~ TANITIM ~

194 27 17
                                    

Ben @aslmztrk ve arkadaşım @selocan115 ile birlikte emeklerimizi birleştirerek bir kitap yazmaya karar verdik. Gerektiğinde üzen gerektiğinde yüzünüzde tebessüme neden olan bir hikaye olmasını ve hepinizin hoşuna gitmesini umuyoruz.

IŞIK
Ben Işık Korkmaz 15 yaşındayım ve lise bire geçtim. Babam " Korkmaz Holding" in patronu, annem özel bir hastanede hemşire. Bir de anlatmadan olmaz dediğim, benim için çok değerli olan en yakın arkadaşım Azra Azra Akbulut. Biz çok küçükken tanıştık. Babalarımızın holdingleri çok yakın ve aynı zamanda anlaşmalı dost holdingler. Bu sayede geçmişten bu yana iki aile görüşüyoruz ve bundan dolayı ailelerimiz bizi aynı özel okula gönderme taraftarı. " Duygu Koleji"
İzmir'in iddalı okullarından biri.

***
Biraz kendimden bahsetmem gerekirse akrep burcuyum ve tamamen burcumun kızıyım. Değer verdiklerimi çok kıskanırım aynı zamanda sahiplenirim de. Dış görünüşe gelince en mükemmel olduğumu düşünen tiplerden değilim. Kahverengi omzuma düşen saçlarımı, yemyeşil ışık saçan gözlerimi seviyorum. Kilom desem olmam gerektiği kadar ve biraz da her insanın dönem dönem sıkıntı çektiği sivilcelere sahibim. Ama bundan dolayı üzülecek veya utanacak değilim. Ben öyle ya da böyle Işık KORKMAZ'ım. Kendime inancım ve sonsuz güvenimle tanınırım. Beni seven böyle sever, sevmeyen de kaybeder...

AZRA
Selam ben Azra Akbulut. Ailem benim vazgeçilmezim. Ha bu arada ailenin tek çocuğuyum. Kendimle her zaman barışığımdır. Hiç sevgilim olmadı ama olmasa da olur. Değer verdiğim bir arkadaşım var, çocukluk arkadaşım Işık Korkmaz. Babalarımızın birer holdingi var ve biz bu sene aynı okula başlayacağız. Zenginiz ama diğerleri gibi züppe değiliz. Kendimden daha çok bahsetmem gerekirse, fazlasıyla cesaretliyim. Olmaması gereken yerde konuşan biriyim. Umursamazım. Boş olduğum zaman müzik dinlerim. Her zaman gülerim. İkizler burcu olduğum için ağlarken birden gülmeye başlarsam şaşırmayın. Kıskanırım ama değer verdiklerimi.

***
Düz ve upuzun saçlarım var kumral renginde, gözlerim ise bal. Çok fazla olmasa da sivilcelerim var. Kısacası ben buyum. Hayat felsefemde mutluluk var!

İkimizin ortak olarak yazdığı ilk deneme hatalarımız olabilir ama sizin de desteklerinizle elimizden gelenin fazlasını yapacağız. Şimdiden iyi okumalar...

SON KARARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin