Okulun açılacağını duyarak geçmiştim yatağa.Sabah olmasını ilk defa istemiyordum.Ama olacaktı ben istesemde istemesemde.Yine herşey baştan başlıyacaktı herşeyi yeniden yaşıyacaktım.Farklı olacak tek şey konular olacaktı.Bu da kesinlik kazanmıştı.Sabah olmuştu.Sabahın erken saatlerinden uyanmıştım.
Okul kıyafetimi giymiş sofraya oturmuştum.Ve yemeğimi acele acele yemem gerekiyordu.Çünkü okul servisi 10 dakikaya gelirdi.Gerçekten günüm kötü başlamış ve öyle de devam ediyordu.Artık yemeğimi yemiş,sırtıma okul çantamı takmış bulunmaktaydım.Ve de şimdi okul servisini bekliyordum.Erken çıkmak gerekiyordu 10 saniye bile geç kalsam Mustafa Amca -okul şoförü-sinirlenirdi.Ve arkasına bakmadan giderdi.Ben de onu kapının önünde beklerdim.
Ve beklerken de etrafımdaki Yasin amcanın köpeğiyle oynardım huysuz ama tatlı bir köpek o.Her neyse Mustafa amca gelmişti.Tabi diğer görmeye gıcık olduğum arkadaşlarım tabi Elçin hariç onunla olmaktan bıkmam zaten onu tam 1 hafta 5 gündür görmüyordum baya da özlemiştim.Onu gördüğüme çok sevindim her zaman ki gibi okul servisinde bana soldan 2. sırada kendi yanında yer tutmuştu.Okula giderken hiç sıkılmadan bazense dedikodu yaparak gider veya dönerdik Elçin ile.
NE GÜZEL
Okula 10 dakikada yetişirdik.Ve derse giderdik.Okulda gıcık olduğum şahısla yan yana otururduk.Hem de her derste.
Bundada biraz da olsa öğretmenin payı var yok neymiş kendi bizi koyacağı kişileri çok iyi bilirmiş.Artist şey işte.
Ama bu yıl onun yerine başka bir öğretmen gelmişti.Onun neden gittiğini müdür hariç hiç kimse bilmiyordu.
Ne bir öğrenci ne de bir öğretmen ama hiç bir gerçek sonsuza dek kalmazdı bunu mutlaka ve mutlaka bir gün öğrenecektik.Neyse yeni gelen öğretmenimizle tanışma faslı başlamış ve bir ders sürmüştü.Öğretmenimizin adı Mark'tı çok farklı bir isim belki de yabancı bir ülkeden gelmişti.Y a da bu ismi ona burada vermişlerdi bilmem ama isminin çok garip olduğu çok kesindi.Ayrıca ismi ne kadar garip olsa da hiç sert bir öğretmene benzemiyordu.Ama geldiği okullardan tüm öğrencilerin ondan gıcık aldığını söylemişti.Ama neden ki tamamen kusursuz bir kişiydi.Ama az da konuşmuyordu.Belki de bu yüzdendi.
Kim bilir her neyse tenefüs saati bitmişti nedense bilmem ama ilk defa okulun ilk günü ilk ders sıkılmadan ve de çok hızlı geçmişti.İnanılmaz bu benim geliştiğim anlamına mı geliyordu yoksa öğretmenden mi kaynaklanıyordu garip olan şeylerden biri de buydu zaten aman her neyse.İnşallah böyle geçer bu yıl.
Ama nerde Neyse bu derse Mark öğretmen geç gelmişti.Sınıfa geçti ve bize göz attı.Aklımdan acaba hakkımızda kötü bir şey mi duydu o kadar farklıydıkı bakışı korkmuştum hem de bu sefer gerçekten ama bu korku boşunaydı çünkü attığı bakış bizim yerimize değiştirmek içinmiş.Ama hayatımızda ilk defa bir öğretmen bizi istediğimiz kişilerle istediğimiz yerler oturtmuştu.Gerçekten inanılması güç ama gerçek hepimiz mutluyduk.Ama şüphesiz yoktu ki bir gün bu öğretmen de diğerleri gibi olacaktı.Çünkü güzel olan hiç bir şey sonsuza kadar sürmez.Neyse ilk gün sadece tanışma olmuştu.Yeni öğretmenimiz tüm gün boyunca hikayelerinden bıkmamıştık.Çok ilginçti.Çok eğlenceli bir öğretmendir keşke hep böyle kalsa diye geçirdik içimizden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANI SANDIĞI
Literatura FemininaBu hikayede bir kız anılarını anlatıyor.Bu kız 15 16 yaşında da değil 13 yaşında ve bunları yaşamış.Bu kız sürekli acı,endişe,gerilim ve benzeri şeyleri yaşıyor.Belki de mutluluğu sonradan tadacaktır.Dahasını okuduğunuzda göreceksiniz.