-4-

308 34 8
                                    

Kur hyj ulur ne banken time shoh Marion,ne ato caste ngriva,por nk mund te beja asnje reagim,ulem pa ber ze.

-Po ti cdo ktu?

-Nuk je e lumtur qe me sheh??

-Shum,se ke iden sa,po cne ne banken time ti.

-Zemer nuk ndahem dot nga ti,kshu qe vendosa te vi ne kte klase e do rrim bashk ne bank,stivi ska asnje kundershtim.

Isha kaq e lumtur, tani ne do te Ishim bashk.Ditet ishin kaq te bukura pran tij. Ai kishte ardhur si nje engjell pran meje. Cdo dit perpiqej tme bente te ndihesha mir. Ndonjeher linim dhe oret per te ndenjur bashk. E vetmja gje qe nuk pelqeja tek ai ishin shoket e tij,ata nuk ishin njerz per se mbari,nuk e kkuptoja pse rrinte me ta,por ai sme degjonte. Nje dit ne pushim te gjat me afrohet stivi.

-Neli dua te flas pak me ty.

Nuk e kuptoja cdonte te fliste ai me mua,me siguri ndonje budallik si gjithmon .

-Po stiv cdo me thuash?
-E di qe do te duket absurde dhe pakuptim kjo qe do te them sepse Mario esht vellai im,po te lutem Neli ki kujdes nga ai. Esht shum njeri i mir po ndonjeher del nga vetja,un e di qe ti e do shum ate ,te lutem qendroji pran...mos i thuaj asgj cfar te thash.

Nuk I kuptova fare fjalet e stivit. Gjithsesi nuk bera ze,ai u largua dhe me la mua gjith dyshime, si Mario dilte nga vetja kte spo kuptoja un!!Nejse shum shpejt i harrova fjalet e tij,,Nje dit mendova ti beja nje surpriz marios ndaj pa e lajmeruar i vete ne shtepit. Nenes se tij i them se kisha vajtur per te ber detyrat me te.Kur papritur i hyj ne dhom dhe e gjej duke por dicka.

-Mario,ti ,ti pi drog,,,,joooo smund ta besoj.

-Neli tlutem sesht ashtu si e mendon.

-Ca sesht si e mendoj in caaaa,cdo gje esht e qart.
-Neli me fal te lutem,nuk e bej me ,per ty heq dor,te dua zemer nuk dua te te humbas.

Nuk mund ta besoja,ishte e pamundur te konceptoja se ai perdorte drog ,nuk mund ta lija e doja shum.Ditet kalonin ,cdo gje dukej sikur ishte normalizuar dhe Mario dukej mir.E adhuroja ate njeri e doja pafund me shum se vetem.Nuk e dija se ajo pasdite do te ndryshonte gjith jeten time. Nisem per ne shtepin e eves, e dija qe ne ate ore ajo i kishte prindrit ne pun. Doja te flisja me te. Hap deren e shtepis por askush nuk ishte brenda ndaj nisem per ne dhomen e saj. Kur futem brenda ngrij ne vend ,ajo ishte ne krevat me dike.

-Evaaaa cfar dreqin!!!!

Por qielli me bie ne kok kur shoh qe personi. me te ishe ai,ishte Mario.

-Jo Jo Jo e pamundur, si mundet si,smund tma beni kte ju lutem,ju Jo.

Dhe largohem me vrap pa i len as te fflasin.Mario me ndjek.

-Neli te lutem prit.

-Largohuuu nuk dua te te shoh as surratin.

-Neli ishte nje gabim me fal.

-Sa e leht kjo fjal " me fal" e ke te leht apo Jo. E ke kuptuar cfar dreqin ke ,fjete me shoqen time me te ngusht. Kerkon dhe falje!! Mendon se do te te fal . Joo esht e mir Neli ti fal te gjitha se te do. Mbaroi Mario mbaroi nuk dua te te shoh me as syt te urrej me zemer.

Perpiqem te largohem ai tenton te me ndaloj duke me kapur krahun po kte her ne vend te puthjes mer nje shpull.Largohem me vrap dhe mbyllem ne dhomen time. Lotet nuk me ndalonin,telefoni nuk pushonte,ishte ai por Nuk doja tja hapja.Kur degjoj deren.

-Neli hape,jam klajdi duhet te shkojm ne spital Mario esht rend,duhet te ikim tani.

Nuk po e kuptoja ,kush Po i binte tel ate her.

Historia ImeWhere stories live. Discover now