Zrazu sme zastavili, dal mi dole slúchatká a pobozkal ma...
"Čo to robíš?!" Vybehla som naňho keď ma konečne pustil a mohla som sa nadýchnuť.
"Ešte raz na mňa takto vybehneš ako včera pred všetkými tak si ma nepraj. Na mňa si nikto dovoľovať nebude."
Čo ten chlapec vlastne chce...?
"Čo chc..." Ani som nedopovedala a už mal svoje pery na mojich. Kým som sa stihla spamätať už bol preč.
To čo bolo? Najprv na mňa vybehne a potom ma pobozká...Nesmiem mu podľahnúť. Niesom ďalšia v poradí...
Šla som teda do toho obchodu. Kúpila som si džús a nejaké pečivo. Prišla som na izbu a na posteli sedelo nejaké dievča. Malo hlavu sklonenú, na kolenách. Po chvíli som zistila, že je to Viky. Plakala. Hneď som za ňou bežala spýtať sa jej, čo sa stalo.
"Viky?" Ozvala som sa, no neodpovedala.
"Viky čo sa stalo?" Skúšala som ďalej.
"J-Justin.."
"Justin? Niečo sa mu stalo?" Spýtala som sa.
"N-nie..." Vzlykala.
"Videla si ho s inou?" Tentoraz prikývla.
Viac mi netrebalo vedieť. Objala som ju. Ona mi objatie nemotorne opätovala.
"Kde je Sasha?" Spýtala som sa jej, keď sa ako tak upokojila.
"Keď som ich videla... Sasha bola vtedy na záchode. Musela som ísť na izbu, tak som jej po ceste písala že idem ku Vám. O chvíľu príde." Odpovedala.
Čakali sme na Sashu vyše 10 minút. Keď konečne prišla, ani som sa nestihla spamätať a už držala Viky v náručí. Potom nám Viky všetko odznova porozprávala.
"To je kokot." Povedala som naštvane.
"Sviňa. Keď ho stretnem asi mu jednu zajebem. Vymenil jedno úžasné dievča za nejakú kurvu." Pridala sa Sasha.
Keď nám Viky všetko vyrozprávala, už som mala na jazyku ten incident s Lucasom. No zahryzla som si doňho. Povedala som si, že si to zatiaľ nechám pre seba. Odbilo 5 hodín a tak sme sa spolu s dievčatami rozhodli, že pôjdeme teda na tú párty. Nechcela som ísť ale nakoniec ma presvedčili. Ja proste neviem povedať nie.
"Bude tam aj Lucas?" Spýtala som sa Sashy po ceste na párty.
"Áno, veď je to jeho párty." Odpovedala mi.
Trocha som sa bála, čo sa bude diať s Lucasom ďalej. No povedala som si že na to už nebudem myslieť. Môj plán na dnes nebude ničím výnimočný. Budem sedieť pri bare so Sashou a Viky, budeme sa rozprávať, popíjať alkohol, po párty pôjdeme na izby a bude nám fajn.
Dokým sa neobjaví Lucas...
Postupne sme sa blížili ku vchodovým dverám budovy, kde sa konala párty. Z diaľky som videla obrysy nejakej osoby. Potom som si to uvedomila. Pri vchodových dverách čakal Lucas.
"Ahoj." Pozdravili sa mu Sasha a Viky.
Ja som ho ignorovala, šla som tesne za nimi. Zrazu ma schmatol za ruku a ťahal ma ku sebe. Viky a Sasha si to nevšimli, pretože už boli v budove.
"Čo je? Pusti ma!" Zvrieskla som naňho.
"Na mňa vrieskať nebudeš!"
"Tak čo chceš?" Spýtala som sa ho narovinu.
"Ospravedlniť sa ti." Povedal, a dal mi náznak že ma ide znovu pobozkať.
"Tak si už konečne vyber čo chceš." Vytrhla som sa mu zo zovretia a bežala som dnu.
● Ahojte. Tak, ďalšia kapitola za nami:) Zajtra budem neaktívna z rodinných dôvodov:) Zato sa Vám dopredu ospravedlňujem:) .
-Gab