetele si ne-am schimbat.Intre timp si baietii s-au schimbat.

-E un pat cu DOUA locuri.Eu unde o sa dorm?

-Poti sa stai cu un baiat pe canapea.Iar celalalt va dormii in sacul de dormit. a zis Miruna.

Cred ca Miruna si-a dat seama deja ca imi place de Adam.

-Sii...de ce nu ar putea amandoi sa doarma an sacuri de dormit?

-Pt. ca avem doar unul. a zis Miruna

-Atunci ma duc sa imprumut unul de la ceilalti baieti.Vin acum.

Am iesit din camera si m-am sus langa(in dreapta)spre camera baietilor.Am batut la usa,le-am cerut un sac de dormit,mi l-au dat apoi am plecat in camera.

-Uite sacul de dormit.

-Ms. a zis Adam apoi a zâmbit asa de frumooss....

M-am pus pe canapea,m-am acoperit,am inchis ochii si in 5 secunde am adormit,ora 11:19.

(L-am visat pe Adam)

Invazia ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum