-5-

289 33 1
                                    

Kto fjal te tij me ben te ndihem shum keq. Cfar donte te thoshte ai. Si nk mund te jetonte pa mua ,ateher un qesh arsyeja qe ai mori mbidoz,un isha fajtore per vdekjen e tij!!! Pasi mbarova letren vrapova per ne vendin ku ai prehej. Ishte hera e pare qe do te shkoja atje pasi nk e duroja dot te shihja varrin e tij.

Dhe ja ku gjendesha para tij,me dukej sikur ai me degjonte.

-Zemer per mua e bere kte ti! Pse ,pse duhej tma lije mua kte faj. Si do mund te jetoj un me kte faj tani,si do vazhdoj me thuaj pra si do mundem.

Un te dua e do te te dua gjithmon, edhe pas asaj qe me bere. Ti nk kishe te drejt te ikje nga un ,jo ne kte menyr.

Qendrova per pak koh aty dhe u largova per ne shtepi.
Ditet edhe pse te merzitshme tashme po kalonin . Pak nga pak kisha filluar ta vizitoja varrin e tij pothuajse cdo dit. Flisja me te sikur te ishte i gjall.

I tregoja gjithcka edhe gjen me te vogel. Largohesha nga ai vetem kur dielli zhdukej e erresira mbulonte qiellin .

Edhe pse I vdekur ai ishte ende jeta ime.
Thjesht nk mesohesha dot pa te.

Klajdi ishte ber shum ne merak per mua ai ia kishte treguar gjithcka mamas sone.
Ate dit kur kthehem ne shtepi ,shikoj mamin qe me pret me ate pamjen e saj serioze.

-Ckemi ma,he cke per tme then.
-Ku ishe Neli ,e shikon sa ka vajtur ora,ka jav qe ti zhdukesh gjith diten e kthehesh ne te errur.

-Isha tek ai ma.

-Te kush ai?!

-Ma te lutem e di qe klajdi ti ka then te gjitha,e kuptova kte nga pamja qe kishe mar sapo erdha.

-Zemre mamit nuk mund te vazhdosh me keshtu ,behu e fort te lutem.

Ne ate cast un shperthej ne lot.

-Ma un e doja ,e dua,e dua shum nuk mund ta pranoj qe ka ikur,nk dua ta pranoj ai jeton per mua jeton ne zemren time.

Mamaja me shtrengon fort ne kraharor,dhe un ndjeva ngrohtesin e asaj ,per her te par nk po ndihesha vetem,po ndjehesha mir.

- Neli si thua te ikesh ne itali te halla jote??

-Cfarrr jo ma un nuk e le dot vetem ate,smundem.

-Neli mjaft tani e kupton cfar po thuaaa. Cfar sdo te lesh ti cfar. Ai ka vdekur e kupton nuk esht me ka ikur ,,nuk mund te shkaterrosh jeten tende. Ti je gjall xhani mamit ,ti duhet te ndihesh e till,jeto jeten zemer.

-Jo ma pa te nuk mundem ,ai iku per fajin tim.

-Ai ska ikur Neli ka vdekur, e kupton kte gje,te lutem kshu ishte e shkruar per te ,te lutem mjaft me kte.

-Nuk ndaloj dot se e menduari ma.

-Me degjo bij,esht me e mira qe te ikesh ne itali,atje do te fusim ne akademi.

Ti do te besh ate qe do,do te praktikosh baletin,esht me e mira per ty.

-Kercimi ishte dhe enderra e tij ma.

-Nje arsye mshum ateher per te ikur,do te realizosh endrren tuaj.

Ishte e veshtir per mua qe te largohesha,nk doja ta lija vetem ate aty.

Ditet kaluan ashtu dhe muajt pa u ndjer fare. Ajo ishte dita e fundit e shkolles, po ashtu dhe fundit per mua aty,pasdite do nisesha.

I pershendeta te gjith, por me e dhimbshme qe ndarja me stivin.

-Neli,me vjen keq qe do ikesh qe ketu,por kjo esht me emira,te lutem ,e di qe skam te drejt te ta kerkoj por mos e harroj kurre ate.

-Jooo stiv kurree ,ai do te mbetet gjithmon tek un ,ai esht arsyeja qe po e bej kete. Te kujtohet sa e donte ai kercimin dhe nje dit donte te njihesh si nje profesionist i vertet. Un po iki per te realizuar endrren ton ,por do te kthehem perseri,ta premtoj.

Stivi me pershendeti me lot ne sy,dhe un u nisa per tek ai,nk do ikja kurrsesi pa u ndar nga ai.

-Zemer erdha un . Si je sot ,a esht ftoht aty posht? A ndodh te buzeqeshesh ende,po mua mua me kujton. Zemer ti po me pret apo Jo? Te lutem me prit mos me harro mir.

Mario nuk e di si te ta them por mua me duhet te iki. Nuk do iki per gjithmon vetem per pak koh. Te lutem ti mos u merzit ,ti e di qe un nuk te harroj,zemra ime do te jet ktu me ty.

E di xhan do iki te halla ne itali. Zemer te kujtohen planet tona,endrra jon,endrra qe lindi nga valsi jon. Kjo esht arsyeja qe un do iki per te realizuar kte enderr. Do bej me te miren time vetem per ty ,ta premtoj. Te lutem mos u ndjej vetem derisa un te kthehem mir zemer...

Ishte derrmuese per mua te largohesha. Sa me shum afrohej ora aq me shum ankth ndieja. Dhe ja ku gjendeshim ne aeroport duke pritur oren per tu larguar. Te gjith ishin mbledhur aty,por me shum me cuditi ardhja e eves .

-Nel te lutem mos ik duke me mbajtur inat.

-Eva si tregohesh kaq cinike,edhe tani nk me le te qet!!

-Te lutem ,ti nk me le as te shpjegohem.

-Hahaha te shpjegohesh?!! Cfar do te shpjegosh ti cfar,nk me intereson asgj cfar ti do tme thuash asgjeee ,largohu ev per mua ti as qe ekziston ikk tani.

Ne ato caste ajo fillon ,ne fakt me erdhi pak keq por nk mund ta leshoja veten,nuk mundesha,sepse e dija qe nuk e falja dot. Mario sishte me dhe gjitha kjo ishte per shkak te veprimit te saj.

Pershendeta familjen time dhe i hipa atij avioni qe do me largonte qe aty.

Kur po ngriheshim ne fluturim ,mu duk sikur me shkulen nje pjes te zemres.

Nuk kishte kuptim gjith ajo situat ,tashme me dukej sikur nuk jetoja dot me. A thua se ai me kishte mar me vete.

Udhetimi ishte i gjat ,u clirova kur u ulem ne tok. U gezova kur pash hallen dhe kushuriren time Mari qe me prisnin.

Mari sapo me pa vrapoi drejt meje ,e me parqafoi fort. Un dhe Mari kishim te njejten mosh dhe ishim te pandashme kur ishim te vogla ,e donim shum njera tjetren.

-Neli jam kaq e lumtur qe te shoh.

-Edhe un Mari ,pa shiko sa paske ndryshuar.

-Shiko kush flet ,dhe ti qenke zgjatur ,shkurtabiqe.

Shkurtabiqe,sa kujtime me solli ky zemer,kshu me thoshin kur isha e vogel.

-Zemre halles me ne fund.

-Halle sa me kishte mar malli u be koh pa u par.

-Po zemer pothuajse 10 vjet qe jam larguar nga shqiperia.

Te treja nisemi per ne shtepi.

Ato silleshin kaq mir,donin te me benin te ndihesha si ne shtepi,dhe mundoheshin te me benin te buzeqeshja sadopak,a thua se ato dinin gjithcka!!!

Historia ImeWhere stories live. Discover now