10.

74 5 0
                                    

A boxolás után nyomban jobban éreztem magam. Eldöntöttem, hogy ezt a nyaralást nem fogja Jason elrontani.
Mielőtt lejöttem volna ide, mindent könnyek között elmondtam anyuéknak. Anyukám együttérzően hallgatott, de apu olyan volt, mintha folyamatosan gondolkodna valamin. De vajon min?
A falnál ültem a konditeremnél. A térdeimet kezeimmel átkulcsoltam, lehajtottam a fejemet.
Ennyit értem neki? Csak szórakozott velem? Ha így volt, elég jól játszotta az biztos.
Hiába nem akartam, csak ő járt a fejemben. A magabiztos mosolya, a selymes, fekete haja, a ragyogó kék szemek...áh, már az elején tudhattam volna, hogy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Megráztam a fejem, ezzel kirázva a Jasonről szóló gondolatokat.
Visszamentem a szobáinkhoz ês a szüleimhez. Egy kiadós zuhany után ledőltem az ágyamra olvasni. Annyira belemerültem a könyvbe, hogy csak annyit vettem észre, hogy anyukám bekopog a szobámba és mondja, hogy készülődjek a vacsihoz. Gonosz vigyorra húztam a szám, ugyanis elhatároztam, hogy ma újra elérem, hogy Jasonnek leessen az álla. El fog csábulni a másik 'gyönyörűtől', az biztos.
Egy bordó ruhát vettem fel, aminek nem volt pántja, illetve a térdemig ért. Szàmra egy leheletnyi vörös rúzst kentem, a szempilláimat kispiráloztam.
Átmentem anyukámékhoz, akik kérő(Apa), illetve csodàlkozó(Anya) tekintettel néztek rám.
-Kicsim, mi...miért..khm..csípted így magad?-kapott észbe először Anyu.
-Megleckéztetem Jasont. Megtanítom neki, hogy az én érzéseimmel senki ne szórakozzon.-vigyorodtam el a mondatom végére, mire nagy meglepődésemre Apa pacsira nyújtotta a kezét, amibe nevetve belecsaptam. Anya csak mosolyogva nézett.
Az étterem előtt egy kis zorongás fogott el, de gyorsan erőt vettem magamon. Beléptem a terembe.
Jason családját hamar kiszúrtam, akik mosolyogva integettek felénk. De a fiú nem volt ott. Hol lehet?
Épp mentem volna oda Lorához kérdezősködni, amikor egy pincér állított meg:
-Elnézést, ön Cassandra Mitchell?
-Igen, uram.-válaszoltam.-De miért kérdezi?
-Egyenlőre még nem mondhatok semmit, de kérem kövessen.
-Rendben...-néztem tétován a szüleimre, akik hevesen bólogattak. Ők tudnak valamit.
Jason szemszöge

Feszülten vártam, hogy Cassandra ideérjen. Izgultam, hogy meg tud-e nekem bocsátani, ha elmondom az igazat. Magamhoz képest is kiöltöztem:a farmeromhoz egy fekete inget vettem fel.
Meg kell értenie, hogy fontos nekem.
Kinyílt az ajtó, és Cassandra lépett ki ide, a teraszra. Elbűvölő volt. A vörös ruha és a vörös rúzs kombó teljesen kikészített. Szinte észrevétlenül mértem végig, amit ő egy gúnyos mosollyal jutalmazott.
-2-2 van, szépfiú.-mondta rezzenéstelen arccal, hűvösen.
-Csak hallgass végig, jó?
Először tiltakozóan mormogott valamit, majd sóhajtott egy nagyot, és bólintott.
-Az a làny, akinek azt mondtam, hogy gyönyörű, az exbarátnőm. Nem azért bókoltam neki, mert újra össze akarok vele jönni, hanem miután szakítottunk, autóbalesete volt. Egy darabig kómában feküdt, majd felkelt. De nem volt ugyanaz a lány, akit addig ismertem.-mosolyodtam el keserűen, hagyva, hogy az emlékek eluralkodjanak rajtam, majd folytattam.-Egyetlen dolgot àllított biztosra: mi nem szakítottunk, és örökre együtt leszünk. Az orvosok azt mondták, hogy inkább menjek bele a dologba, úgy könnyebb neki. Ezért hívom így. Elhitetem vele, hogy ő az egyetlenem.-néztem Cassie szemébe, aki gyengéd tekintettel nézett vissza rám.
-Így már világos.-mosolyodott el, mire hatalmas kő gördült le a szivemről.-Sajnálom...tudod...a balesetet. Meg azt is, hogy ilyen hamar ítélkeztem.-hajtotta le a fejét.
-Semmi baj, hercegnőm.-fogtam meg az arcát az állànál.-Nem tudhattad.
Közelebb hajoltam hozzá, ezért megcsapott a finom illata. Màr majdnem találkoztak az ajkaink, amikor elhajoltam tőle.
-Felkérhetem egy táncra, Miss Mitchell?-vigyorogtam rá, mire elnevette magát.
-Ezer örömmel táncolok önnel, uram.-ment bele a színjátékba ő is.
Beindítottam a kis magnóból a zenét, majd az egyik karomat a derekàra tettem, ezzel közelebb húzva magamhoz őt. A màsik kezemet összekulcsoltam az övével.
Egyszerűen nem tudtam elégszer gyönyörködni benne. Minden tökéletes rajta.
-Ha ennyi félreértés miatt így engesztelsz ki, akkor egy nagyobb veszekedés után mi lesz?-kérdezte elgondolkozva.
-Szerinted el jut a kapcsolatunk oda, hogy nagy veszekedéseink lesznek?-kérdeztem csábosan, gondolva a házasok életére.
A szépségem nem mondott semmit, csak nevetve megcsókolt.
Tökéletes.

Sziasztoook!
Bocsi a sok kihagyásért, sokat szenvedtem ezzel a résszel. Remélem azért megérte!
Love ya
Xoxo, Dóri

Hate/Love At First Sight Where stories live. Discover now